GuidZP400 |
9de9c92e-f666-4f24-ab76-b93b61b6231e
|
Biuletyn |
592524-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kolbuszowski
|
Regon |
69058138200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kolbuszowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 2275880
|
Zamawiajacy fax |
17 2271523
|
Zamawiajacy email |
zp@kolbuszowski.pl; zp1@kolbuszowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.kolbuszowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna: Poddziałanie 6.4.2. w ramach projektu „Rozwój kształcenia zawodowego w powiecie kolbuszowskim poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej”,
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiat.kolbuszowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat.kolbuszowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia dla Zespołu Szkół Technicznych w ramach projektu pn.: „Rozwój kształcenia zawodowego w powiecie kolbuszowskim poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej
|
Numer referencyjny |
OR.272.8.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do budynku Zespołu Szkół Technicznych w Kolbuszowej wyposażenia, sprzętu, maszyn, urządzeń i pomocy dydaktycznych.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części:
1) Część VII – dostawa wyposażenia do frezarki CNC
2) Część VIII – dostawa maszyny wytrzymałościowej
Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania/części (zwanego dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Lokalizacja realizacji: powiat kolbuszowski, 36-100 Kolbuszowa; ul. Janka Bytnara 2, Zespół Szkół Technicznych w Kolbuszowej
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-06T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
część VII-dostawa wyposażenia do frezarki CNC do 06.11.2017
cześć VIII - dostawa maszyny wytrzymałościowej - do 30.11.2017
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
brak
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
brak
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
brak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów w przedmiotowym zakresie poza Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz WYMAGANE JEST ABY Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z ww. oświadczeniem dowody (tj. dokumenty, informacje) potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów w przedmiotowym zakresie
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów w przedmiotowym zakresie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów w przedmiotowym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy oraz formularz oferty
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy):
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie dostawy w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
b) wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy
c) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie dostaw- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień
d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań,
e) konieczności dostosowania maszyn do miejsca montażu (w tym zmiana konstrukcji urządzenia lub miejsca montażu) o czas niezbędny do dokonania zmian w urządzeniu i/lub miejscu montażu lub inne czynności umożliwiające dokonani montażu sprzętu.
f) realizacji w drodze odrębnej umowy innych prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy (np. robót budowlanych w miejscu montażu sprzętu/maszyn, pomocy dydaktycznych), wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań w związku z powyższym uniemożliwienie wykonania montażu maszyn i urządzeń przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie – nastąpi przedłużenie terminu dostaw i montażu.
h) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych,
j) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,
l) zmian w /specyfikacji technicznej dot. zamówienia np. zmiana parametrów sprzętu, maszyn, o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany
ł) w przypadku wystąpienia trudności z dotrzymaniem terminu dostawy (na uzasadniony wniosek wykonawcy), pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
m) w przypadku zawieszenia wykonania dostaw przez Zamawiającego z przyczyna od niego niezależnych
n) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania uwarunkowanych prawidłową realizacja niniejszego projektu współfinansowanego ze środków EFRR
o) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony omyłka Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwa do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego
p) w przypadku zmiany i lub aktualizacji rozwiązań technicznych kupowanych pomocy dydaktycznych maszyn, sprzętu, urządzeń, narzędzi, jeżeli proces zmiany i/lub aktualizacji rozwiązań technicznych wpływa na termin dostawy
r) w przypadku braku (niedostępności) „na rynku” (w obrocie gospodarczym) elementów dostaw lub sprzętów, pomocy dydaktycznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
g) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. upadłość, likwidacja itp. producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu.
2) zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- np. podwykonawców, osób reprezentujących strony i innych przedstawicieli/podmiotów – w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp).
Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot.
3) zmiana zakresu rzeczowego wykonana dostaw (zmiana parametrów maszyn, urządzeń, narzędzi…, zmniejszenie/ zwiększenie zakresu)w przypadku:
a) aktualizacji/zmiany rozwiązań technicznych maszyn, sprzętu, urządzeń z uwagi na postęp techniczny lub inne okoliczności a także zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych bez zmiany wynagrodzenia wykonawcy (np. Zamawiający może otrzymać urządzenia o równoważnych parametrach, w nowszej i lepszej technologicznie wersji itp.),
b) zmiany rozwiązań technicznych maszyn, sprzętu, pomocy dydaktycznych , urządzeń z uwagi na zalecenia producentów maszyn, sprzętu, urządzeń, których spełnienie gwarantuje prawidłowe działanie lub użytkowanie maszyn, sprzętu, urządzeń
c) zmiany rozwiązań technicznych, parametrów maszyn, sprzętu, pomocy dydaktycznych , urządzeń z uwagi na zaprzestanie produkcji danego sprzętu, maszyny, pomocy dydaktycznej
d) wykonawca bez zmiany swojego wynagrodzenia zaoferował rozwiązanie, sprzęt, maszynę pomoc dydaktyczną o lepszych parametrach lub nowocześniejszą , bardziej zaawansowaną technologicznie
c) rezygnacji z części dostaw, elementów maszyn i sprzętu, narzędzi, wyposażenia jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji niniejszego projektu lub z powodu braku na rynku towaru wyspecyfikowanego przez Zamawiającego . Nastąpi wtedy zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o adekwatna kwotę
d) nastąpi zmiana zakresu rzeczowego np. zmiana parametrów sprzętu, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniona omyłka Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwa do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego polegający np. na podaniu nieprawidłowych parametrów sprzętu
4) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmniejszenia zakresu rzeczowego dostaw tj. rezygnacja z części dostaw, elementów maszyn i sprzętu, narzędzi, wyposażenia jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji niniejszego projektu o wartość niewykonanych dostaw, i/lub w przypadkach wymienionych w pkt 3
b) zmiana stawki urzędowej podatku VAT.
c) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany parametrów oferowanego sprzętu, maszyn i urządzeń jeżeli oferowany sprzęt został wycofany z rynku a sprzęt produkowany zamiast pierwotnie oferowanego sprzętu znacznie przewyższa pierwotnie oferowaną przez Wykonawcę kwotę sprzedaży
d) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniona zostanie omyłka Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego wpływająca w sposób znaczący na wynagrodzenie wykonawcy
5) zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
6) w zakresie podwykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części dostaw, robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, robót,
8) nastąpiła zmiana stanu prawnego Zamawiającego lub Wykonawcy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|