GuidZP400 |
c746f5c7-fe6a-4b96-8295-812b40572a99
|
Biuletyn |
592700-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
|
Regon |
189600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 4456603, 4456073
|
Zamawiajacy fax |
81 4456730
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@up.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://www.up.lublin.pl/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.up.lublin.pl/zamowienia
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 55, 20-950 Lublin
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 55, 20-950 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa czasopism polskich i zagranicznych na rok 2018 zamawianych przez Bibliotekę Główną i inne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.
|
Numer referencyjny |
AZP/PNO/24/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa czasopism polskich i zagranicznych na rok 2018 zamawianych przez Bibliotekę Główną i inne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie obejmująca:
część 1 – dostawa czasopism zagranicznych,
część 2 – dostawa polskich czasopism popularnych, popularno-naukowych oraz dzienników,
część 3 – dostawa polskich czasopism naukowych,
część 4 – dostawa polskich czasopism fachowych,
część 5 – dostawa polskich czasopism specjalistycznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
259000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument.
2. Wypełniony wykaz, dotyczący wyceny czasopism w zależności od części, w której Wykonawca bierze udział:
- do części 1 – wypełniony załącznik nr 1 do siwz,
- do części 2 – wypełniony załącznik nr 2 do siwz,
- do części 3 – wypełniony załącznik nr 3 do siwz,
- do części 4 – wypełniony załącznik nr 4 do siwz,
- do części 5 – wypełniony załącznik nr 5 do siwz.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
w części 1 w przypadku:
1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu,
2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 6 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek,
3/ zmiany obowiązujących przepisów, w dacie zawarcia umowy lub w czasie jej obowiązywania, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4/ wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 4 pkt 10 ,11 niniejszej umowy.
w części 2 w przypadku:
1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu,
2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 6 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek,
3/ zmiany obowiązujących przepisów, w dacie zawarcia umowy lub w czasie jej obowiązywania, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
w części 3, 4, 5 w przypadku:
1/ przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 może ulec zmianie w zależności od wysokości nowej stawki podatku VAT, podatku akcyzowego dla przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|