Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych na terenie Gminy Lipno

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Gmina Lipno
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591276-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 156125006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych na terenie Gminy Lipno.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem, podzielony został na cztery części:
1) część I zamówienia: pieczywo,
2) część II zamówienia: mięso i przetwory mięsne,
3) część III zamówienia: warzywa i owoce
4) część IV zamówienia: artykuły ogólnospożywcze
3. Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia i jego poszczególnych części zawarty jest w załącznikach do formularzy ofertowych (4A-4D).
4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień w dniach i godzinach pracy Zamawiającego do kuchni stołówek szkolnych w Karnkowie, Radomicach oraz Wichowie w ilościach każdorazowo określonych przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c42c7284-bc9b-4990-88ea-7e6ab248cc58
Biuletyn 591276-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Lipno
Regon 910866554
Zamawiajacy adres ulica ul. A. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 886 202
Zamawiajacy fax 542 886 200
Zamawiajacy email uglipno@poczta.onet.pl
Adres strony url www.uglipno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uglipno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa sie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych na terenie Gminy Lipno
Numer referencyjny RGK.271.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie cztery części.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych na terenie Gminy Lipno. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem, podzielony został na cztery części: 1) część I zamówienia: pieczywo, 2) część II zamówienia: mięso i przetwory mięsne, 3) część III zamówienia: warzywa i owoce 4) część IV zamówienia: artykuły ogólnospożywcze 3. Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia i jego poszczególnych części zawarty jest w załącznikach do formularzy ofertowych (4A-4D). 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień w dniach i godzinach pracy Zamawiającego do kuchni stołówek szkolnych w Karnkowie, Radomicach oraz Wichowie w ilościach każdorazowo określonych przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15612500-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, które będzie polegać na zwiększeniu bieżących dostaw. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia.
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności: ekonomicznej lub finansowej określonej w Dziale VII SIWZ Zamawiający żąda złożenia: a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych)
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 1) dla części I zamówienia: pieczywo w wysokości – 400,00 PLN 2) dla części II zamówienia: mięso i przetwory mięsne w wysokości – 1 800,00 PLN 3) dla części III zamówienia: warzywa i owoce w wysokości – 1 000,00 PLN 4) dla części III zamówienia: artykuły ogólnospożywcze – 2 000,00 PLN 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen przedmiotu zamówienia na podstawie danych publikowanych przez GUS w skutek zmiany cen nośników energii oraz surowców i podatków których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego na piśmie w formie aneksu. W granicach określonych ustawą o zamówieniach publicznych.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)