GuidZP400 |
eefa920b-cf12-4f78-865c-eb921c4fbf75
|
Biuletyn |
591391-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Edukacji Narodowej
|
Regon |
17793900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Chrystiana Szucha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00918
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 474 242
|
Zamawiajacy fax |
226 215 010
|
Zamawiajacy email |
de_men@men.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.men.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.men.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.men.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa, Sekretariat Departamentu Ekonomicznego (III piętro, pok. 353)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa trzech serwerów na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej.
|
Numer referencyjny |
DE-WZP.261.22.2017.RB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego, podłączenie i konfiguracja trzech
serwerów (dwa serwery pod wirtualizację oraz jeden serwer pod rozbudowę systemu kopii zapasowych)
wraz z oprogramowaniem i licencjami upoważniającymi do korzystania z nich na terenie RP,
nieograniczonymi w czasie, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania i korzystania z urządzeń
określonych w ofercie Wykonawcy. Wymagania minimalne określone zostały w Tabeli technicznej
zamówienia – stanowiącej Załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu
zamówienia przeprowadzi 5-dniowe szkolenie (łącznie co najmniej 35 godzin) dla dwóch osób z zakresu
administracji oprogramowania Veeam Backup & Replication w wersji Standard. Szkolenie odbędzie się w
siedzibie Zamawiającego oraz w ustalonym z nim terminie, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni
od dnia podpisania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 dostawy (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie brutto: siedemdziesiąt tysięcy
złotych 00/100) każda, polegające na dostawie, podłączeniu i konfiguracji serwera/ów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. W
przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. dokument składa
każdy z Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy składa ww. dokument w zakresie tych podmiotów
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny na dzień złożenia wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonywane, z
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca w wykazie ma obowiązek
wskazać dostawy potwierdzające spełnianie warunku określonego w rozdziale 5 ust. 2 pkt 3 SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy sporządzić wg wzoru formularza ofertowego
stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, bądź zgodnie z jego treścią. Wykonawca nie powinien
dokonywać żadnych istotnych zmian (merytorycznych) we wzorze druku formularza ofertowego,
opracowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca umieszczenie niniejszego załącznika na
początku składanej oferty. Niezastosowanie wzoru określonego w Załączniku nr 5 nie spowoduje
odrzucenia oferty, jednakże Zamawiający wymaga, żeby w złożonej ofercie znalazły się wszystkie
oświadczenia zawarte we wzorze oferty. Oferta musi ponadto zawierać: 1) wypełniony formularz
ofertowy z uwzględnieniem informacji zawartych we wzorze formularza oferty (Załącznik nr 5 do
SIWZ) wraz z wypełnioną Tabelą techniczną zamówienia (Załącznik nr 1A do SIWZ), 2)
oświadczenia i dokumenty zgodnie z wymogami wskazanymi w Rozdziale 6 SIWZ, 3)
pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z
wpisem do właściwego rejestru - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń,
reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości
odpowiadającej cenie oferty (jeżeli dotyczy), 4) informację o Podwykonawcach zgodnie z Rozdziałem
3 ust. 10 SIWZ. Zgodnie z art. 22a ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej
sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wszyscy
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.
1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcom oraz zamieści na stronie bip.men.gov.pl
(link: zamówienia publiczne) wzór stosownego oświadczenia. Mając na względzie przepis art. 26 ust.
6 ustawy, w związku z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) [z zastrzeżeniem Rozdziału 10 ust. 11 SIWZ]: 1) W
przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w
§ 2, § 5 i § 7 ww. rozporządzenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych
wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W celu wskazania odpowiednich
dokumentów Wykonawca załącza do oferty wypełnione oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3A do
SIWZ. 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w
§ 2, § 5 i § 7 ww. rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności
oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy,
Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy,
korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) w
przypadku wycofania z rynku lub braku dostępności na rynku zaoferowanego serwera, dopuszcza się dostarczenie przez Wykonawcę innego serwera o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż
wynikające z oferty; warunki dostawy oraz warunki wykonywania świadczeń gwarancyjnych pozostają
bez zmian; wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, 2) w przypadku wystąpienia omyłek
pisarskich i rachunkowych Umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek, 3) zmiany
postanowień Umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie
dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów, 4) zmian związanych z podwykonawstwem - na
zasadach wskazanych w umowie. Możliwe są również inne zmiany niż wyżej wymienione, pod
warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy Pzp, w tym zmiany które nie są
istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|