GuidZP400 |
6ad892a5-baa9-40bc-8af0-d95a0b5a1629
|
Biuletyn |
591910-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Specjalnych Nr 4
|
Regon |
73213400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niciarniana
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
92208
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 678 93 05
|
Zamawiajacy fax |
426 789 313
|
Zamawiajacy email |
zssnr4_lodz@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
http://www.zss4.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: Odkryjmy bogactwo w nas drzemiące w Szkole Podstawowej nr 128 i Publicznym Gimnazjum nr 58 w Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.zss4lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.zss4lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Specjalnych nr 4 ul. Niciarniana 2a 92-208 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu „Odkryjmy bogactwo w nas drzemiące w Szkole Podstawowej nr 128 i Publicznym Gimnazjum nr 58 w Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZSSNr4.08.81/5/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane części i Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu Odkryjmy bogactwo w nas drzemiące w Szkole Podstawowej nr 128 i Publicznym Gimnazjum nr 58 w Łodzi współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Cześć 1 – Sprzęt do diagnozy i terapii Metodą Warnkego – 1 zestaw
Część 2 – Zestaw z koderem do diagnozy i prowadzenia zajęć metodą Biofeedback – 1szt.
Cześć 3 - Sprzęt do prowadzenia zajęć metodą Tomatis – 1 komplet
Część 4 - Platforma współpracująca z komputerem do diagnozy i terapii ułożenia ciała w przestrzeni, trening równowagi – 1 komplet
Część 5 - Audiometr – 1 szt
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia - 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
WYKONAWCA (którego oferta zostanie najwyżej oceniona) NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, zobowiązany będzie na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania złożyć: karty katalogowe / specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu / oprogramowania,
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy
w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy
i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane. W przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia;
3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności
za realizację przedmiotu zamówienia;
7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
8) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, w tym np. w przypadku braku uznania danego sprzętu za niekwalifikowany;
9) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
10) zmiany terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń których nie dało się przewidzieć
Szczegółowe zasady zmiany umowy zawarte są w załączniku nr 5 do Siwz - wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:45
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty mogą być składne w języku polskim. Dokumenty składane w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu:
1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ;
2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ.
3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
Zamawiający nie przewiduje:
1 Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 Ustawy
2 zawarcia umowy ramowej,
3 składania ofert wariantowych,
4 rozliczania w walutach obcych,
5 aukcji elektronicznej,
6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
7 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Termin realizacji - dla wszystkich części 15 dni roboczych.
|