GuidZP400 |
ec034fa0-39ed-4962-bb6b-1d192d32fae6
|
Biuletyn |
592773-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
|
Regon |
27576000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zacisze
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40025
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 554 017
|
Zamawiajacy fax |
327 857 911
|
Zamawiajacy email |
Zamowienia@am.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.am.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.am.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.am.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro zamówień publicznych Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, 40-025 Katowice, ul. Zacisze 3 (pokój nr 46 A)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynku CNiEM Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
|
Numer referencyjny |
ZP/AM/13/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów systemu sieci teleinformatycznej w budynku CNiEM Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Dostawę i instalację przełączników sieciowych na potrzeby sieci lokalnej LAN oraz telefonii IP.
2.2. Dostawę i instalację centrali telefonicznej wraz z aparatami IP.
2.3. Dostawę szaf strukturalnych oraz wykonanie niezbędnej instalacji światłowodowej na potrzeby montażu przełączników sieciowych,
2.4. Dostawę 2 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem systemowym do obsługi centrali i przełączników.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia (dostarczone i zamontowane urządzenia): co najmniej 3 lata (36 miesięcy), licząc od daty podpisania niezawierającego zastrzeżeń - Protokołu Odbioru Końcowego przedmiotu umowy.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił serwis polegający na wymaganych przez producenta (dostarczonych i zamontowanych urządzeń) przeglądach, wymianie wadliwych urządzeń lub części z nich w celu zapewnienia poprawnej pracy całej instalacji oraz konfigurację urządzeń według zaleceń producenta przez cały okres rękojmi i gwarancji.
5.1. W ramach serwisu Wykonawca udostępni możliwość zgłaszania problemów pocztą elektroniczną oraz przez interfejs WWW.
5.2. Za datę zgłoszenia uznaje się datę wysłania zgłoszenia serwisowego przez Zamawiającego.
5.3. Wykonawca przystąpi do usunięcia usterki w ciągu 2 godzin od zgłoszenia.
5.4. Rozwiązanie problemu serwisowego nie może trwać dłużej niż 24h.
5.5. Przerwa w pracy nie może być dłuższa niż 8 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze oraz 24 godzin od momentu zgłoszenia w dni wolne od pracy.
5.6. Serwis, o którym mowa w pkt. 3.6 SIWZ nie obejmuje bieżącej Administracji centrali telefonicznej tj. zarządzania codziennego np. sporządzania wydruków bilingów.
5.7. Koszt prowadzonego serwisu winien być uwzględniony w cenie oferty.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony, zamontowany i uruchomiony sprzęt/urządzenia był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 r., oraz pochodził z oficjalnego kanału sprzedaży, a oferowane urządzenia (w szczególności switche, centrala, aparaty telefoniczne) pochodziły od tego samego producenta w celu zapewnienia pełnej kompatybilności.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył oprogramowanie do administrowania i zarządzania centralą telefoniczną.
8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu wszelkie dostępy do oprogramowania i urządzeń zainstalowanych u Zamawiającego.
9. Zamawiający wymaga aby technik instalujący system posiadał certyfikat producenta uprawniający go do instalacji systemów oraz pozwalający na bezpośrednie zgłaszanie problemów producentowi w zakresie technicznych usterek -stosowny certyfikat Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć przed zawarciem umowy.
10. Zamawiający wymaga aby instalację kablową wykonał certyfikowany instalator okablowania kategorii zgodnej z wybraną do instalacji nie gorszej niż 5e UTP.
11. Zamawiający wymaga aby instalację centrali telefonicznej wykonał certyfikowany instalator posiadający uprawniania do instalacji poparte certyfikatem producenta systemu - stosowny certyfikat Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć przed zawarciem umowy.
12. Zamawiający wymaga aby instalację przełączników sieciowych wykonał certyfikowany instalator posiadający uprawniania do instalacji poparte certyfikatem producenta - stosowny certyfikat Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć przed zawarciem umowy.
13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził dla pracowników Zamawiającego dwudniowe szkolenie w zakresie obsługi dostarczonych i zamontowanych LAN oraz dwudniowe szkolenie w zakresie administracji i obsługi centrali telefonicznej i aparatów IP. Koszt ww. szkolenia winien być uwzględniony w cenie oferty.
14. Umożliwia się wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca dostawy, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
15. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32524000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 35 dni licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 11 grudnia 2017 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca:
1. posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1.1. co najmniej jedno (1) zamówienie (dostawę) obejmującą wykonanie (dostawę i montaż) switchy w ilości nie mniejszej niż 500 portów, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto,
oraz
1.2. Co najmniej jedno (1) zamówienie (dostawę) obejmującą wykonanie (instalację) systemu telekomunikacyjnego IP w ilości nie mniejszej niż 300 telefonów IP, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto.
2. dysponował co najmniej:
2.1. jedną (1) osobą skierowaną do wykonania zamówienia (technik instalujący system) posiadającą certyfikat producenta uprawniający ją do instalacji systemów oraz pozwalający na bezpośrednie zgłaszanie problemów producentowi w zakresie technicznych usterek.
2.2. jedną (1) osobą skierowaną do wykonania zamówienia (instalator okablowania, który wykona instalację kablową) posiadającą certyfikat producent uprawniający ją do wykonania instalacji kablowej,
2.3. jedną (1) osobą skierowaną do wykonania zamówienia (instalator centrali telefonicznej, który wykona jej instalacji) posiadającą certyfikat producent uprawniający ją do wykonania instalacji centrali telefonicznej,
2.4. jedną (1) osobą skierowaną do wykonania zamówienia (instalator przełączników sieciowych, który wykona ich instalację) posiadającą certyfikat producenta uprawniający ją do wykonania instalacji przełączników sieciowych.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a PZP.
2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa powyżej w pkt 5.1.3 SIWZ, potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
2.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
2.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ.
3. Jeżeli wymagane kwoty w dokumentach wymienionych w pkt. 6.4.1.1.1. SIWZ, wyrażone będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP: Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składanego przez wykonawcę wraz z ofertą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykazu dostaw, o których mowa w pkt 5.1.1. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy wykazane w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w 6.4 SIWZ,
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w 6.4 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych i 0/100), zgodnie z pkt. 8 SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w Umowie jest niemożliwe z uwagi na:
• siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
• wstrzymanie wykonania umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
2. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działanie sił przyrody, takie jak np.: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny (obejmujący co najmniej 50% zakładów z branży związanej z wykonaniem Umowy) trwający ponad 2 tygodnie, działania legislacyjne władz powodujące niemożność wykonania Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|