GuidZP400 |
04816f09-0dc8-44d5-bb96-0f0073532b58
|
Biuletyn |
592521-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie
|
Regon |
77155467800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
48
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Smołdzino
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-214
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-59 8117321
|
Zamawiajacy fax |
0-59 8117321
|
Zamawiajacy email |
zszsmoldzino@onet.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zwiększenie dostępności edukacyjnej przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” działanie nr RPPM.03.01.00. Edukacja przedszkolna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno - Przedszkolny ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchennych i sal dydaktycznych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie oraz filii Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gardnie Wielkim w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępności edukacyjnej przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” działanie nr RPPM.03.01.00. Edukacja przedszkolna
|
Numer referencyjny |
ZSP.48.26.23.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchennych i sal dydaktycznych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie oraz filii Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gardnie Wielkim w ramach projektu pn.: „pn. „Zwiększenie dostępności edukacyjnej przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino”.
2. Zamawiający wymaga by przedmioty zamówienia spełniały następujące wymagania: sprzęt/oprogramowanie/wyposażenie pomieszczeń i sal dydaktycznych musi być fabrycznie nowe i nieobciążone prawami osób trzecich.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie wystawił fakturę VAT z podziałem na poszczególne komplety z uwzględnieniem placówek, do których mają być dostarczone i zamontowane. Potwierdzeniem elementów wchodzących w skład kompletu będzie protokół zdawczo – odbiorczy przygotowany po całkowitym zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9.6.2.1 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
– jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj.
1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:
a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach,
b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego,
d) zawieszenia i wstrzymania dostawy,
e) zmian, o których mowa w pkt. 6 niniejszego ustępu
2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron,
3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom,
4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ,
5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
6) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp,
9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|