Dostawa czasopism polskich i zagranicznych na rok 2018 zamawianych przez Bibliotekę Główną i inne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.

Data publikacji 2017-09-25
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592700-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa czasopism polskich i zagranicznych na rok 2018 zamawianych przez Bibliotekę Główną i inne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie obejmująca:
część 1 – dostawa czasopism zagranicznych,
część 2 – dostawa polskich czasopism popularnych, popularno-naukowych oraz dzienników,
część 3 – dostawa polskich czasopism naukowych,
część 4 – dostawa polskich czasopism fachowych,
część 5 – dostawa polskich czasopism specjalistycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c746f5c7-fe6a-4b96-8295-812b40572a99
Biuletyn 592700-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Regon 189600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 4456603, 4456073
Zamawiajacy fax 81 4456730
Zamawiajacy email zamowienia@up.lublin.pl
Adres strony url http://www.up.lublin.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.up.lublin.pl/zamowienia
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 55, 20-950 Lublin
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 55, 20-950 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa czasopism polskich i zagranicznych na rok 2018 zamawianych przez Bibliotekę Główną i inne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.
Numer referencyjny AZP/PNO/24/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa czasopism polskich i zagranicznych na rok 2018 zamawianych przez Bibliotekę Główną i inne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie obejmująca: część 1 – dostawa czasopism zagranicznych, część 2 – dostawa polskich czasopism popularnych, popularno-naukowych oraz dzienników, część 3 – dostawa polskich czasopism naukowych, część 4 – dostawa polskich czasopism fachowych, część 5 – dostawa polskich czasopism specjalistycznych.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 259000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony wykaz, dotyczący wyceny czasopism w zależności od części, w której Wykonawca bierze udział: - do części 1 – wypełniony załącznik nr 1 do siwz, - do części 2 – wypełniony załącznik nr 2 do siwz, - do części 3 – wypełniony załącznik nr 3 do siwz, - do części 4 – wypełniony załącznik nr 4 do siwz, - do części 5 – wypełniony załącznik nr 5 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w części 1 w przypadku: 1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 6 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek, 3/ zmiany obowiązujących przepisów, w dacie zawarcia umowy lub w czasie jej obowiązywania, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4/ wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 4 pkt 10 ,11 niniejszej umowy. w części 2 w przypadku: 1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 6 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek, 3/ zmiany obowiązujących przepisów, w dacie zawarcia umowy lub w czasie jej obowiązywania, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. w części 3, 4, 5 w przypadku: 1/ przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 może ulec zmianie w zależności od wysokości nowej stawki podatku VAT, podatku akcyzowego dla przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)