GuidZP400 |
b36368d0-e0e8-4e3b-93df-8a4507e5f08d
|
Biuletyn |
591761-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
29027400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Arkońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71455
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 813 90 21
|
Zamawiajacy fax |
918 139 079
|
Zamawiajacy email |
potiechin@spwsz.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, w budynku przy ul. Broniewskiego 2, II piętro, pokój nr 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny dla SPWSZ w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
EP/220/72/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania (części).
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, a w zakresie zadania nr 1 – również na zasadach i warunkach opisanych w załączniku nr 1A do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39518200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez siebie, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) dokumentów opisujących oferowane dostawy (stron katalogowych lub folderów, ulotek informacyjnych, itp.) – w j. polskim dla oferowanych wyrobów, pozwalających na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i – w zakresie zadania nr 1 - 1A do SIWZ (odrębnie dla wyrobów oferowanych w ramach każdego zadania, na które składana jest oferta),
2) dokumentu potwierdzającego zgodność z normą PN-EN 13795 (pn. prześcieradła, fartuchy chirurgiczne i wysterylizowana odzież, używane jako wyroby medyczne dla pacjenta, personelu medycznego i urządzeń) lub normą PN-EN 13795+A1:2013-06 – wersja angielska lub normą PN-EN 13795+A1:2013-06 – wersja polska, wystawionego przez producenta gotowego wyrobu (dotyczy zadania nr 1)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu dokonania oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony formularz oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, 2) wypełnione wymagane warunki graniczne dla zadania nr 1, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ - jeżeli wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1, 3) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 4)
oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 2 i 3 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z paragrafem 6 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|