GuidZP400 |
c42c7284-bc9b-4990-88ea-7e6ab248cc58
|
Biuletyn |
591276-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lipno
|
Regon |
910866554
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. A. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lipno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
542 886 202
|
Zamawiajacy fax |
542 886 200
|
Zamawiajacy email |
uglipno@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.uglipno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uglipno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa sie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych na terenie Gminy Lipno
|
Numer referencyjny |
RGK.271.11.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie cztery części.
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych na terenie Gminy Lipno.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem, podzielony został na cztery części:
1) część I zamówienia: pieczywo,
2) część II zamówienia: mięso i przetwory mięsne,
3) część III zamówienia: warzywa i owoce
4) część IV zamówienia: artykuły ogólnospożywcze
3. Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia i jego poszczególnych części zawarty jest w załącznikach do formularzy ofertowych (4A-4D).
4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień w dniach i godzinach pracy Zamawiającego do kuchni stołówek szkolnych w Karnkowie, Radomicach oraz Wichowie w ilościach każdorazowo określonych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15612500-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, które będzie polegać na zwiększeniu bieżących dostaw. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia.
|
Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności: ekonomicznej lub finansowej określonej w Dziale VII SIWZ Zamawiający żąda złożenia: a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych)
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości:
1) dla części I zamówienia: pieczywo w wysokości – 400,00 PLN
2) dla części II zamówienia: mięso i przetwory mięsne w wysokości – 1 800,00 PLN
3) dla części III zamówienia: warzywa i owoce w wysokości – 1 000,00 PLN
4) dla części III zamówienia: artykuły ogólnospożywcze – 2 000,00 PLN
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen przedmiotu zamówienia na podstawie danych publikowanych przez GUS w skutek zmiany cen nośników energii oraz surowców i podatków których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego na piśmie w formie aneksu. W granicach określonych ustawą o zamówieniach publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|