Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – Budowa zaplecza informatyczno-technicznego dla przechowywania, udostępniania i przetwarzania danych cyfrowych wytworzonych w ramach projektu „Bliżej kultury”,

Data publikacji 2017-09-22
Data zakończenia 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592492-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji budowy zaplecza informatyczno-technicznego dla przechowywania, udostępniania i przetwarzania danych cyfrowych wytworzonych w ramach projektu „Bliżej kultury. Cyfryzacja reprezentatywnych kolekcji jednego z najstarszych i największych muzeów w Polsce – Muzeum Narodowego w Krakowie dla e-kultury i e-edukacji.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części (zadania) wg podziału wskazanego w rozdziale IV SIWZ.
3. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
4. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne, które zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. W załączniku nr 2 do SIWZ wskazano również parametry równoważności do wymaganego przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane oprogramowanie równoważne spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie.
5. Pod terminem sprzęt Zamawiający rozumie wszelkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia we wszystkich zadaniach, za wyjątkiem oprogramowania.
6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz objęty gwarancją producenta/wykonawcy, przeznaczony na teren UE i krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. Urządzenia muszą być wyprodukowane w okresie do 6 miesięcy przed terminem dostawy.
8. Zamawiający nie dopuszcza oferowania urządzeń o statusie refurbish oraz takich, które były fizycznie eksploatowane ale zostały uprzednio zakupione dla potrzeb realizacji innego projektu (t.j. zgodnie z polityką licencyjną producenta zostały zarejestrowane na innego Użytkownika Końcowego).
9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty np. opis techniczny i/lub funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia, katalog lub karty katalogowe producenta/ów czy też inne dokumenty pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
10. Dostawa obejmuje: dostarczenie sprzętu z jego wniesieniem oraz instalacją (gdzie wymagane) i podpisanie protokołu odbioru ilościowego – całość realizacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego: Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae8ab02c-52f5-4d1c-8dcc-f7142851863e
Biuletyn 592492-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum Narodowe w Krakowie
Regon 27596100000
Zamawiajacy adres ulica Al. 3-go Maja
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30062
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 43 35 621
Zamawiajacy fax 12 43 35 555
Zamawiajacy email ebadura@mnk.pl
Adres strony url www.mnk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Bliżej kultury. Cyfryzacja reprezentatywnych kolekcji jednego z najstarszych i największych muzeów w Polsce – Muzeum Narodowego w Krakowie dla e-kultury i e-edukacji”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,295214,2017.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,295214,2017.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta złożona pisemnie. Osobiscie lub za pomoca operatora pocztowego/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – Budowa zaplecza informatyczno-technicznego dla przechowywania, udostępniania i przetwarzania danych cyfrowych wytworzonych w ramach projektu „Bliżej kultury”,
Numer referencyjny EP-271-23/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji budowy zaplecza informatyczno-technicznego dla przechowywania, udostępniania i przetwarzania danych cyfrowych wytworzonych w ramach projektu „Bliżej kultury. Cyfryzacja reprezentatywnych kolekcji jednego z najstarszych i największych muzeów w Polsce – Muzeum Narodowego w Krakowie dla e-kultury i e-edukacji. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części (zadania) wg podziału wskazanego w rozdziale IV SIWZ. 3. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne, które zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. W załączniku nr 2 do SIWZ wskazano również parametry równoważności do wymaganego przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane oprogramowanie równoważne spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie. 5. Pod terminem sprzęt Zamawiający rozumie wszelkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia we wszystkich zadaniach, za wyjątkiem oprogramowania. 6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz objęty gwarancją producenta/wykonawcy, przeznaczony na teren UE i krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 7. Urządzenia muszą być wyprodukowane w okresie do 6 miesięcy przed terminem dostawy. 8. Zamawiający nie dopuszcza oferowania urządzeń o statusie refurbish oraz takich, które były fizycznie eksploatowane ale zostały uprzednio zakupione dla potrzeb realizacji innego projektu (t.j. zgodnie z polityką licencyjną producenta zostały zarejestrowane na innego Użytkownika Końcowego). 9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty np. opis techniczny i/lub funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia, katalog lub karty katalogowe producenta/ów czy też inne dokumenty pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 10. Dostawa obejmuje: dostarczenie sprzętu z jego wniesieniem oraz instalacją (gdzie wymagane) i podpisanie protokołu odbioru ilościowego – całość realizacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego: Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ), składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej MNK informacji z otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy, poprzez jego przedłużenie maksymalnie o kolejnych 7 dni kalendarzowych, w przypadku gdy wystąpią trudności logistyczne, nie leżące po stronie Wykonawcy, związane z dostawą przedmiotu umowy; 2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach, b) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 3) wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie. 4) miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej placówki szkolnej na terenie gminy Bochnia jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)