GuidZP400 |
5d9b57de-ab21-416c-ae82-f43faed1afb5
|
Biuletyn |
591729-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Zieleni Miejskiej
|
Regon |
101465672
|
Zamawiajacy adres ulica |
Konstantynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8/10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
94-303
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48426327579
|
Zamawiajacy fax |
+48426329290
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zzm.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html [podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania]
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż ławek dźwięku w ramach realizacji ścieżki dydaktycznej ”Zabujaj się w bioróżnorodności” w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi
|
Numer referencyjny |
ZZM.WOA.ZP.2510.45.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
[Numeracja powoływana w treści ogłoszenia zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 9 sztuk ławek dźwięku wraz z montażem na terenie Ogrodu Botanicznego w Łodzi, przy ul. Krzemienieckiej 36/38 (w miejscach wskazanych przez Zamawiającego), a także z nagraniem audio 9 różnych tekstów czytanych przez lektora (opracowanych przez Zamawiającego). Zamówienie realizowane w ramach projektu Ścieżka dydaktyczna „Zabujaj się w bioróżnorodności” w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi; dofinansowanie przyznane w formie dotacji – pismo WFOŚiGW w Łodzi z dnia 08.06.2017r. l.dz.ZN.422.0339.2017.5969
3.2 Ławki będą stanowiły przystanki ścieżki dydaktycznej, gdzie bez wykorzystania źródła zasilania będą odtwarzane, treści wgrane w moduł dźwiękowy, osobom siadającym i bujającym się na nich. Energia potrzebna do zasilania systemu audio generowana poprzez huśtanie się na ławce.
3.3 Dane techniczne ławek: ławki stalowe, ocynkowane, malowane próżniowo (kolor grafit RAL 7016) o wymiarach 229cm (szerokość) x 102 cm (wysokość) x 60 cm (głębokość) z tolerancją do 5 % dla każdego z wymiarów (na „+” i „–„) zamontowane do metalowych paneli malowanych proszkowo, w których umieszczone są głośniki wodoodporne – maksymalny poziom głośności dźwięku to 90 dB na odległość 1 m.
3.4 Montaż każdej ławki należy wykonać czterema kotwami do fundamentów 30 x 30 cm i głębokości 80 cm pod każdą nogą. Fundamenty wykonane z betonu towarowego B15-B20.
3.5 Elektronika zamontowana wewnątrz urządzenia musi być zgodna z normą ROHS 2 oraz z europejskimi normami. Wizualizacja przykładowej ławki dźwięku stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.6 Kod CPV: 39113600-3 Ławki, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
|
Cpv glowny przedmiot |
39113600-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Jak określono w "Informacjach dodatkowych"
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Jak określono w "Informacjach dodatkowych"
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Jak określono w "Informacjach dodatkowych"
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
5.1 posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotowego zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.3 posiadają zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
6 Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy.
6.2 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
6.3 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Ustawy.
6.4 W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.
6.5 Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
6.6 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
7.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
7.1.1 w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu (Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – wzór ten ma charakter wyłącznie pomocniczy – jego stosowanie nie jest obowiązkowe);
7.1.2 żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu;
7.1.3 każdy z nich składa oświadczenia o których mowa w 8.2 SIWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
7.1.4 każdy z nich składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o którym mowa w pkt 8.3 SIWZ,
7.1.5 działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ, mogą załączyć do oferty oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
7.1.6 Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Jak określono w pkt III.7
|
Zakresie warunkow udzialu |
Jak określono w pkt III.7
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Jak określono w pkt III.7
|
Inne dokumenty niewymienione |
8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ;
8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w 8.2.1 SIWZ.
8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków.
8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia.
8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 9
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, oprócz przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymagających zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy, muszą zostać one udokumentowane. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może dotyczyć wyłącznie zmiany terminu wykonania umowy, w przypadkach udokumentowanych
i niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności takich jak:
a) wystąpienie nadzwyczajnych zdarzeń, niezawinionych przez żadną ze Stron, których Strony nie były w stanie przewidzieć,
b) wystąpienie warunków pogodowych uniemożliwiających lub w znacznym stopniu utrudniających prowadzenie prac.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, określony w § 3 umowy, może ulec wydłużeniu
o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej lub w znacznym stopniu utrudniającej wykonywanie prac.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|