Zakup wraz z dostawą materiałów do ustawiania zasłon przeciwśnieżnych – 2 zadania”

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Powróz, lina, szpagat i siatka

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591200-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395410006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą materiałów do ustawiania zasłon przeciwśnieżnych – 2 zadania”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c87f565-2bc4-4a77-a65b-f4f60a2ac629
Biuletyn 591200-N-2017
Zamawiajacy nazwa Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
Regon 69058767000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Boya Żeleńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35105
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 609 490
Zamawiajacy fax 178 609 460
Zamawiajacy email wzp@pzdw.pl
Adres strony url www.pzdw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pzdw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pzdw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzdw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą materiałów do ustawiania zasłon przeciwśnieżnych – 2 zadania”
Numer referencyjny PZDW/WZP/243/WD/145/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą materiałów do ustawiania zasłon przeciwśnieżnych – 2 zadania”
Cpv glowny przedmiot 39541000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-10T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku postaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne, przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku postaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty które należy dołączyć do oferty: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, b)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; c)Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst charakter i warunki zmian są przewidziane w pkt 18 Instrukcji dla Wykonawców - SIWZ
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)