„Dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchennych i sal dydaktycznych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie oraz filii Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gardnie Wielkim w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępności edukacyjnej przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” działanie nr RPPM.03.01.00. Edukacja przedszkolna

Data publikacji 2017-09-22
Data zakończenia 2017-09-24 21:00:58
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie
Miejscowość Smołdzino
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592521-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchennych i sal dydaktycznych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie oraz filii Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gardnie Wielkim w ramach projektu pn.: „pn. „Zwiększenie dostępności edukacyjnej przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino”.
2. Zamawiający wymaga by przedmioty zamówienia spełniały następujące wymagania: sprzęt/oprogramowanie/wyposażenie pomieszczeń i sal dydaktycznych musi być fabrycznie nowe i nieobciążone prawami osób trzecich.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie wystawił fakturę VAT z podziałem na poszczególne komplety z uwzględnieniem placówek, do których mają być dostarczone i zamontowane. Potwierdzeniem elementów wchodzących w skład kompletu będzie protokół zdawczo – odbiorczy przygotowany po całkowitym zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 04816f09-0dc8-44d5-bb96-0f0073532b58
Biuletyn 592521-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie
Regon 77155467800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Smołdzino
Zamawiajacy kod pocztowy 76-214
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 8117321
Zamawiajacy fax 0-59 8117321
Zamawiajacy email zszsmoldzino@onet.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zwiększenie dostępności edukacyjnej przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” działanie nr RPPM.03.01.00. Edukacja przedszkolna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno - Przedszkolny ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchennych i sal dydaktycznych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie oraz filii Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gardnie Wielkim w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępności edukacyjnej przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” działanie nr RPPM.03.01.00. Edukacja przedszkolna
Numer referencyjny ZSP.48.26.23.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchennych i sal dydaktycznych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie oraz filii Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gardnie Wielkim w ramach projektu pn.: „pn. „Zwiększenie dostępności edukacyjnej przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino”. 2. Zamawiający wymaga by przedmioty zamówienia spełniały następujące wymagania: sprzęt/oprogramowanie/wyposażenie pomieszczeń i sal dydaktycznych musi być fabrycznie nowe i nieobciążone prawami osób trzecich. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie wystawił fakturę VAT z podziałem na poszczególne komplety z uwzględnieniem placówek, do których mają być dostarczone i zamontowane. Potwierdzeniem elementów wchodzących w skład kompletu będzie protokół zdawczo – odbiorczy przygotowany po całkowitym zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.6.2.1 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt. 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)