Posiłki dla pacjentów szpitala I/9/2017

Data publikacji 2017-09-25
Data zakończenia 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy
Miejscowość Sławno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592933-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942209
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 305f4119-6275-4b29-a4b6-43aaee7552b6
Biuletyn 592933-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy
Regon 33130866400000
Zamawiajacy adres ulica ul. I-go Pułku Ułanów
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Sławno
Zamawiajacy kod pocztowy 76100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 059 8103031, 8106302
Zamawiajacy fax 598 102 423
Zamawiajacy email przetargi@szpital.slawno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZPITAL POWIATOWY UL. I-GO PUŁKU UŁANÓW NR 9; 76-100 SŁAWNO; SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Posiłki dla pacjentów szpitala I/9/2017
Numer referencyjny I/9/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie.
Cpv glowny przedmiot 15894220-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-11-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony posiadaniem: • aktualnego wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej; • decyzji właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzającej spełnianie wymagań koniecznych do prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem świadczenia usług dla klientów zewnętrznych; • opinii właściwego organu Inspekcji Sanitarnej dotyczącej spełnienia wymogów sanitarnych przy przewozie posiłków; • wdrożonego systemu HACCP.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 250.000,00 PLN. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) Zamawiający wymaga również, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i dostawie posiłków w systemie cateringowym o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto, (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) w skali jednego roku. Warunek zdolności technicznej zostanie spełniony posiadaniem: • środków transportu, wykorzystywanych do realizacji zamówienia posiadających zaświadczenia, dopuszczające te środki do przewozu żywności, wydane przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami; • wózków transportowych do przewozu posiłków – wózki zamknięte posiadające wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia, odpowiadające aktualnym zasadom systemu HACCP; • termosów i pojemników GN do dostarczania posiłków w dobrym stanie technicznym i higienicznym posiadające wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia, odpowiadające aktualnym zasadom systemu HACCP; • pojemników na odpady pokonsumpcyjne, pojemników na zużyte naczynia jednorazowe.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem świadczenia usług dla klientów zewnętrznych; b) wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi środkami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ); c) opinie właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzające, że środki transportu, wykorzystywane do realizacji zamówienia spełniają wymogi sanitarne przy przewozie posiłków; d) wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy, w celu wykonania zamówienia, szczególnie w zakresie środków transportu, wózków transportowych do przewozu posiłków, termosów i pojemników GN, pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, pojemniki na zużyte naczynia jednorazowe (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ); e) certyfikat systemu HACCP lub oświadczenie potwierdzające stosowanie zasad HACCP; f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia łącznie z kierowcą transportującego posiłki wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); (O każdej zmianie osobowej Wykonawca będzie informował Zamawiającego, najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem pracy przez nowego pracownika.); Wykonawca musi spełniać wymogi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia (art.29 ust. 3a Ustawy Pzp). g) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług o wartości, co najmniej 250.000,00 zł. brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ); h) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 250.000,00 PLN. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych.)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)