Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Nr 3 ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski

Data publikacji 2017-09-22
Data zakończenia 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja
Miejscowość Tomaszów Lubelski
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580402-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 – zestawy komputerowe 32 szt., router 6 szt. , tester 6 szt.,
serwerowy system operacyjny -ilość 1 ;
Zadanie 2 – zestawy komputerowe 15 szt , laptop -1 szt , drukarka laserowa -2 szt,
oprogramowanie Adobe Photoshop - 16 . ;
Zadanie 3 – program do obsługi kelnerskiej w ilości -1 , ;
Zadanie 4 – program biurowy – ilość- 1,;
Zadanie 5 – Telewizory + uchwyt - ilość 2 , ;
Zadanie 6 – Aparat cyfrowe z funkcją kamery z akcesoriami -1 ,
Aparat cyfrowy z funkcją kamery -1 ,;
Zadanie 7 - Spawarka światłowodowa -1 , Reflektometr OTDR - 1, Miernik mocy optycznej – 1 .
2.Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2016 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e1ed6341-425f-4963-a355-57489a4ee608
Biuletyn 580402-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja
Regon 19851600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Tomaszów Lubelski
Zamawiajacy kod pocztowy 22600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 650 505
Zamawiajacy fax 846 650 505
Zamawiajacy email jadwigazerebiec@vp.pl
Adres strony url www.zstl.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.zs3tl.pl/index.php/przetarg
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zs3tl.pl/index.php/przetarg
Wymagane przeslanie ofert inny tak -oferta wraz z dokumentami powinna być złozona w formie pisemnej , zamknietej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 22-600 Tomaszów Lubelski , pok.nr 40 sekretariat , parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Nr 3 ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski
Numer referencyjny ZS3-26.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy max.7
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1 – zestawy komputerowe 32 szt., router 6 szt. , tester 6 szt., serwerowy system operacyjny -ilość 1 ; Zadanie 2 – zestawy komputerowe 15 szt , laptop -1 szt , drukarka laserowa -2 szt, oprogramowanie Adobe Photoshop - 16 . ; Zadanie 3 – program do obsługi kelnerskiej w ilości -1 , ; Zadanie 4 – program biurowy – ilość- 1,; Zadanie 5 – Telewizory + uchwyt - ilość 2 , ; Zadanie 6 – Aparat cyfrowe z funkcją kamery z akcesoriami -1 , Aparat cyfrowy z funkcją kamery -1 ,; Zadanie 7 - Spawarka światłowodowa -1 , Reflektometr OTDR - 1, Miernik mocy optycznej – 1 . 2.Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2016 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 , ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 3) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
Zakresie warunkow udzialu 6.1 Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy w formie oryginału (wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24ust.5 pkt.1 ustawy. 6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi zał. Nr 5. 7. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1b w formie oryginału (treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) 7.2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 3. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższe warunki powinien spełnić, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. a. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając Zamawiającemu dokumenty, które określają zakres dostępnych zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania tych zasobów przy wykonywaniu zamówienia oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na zasoby, którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 odbywa się zgodnie z art. 36b 2. a. Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt. 7.1. i 7.2. SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 7.3. SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt. 1 i 2 SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 7.4.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.1 SIWZ. 7.5.Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 7.1.) oraz 7.3.) SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt. 6.2 składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 6.1, ppkt 1 i 2 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zawrze umowę (odpowiednio dla Części) według wzoru zawartego w SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. 2.Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 9 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 3.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016r. Poz. 1030), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej w pkt.2 2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną (w postaci zeskanowanych podpisanych dokumentów) z zastrzeżeniem pkt. 4. SIWZ. W przypadku wykorzystania faksu lub drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3.Domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres Wykonawcy lub faksem (komunikat OK na potwierdzeniu) zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma w sposób określony w pkt.2 oświadczy, iż ww. wiadomości nie otrzymał. 4. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami oraz pełnomocnictwa
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)