GuidZP400 |
64eed7ab-49e0-41bd-9cea-05126592bc5e
|
Biuletyn |
591447-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
|
Regon |
17364000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Borowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
138
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50552
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 682 201
|
Zamawiajacy fax |
713 673 374
|
Zamawiajacy email |
wtt@kwpsp.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.straz.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.straz.wroclaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.straz.wroclaw.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław (I p., Kancelaria), w godz. 7:30 - 15:30 lub przesłać pocztą na wskazany adres.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwerów SWD-ST dla komend miejskich i powiatowych PSP woj. dolnośląskiego
|
Numer referencyjny |
WZP.2370.13.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest dostawa:
- Część A – 23 szt. serwerów SWD-ST dla komend powiatowych PSP woj. dolnośląskiego,
- Część B – 4 szt. serwerów SWD-ST dla komend miejskich PSP woj. dolnośląskiego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
554000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-01T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
Część A - którzy posiadają dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. W przypadku składania oferty wspólnie przez Wykonawców, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Część B - którzy posiadają dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. W przypadku składania oferty wspólnie przez Wykonawców, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu wykazania, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w każdej części odrębnie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie – Zamawiający określa warunek w sposób następujący:
Część A - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości 200 000,00 zł brutto każda, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonane z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Część B - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości 100 000,00 zł brutto każda, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonane z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp ,
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa:
- w pkt 6.2) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- w pkt 6.1), 6.3), 6.4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 7 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
6) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 7 do SIWZ.
7) Dokument o którym mowa w rozdz. VII pkt 1.2.2 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Najpóźniej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wysokość wadium:
Część A - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
Część B - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składa ofertę oraz wyraźnie oznaczyć postępowanie oraz część zamówienia, na które wnosi wadium (np. w tytule przelewu: sprawa nr WZP.2370.13.2017 – Część A i Część B) lub wnieść osobne wadia dla poszczególnych części, na które składa ofertę z wyraźnym oznaczeniem postępowania i tych części.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zaleca się także, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium wnoszone jest przez pełnomocnika/pośrednika.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień w umowie:
a) dopuszcza się możliwość zmiany terminu zapłaty za wykonaną dostawę – w przypadku, gdy nie może on być dochowany z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia – w sytuacji, gdy zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień w umowie w wyniku wystąpienia innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych.
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|