Dostawa trzech serwerów na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Data publikacji 2017-09-22
Data zakończenia 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Edukacji Narodowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591391-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego, podłączenie i konfiguracja trzech
serwerów (dwa serwery pod wirtualizację oraz jeden serwer pod rozbudowę systemu kopii zapasowych)
wraz z oprogramowaniem i licencjami upoważniającymi do korzystania z nich na terenie RP,
nieograniczonymi w czasie, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania i korzystania z urządzeń
określonych w ofercie Wykonawcy. Wymagania minimalne określone zostały w Tabeli technicznej
zamówienia – stanowiącej Załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu
zamówienia przeprowadzi 5-dniowe szkolenie (łącznie co najmniej 35 godzin) dla dwóch osób z zakresu
administracji oprogramowania Veeam Backup & Replication w wersji Standard. Szkolenie odbędzie się w
siedzibie Zamawiającego oraz w ustalonym z nim terminie, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni
od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eefa920b-cf12-4f78-865c-eb921c4fbf75
Biuletyn 591391-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Edukacji Narodowej
Regon 17793900000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Chrystiana Szucha
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00918
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 474 242
Zamawiajacy fax 226 215 010
Zamawiajacy email de_men@men.gov.pl
Adres strony url https://www.men.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.men.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.men.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa, Sekretariat Departamentu Ekonomicznego (III piętro, pok. 353)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa trzech serwerów na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Numer referencyjny DE-WZP.261.22.2017.RB
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego, podłączenie i konfiguracja trzech serwerów (dwa serwery pod wirtualizację oraz jeden serwer pod rozbudowę systemu kopii zapasowych) wraz z oprogramowaniem i licencjami upoważniającymi do korzystania z nich na terenie RP, nieograniczonymi w czasie, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania i korzystania z urządzeń określonych w ofercie Wykonawcy. Wymagania minimalne określone zostały w Tabeli technicznej zamówienia – stanowiącej Załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeprowadzi 5-dniowe szkolenie (łącznie co najmniej 35 godzin) dla dwóch osób z zakresu administracji oprogramowania Veeam Backup & Replication w wersji Standard. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego oraz w ustalonym z nim terminie, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 dostawy (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie brutto: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, polegające na dostawie, podłączeniu i konfiguracji serwera/ów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. dokument składa każdy z Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy składa ww. dokument w zakresie tych podmiotów
Zakresie warunkow udzialu Aktualny na dzień złożenia wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca w wykazie ma obowiązek wskazać dostawy potwierdzające spełnianie warunku określonego w rozdziale 5 ust. 2 pkt 3 SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy sporządzić wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, bądź zgodnie z jego treścią. Wykonawca nie powinien dokonywać żadnych istotnych zmian (merytorycznych) we wzorze druku formularza ofertowego, opracowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca umieszczenie niniejszego załącznika na początku składanej oferty. Niezastosowanie wzoru określonego w Załączniku nr 5 nie spowoduje odrzucenia oferty, jednakże Zamawiający wymaga, żeby w złożonej ofercie znalazły się wszystkie oświadczenia zawarte we wzorze oferty. Oferta musi ponadto zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy z uwzględnieniem informacji zawartych we wzorze formularza oferty (Załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z wypełnioną Tabelą techniczną zamówienia (Załącznik nr 1A do SIWZ), 2) oświadczenia i dokumenty zgodnie z wymogami wskazanymi w Rozdziale 6 SIWZ, 3) pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty (jeżeli dotyczy), 4) informację o Podwykonawcach zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 10 SIWZ. Zgodnie z art. 22a ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcom oraz zamieści na stronie bip.men.gov.pl (link: zamówienia publiczne) wzór stosownego oświadczenia. Mając na względzie przepis art. 26 ust. 6 ustawy, w związku z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) [z zastrzeżeniem Rozdziału 10 ust. 11 SIWZ]: 1) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 ww. rozporządzenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W celu wskazania odpowiednich dokumentów Wykonawca załącza do oferty wypełnione oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3A do SIWZ. 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 ww. rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku wycofania z rynku lub braku dostępności na rynku zaoferowanego serwera, dopuszcza się dostarczenie przez Wykonawcę innego serwera o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż wynikające z oferty; warunki dostawy oraz warunki wykonywania świadczeń gwarancyjnych pozostają bez zmian; wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, 2) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych Umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek, 3) zmiany postanowień Umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów, 4) zmian związanych z podwykonawstwem - na zasadach wskazanych w umowie. Możliwe są również inne zmiany niż wyżej wymienione, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy Pzp, w tym zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)