GuidZP400 |
4d3d9e1d-be88-4f2a-b2c3-2ea7c17d29fa
|
Biuletyn |
592644-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
|
Regon |
102123400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Damrota
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2076000
|
Zamawiajacy fax |
32 2076010
|
Zamawiajacy email |
is@sl.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.slaskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.slaskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Adminitracji Skarbowejw Katowicach u. Damrota 25, 40-22 Katowice pok. nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
|
Numer referencyjny |
ZKP-6/2017, UNP:2401-17-135096
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części:
Część I – dostawa Monitorów 23”
Kod według CPV: 30231300-0 monitory ekranowe
Część II – dostawa dysków do serwera Dell PowerEdge T420
Kod według CPV: 30233132-5 dyski do serwera
Część III – dostawa serwerów
Kod według CPV: 48800000-6 serwery
Część IV – dostawa tabletów
Kod według CPV: 30237450-8 tablety
Część V – dostawa macierzy dyskowych
Kod według CPV: 30233141-1 macierze dyskowe
Część VI – dostawa przełączników sieciowych zarządzanych
Kod według CPV: 31221000-1 przełączniki sieciowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają:
- dla Części I – dostawa Monitorów 23”
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I
Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I
- dla Części II – dostawa dysków do serwera Dell PowerEdge T420
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II
Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II
- dla Części III – dostawa serwerów
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III
Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III
- dla Części IV – dostawa tabletów
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV
Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV
- dla Części V – dostawa macierzy dyskowych
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/V do SIWZ – Formularz cenowy dla części V
Załącznik nr 5/V do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V
- dla Części VI – dostawa przełączników sieciowych zarządzanych
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/VI do SIWZ – Formularz cenowy dla części VI
Załącznik nr 5/VI do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
część I - dostawa Monitorów 23” – 200.000 zł
część II - dostawa dysków do serwera – 50.000 zł
część III - dostawa serwerów – 100.000 zł
część IV - dostawa tabletów – 20.000 zł
część V - dostawa macierzy dyskowych – 5.000 zł
część VI - dostawa przełączników sieciowych zarządzanych – 40.000 zł
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jednej część winien posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z części, na które składa ofertę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania w pkt. XVII formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adresu strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 art. ustawy Pzp).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę określoną w pkt 6.1.2. SIWZ w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza dla więcej niż jednej części musi przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z części dla których Jego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
2. Dla części III: oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że na oferowany sprzęt udziela gwarancji i rękojmi określonej w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty - punkt I oraz że będzie wywiązywał się z postanowień gwarancyjnych wobec Zamawiającego bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego w tym okresie. Powyższe oświadczenie musi być złożone w oryginale.
3. Dla części I, II, IV, V, VI: kopia karty gwarancyjnej lub wydruk ze strony producenta potwierdzający długość gwarancji z podaniem adresu strony i daty wydruku lub oświadczenie producenta albo autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce potwierdzające, że oferowany sprzęt objęty jest w całości gwarancją producenta i w razie niemożliwości wywiązania się Wykonawcy z postanowień gwarancyjnych wobec Zamawiającego przejmie na siebie ich realizację bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego - powyższe oświadczenie musi być złożone w oryginale i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Nie dopuszcza się kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę, chyba że jest producentem lub przedstawicielem producenta oferowanego sprzętu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ),
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ),
Formularz cenowy (Załącznik nr 4/I-4/VI do SIWZ w zależności na którą część jest składana oferta),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/I-5/VI do SIWZ w zależności na którą część jest składana oferta).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi:
dla części I: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
dla części II: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
dla części III: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
dla części IV: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych)
dla części V: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych)
dla części VI: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia winien wnieść wadium w wysokości równej sumie odpowiednich kwot dla poszczególnych części.
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego
Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000
Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ . W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą.
5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert.
6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”.
8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym i art. 144 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|