GuidZP400 |
ae8ab02c-52f5-4d1c-8dcc-f7142851863e
|
Biuletyn |
592492-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Krakowie
|
Regon |
27596100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. 3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30062
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 43 35 621
|
Zamawiajacy fax |
12 43 35 555
|
Zamawiajacy email |
ebadura@mnk.pl
|
Adres strony url |
www.mnk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Bliżej kultury. Cyfryzacja reprezentatywnych kolekcji jednego z najstarszych i największych muzeów w Polsce – Muzeum Narodowego w Krakowie dla e-kultury i e-edukacji”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,295214,2017.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,295214,2017.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta złożona pisemnie. Osobiscie lub za pomoca operatora pocztowego/kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – Budowa zaplecza informatyczno-technicznego dla przechowywania, udostępniania i przetwarzania danych cyfrowych wytworzonych w ramach projektu „Bliżej kultury”,
|
Numer referencyjny |
EP-271-23/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji budowy zaplecza informatyczno-technicznego dla przechowywania, udostępniania i przetwarzania danych cyfrowych wytworzonych w ramach projektu „Bliżej kultury. Cyfryzacja reprezentatywnych kolekcji jednego z najstarszych i największych muzeów w Polsce – Muzeum Narodowego w Krakowie dla e-kultury i e-edukacji.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części (zadania) wg podziału wskazanego w rozdziale IV SIWZ.
3. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
4. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne, które zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. W załączniku nr 2 do SIWZ wskazano również parametry równoważności do wymaganego przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane oprogramowanie równoważne spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie.
5. Pod terminem sprzęt Zamawiający rozumie wszelkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia we wszystkich zadaniach, za wyjątkiem oprogramowania.
6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz objęty gwarancją producenta/wykonawcy, przeznaczony na teren UE i krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. Urządzenia muszą być wyprodukowane w okresie do 6 miesięcy przed terminem dostawy.
8. Zamawiający nie dopuszcza oferowania urządzeń o statusie refurbish oraz takich, które były fizycznie eksploatowane ale zostały uprzednio zakupione dla potrzeb realizacji innego projektu (t.j. zgodnie z polityką licencyjną producenta zostały zarejestrowane na innego Użytkownika Końcowego).
9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty np. opis techniczny i/lub funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia, katalog lub karty katalogowe producenta/ów czy też inne dokumenty pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
10. Dostawa obejmuje: dostarczenie sprzętu z jego wniesieniem oraz instalacją (gdzie wymagane) i podpisanie protokołu odbioru ilościowego – całość realizacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego: Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ), składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej MNK informacji z otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy, poprzez jego przedłużenie maksymalnie o kolejnych 7 dni kalendarzowych, w przypadku gdy wystąpią trudności logistyczne, nie leżące po stronie Wykonawcy, związane z dostawą przedmiotu umowy;
2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach,
b) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
3) wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości
w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT;
b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie.
4) miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej placówki szkolnej na terenie gminy Bochnia jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|