GuidZP400 |
a20afd40-de31-48a6-8f42-3dad81254ad9
|
Biuletyn |
592432-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Sochaczew
|
Regon |
75014864400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sochaczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
046 8622235 w. 347
|
Zamawiajacy fax |
046 862-26-02
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sochaczew.pl
|
Adres strony url |
www.sochaczew,pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia niezbędnych w realizacji pięciu projektów w szkołach w Sochaczewie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wraz sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia w w/w projektach, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o łącznej wartości do 40% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie zrealizowane w przypadku oszczędności budżetowych projektu i wydaniu zgody przez Instytucję Zarządzającą.
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową: jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie dostawy związane z przedmiotem zamówienia o wartości minimum: 200.000,00 PLN BRUTTO
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości min.: 200 000,00 PLN BRUTTO
z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną)
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) kosztorysy ofertowe dla każdej placówki b) Oświadczenie o podwykonawstwie – zał. nr 7 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych c) odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnionego do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; w/w pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
- wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.10.2017 r. o godz. 10.00
w Urzędzie Miejskim w Sochaczewie; 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew
|