DOSTAWA URZĄDZEŃ TELETRANSMISYJNYCH I KOMUTACYJNYCH

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-10-03 00:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Cyfrowe wyposażenie centrali

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591405-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325460002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń teletransmisyjnych i komutacyjnych z podziałem na 27 części (zadań).
2. Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ która została zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.2rblog.wp.mil.pl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8d505e5-10ea-4b37-974c-cc72d8a68b30
Biuletyn 591405-N-2017
Zamawiajacy nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Regon 142665904
Zamawiajacy adres ulica ul. Marsa
Zamawiajacy adres numer domu 110
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261815214
Zamawiajacy fax 261815093
Zamawiajacy email 2rblog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.2rblog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.2rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Budżetowa - Podsektor rządowy
Dostep dokumentow zamowienia www.2rblog.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.2rblog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w języku polskim, w zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawijacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2. Regionalna Baza Logistyczna, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA URZĄDZEŃ TELETRANSMISYJNYCH I KOMUTACYJNYCH
Numer referencyjny D/146/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń teletransmisyjnych i komutacyjnych z podziałem na 27 części (zadań). 2. Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ która została zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.2rblog.wp.mil.pl.
Cpv glowny przedmiot 32546000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 499094,19
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń teletransmisyjnych i komutacyjnych z podziałem na 27 części (zadań). 2. Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ, który został zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.2)informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy, że system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania systemu AQAP 2130.
Inne dokumenty niewymienione Przed podpisaniem umowy, Wykonawca złoży pisemny wykaz osób wykonujących usługi montażowe i serwisowe na terenie obiektów wojskowych z wyszczególnieniem serii i numeru dowodu osobistego – wzór stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 14 693,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt trzy złote 00/100), w tym na: zadanie 1 – 770,00 PLN (słownie: siedemset siedemdziesiąt złotych 00/100); zadanie 2 – 175,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt pięć złotych 00/100); zadanie 3 – 380,00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100); zadanie 4 – 190,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 5 – 1 150,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 6 – 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 7 – 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 8 – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); zadanie 9 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); zadanie 10 – 220,00 PLN (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100); zadanie 11 – 530,00 PLN (słownie: pięćset trzydzieści złotych 00/100); zadanie 12 – 640,00 PLN (słownie: sześćset czterdzieści złotych 00/100); zadanie 13 – 560,00 PLN (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 14 – 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 15 – 640,00 PLN (słownie: sześćset czterdzieści złotych 00/100); zadanie 16 – 190,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 17 – 640,00 PLN (słownie: sześćset czterdzieści złotych 00/100); zadanie 18 – 540,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100); zadanie 19 – 540,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100); zadanie 20 – 540,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100); zadanie 21 – 540,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100); zadanie 22 – 540,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100); zadanie 23 – 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100); zadanie 24 – 185,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt pięć złotych 00/100); zadanie 25 – 175,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt pięć złotych 00/100); zadanie 26 – 18,00 PLN (słownie: osiemnaście złotych 00/100); zadanie 27 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XII SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium, zamawiający określił w Rozdziale IX SIWZ. 4. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „Zabezpieczenie”), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 5. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. Szczegółowe informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający określił w Rozdziale XVIII SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, 2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, 5) zmiana określonego producenta, typu i modeli przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)