Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu „Odkryjmy bogactwo w nas drzemiące w Szkole Podstawowej nr 128 i Publicznym Gimnazjum nr 58 w Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2017-09-22
Data zakończenia 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Specjalnych Nr 4
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591910-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu Odkryjmy bogactwo w nas drzemiące w Szkole Podstawowej nr 128 i Publicznym Gimnazjum nr 58 w Łodzi współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Cześć 1 – Sprzęt do diagnozy i terapii Metodą Warnkego – 1 zestaw
Część 2 – Zestaw z koderem do diagnozy i prowadzenia zajęć metodą Biofeedback – 1szt.
Cześć 3 - Sprzęt do prowadzenia zajęć metodą Tomatis – 1 komplet
Część 4 - Platforma współpracująca z komputerem do diagnozy i terapii ułożenia ciała w przestrzeni, trening równowagi – 1 komplet
Część 5 - Audiometr – 1 szt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ad892a5-baa9-40bc-8af0-d95a0b5a1629
Biuletyn 591910-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Specjalnych Nr 4
Regon 73213400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niciarniana
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 92208
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 678 93 05
Zamawiajacy fax 426 789 313
Zamawiajacy email zssnr4_lodz@poczta.onet.pl
Adres strony url http://www.zss4.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: Odkryjmy bogactwo w nas drzemiące w Szkole Podstawowej nr 128 i Publicznym Gimnazjum nr 58 w Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.zss4lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.zss4lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Specjalnych nr 4 ul. Niciarniana 2a 92-208 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu „Odkryjmy bogactwo w nas drzemiące w Szkole Podstawowej nr 128 i Publicznym Gimnazjum nr 58 w Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny ZSSNr4.08.81/5/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane części i Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu Odkryjmy bogactwo w nas drzemiące w Szkole Podstawowej nr 128 i Publicznym Gimnazjum nr 58 w Łodzi współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Cześć 1 – Sprzęt do diagnozy i terapii Metodą Warnkego – 1 zestaw Część 2 – Zestaw z koderem do diagnozy i prowadzenia zajęć metodą Biofeedback – 1szt. Cześć 3 - Sprzęt do prowadzenia zajęć metodą Tomatis – 1 komplet Część 4 - Platforma współpracująca z komputerem do diagnozy i terapii ułożenia ciała w przestrzeni, trening równowagi – 1 komplet Część 5 - Audiometr – 1 szt
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia - 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci WYKONAWCA (którego oferta zostanie najwyżej oceniona) NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, zobowiązany będzie na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania złożyć: karty katalogowe / specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu / oprogramowania,
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane. W przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; 3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp. 8) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, w tym np. w przypadku braku uznania danego sprzętu za niekwalifikowany; 9) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 10) zmiany terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń których nie dało się przewidzieć Szczegółowe zasady zmiany umowy zawarte są w załączniku nr 5 do Siwz - wzór umowy
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:45
IV 4 4 jezyki Oferty mogą być składne w języku polskim. Dokumenty składane w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający nie przewiduje: 1 Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 Ustawy 2 zawarcia umowy ramowej, 3 składania ofert wariantowych, 4 rozliczania w walutach obcych, 5 aukcji elektronicznej, 6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 7 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Termin realizacji - dla wszystkich części 15 dni roboczych.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)