Modernizacja systemu bibliotecznego SOWA2 w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rzeszowie

Data publikacji 2017-09-25
Data zakończenia 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592732-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i uruchomienie serwera w ramach zadania "Modernizacja systemu bibliotecznego SOWA2 w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rzeszowie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sprzedaż na rzecz Zamawiającego fabrycznie nowego i wolnego od wszelkich wad fizycznych i prawnych serwera komputerowego;
2) dostawę i rozładunek serwera komputerowego do siedziby Zamawiającego;
3) uruchomienie serwera komputerowego w siedzibie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85d82e2c-b450-4cd1-aa87-919d6b10ba07
Biuletyn 592732-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
Regon 27638600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokoła
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 8535217 i 18
Zamawiajacy fax 178 532 431
Zamawiajacy email grom@wimbp.rzeszow.pl
Adres strony url www.wimbp.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wimbp.rzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wimbp.rzeszow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja systemu bibliotecznego SOWA2 w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rzeszowie
Numer referencyjny WiMBP-VI-212/06/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i uruchomienie serwera w ramach zadania "Modernizacja systemu bibliotecznego SOWA2 w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rzeszowie”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż na rzecz Zamawiającego fabrycznie nowego i wolnego od wszelkich wad fizycznych i prawnych serwera komputerowego; 2) dostawę i rozładunek serwera komputerowego do siedziby Zamawiającego; 3) uruchomienie serwera komputerowego w siedzibie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1.Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających. 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy. 3.Wykonawca oświadcza, że wszelki sprzęt i oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i prawnych i nie narusza praw majątkowych osób trzecich.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Do oferty Wykonawca dołącza, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu. 2.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składane jest na formularzu „JEDZ”, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższy formularz jest tożsamy z Jednolitym Europejskim Dokumentem Zamówienia (JEDZ), wydanym zgodnie z zarządzeniem wykonawczym KE (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ). 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa także formularz ,,JEDZ” dotyczące tych podwykonawców (oddzielny formularz dla każdego podwykonawcy). 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, formularz ,,JEDZ” składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 5.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wraz ze złożeniem stosowanego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. Powyższy obowiązek nie będzie miał zastosowania w przypadku złożenia tylko jednej oferty w niniejszym postępowaniu. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5: 1)pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, 2)pkt 2–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o którym mowa w ust. 7 pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11.Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określoną część zamówienia, musi to wykazać na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz złożyć formularze ,,JEDZ’’ dotyczące tych podwykonawców. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza niniejszego formularza. 12.W przypadku reprezentacji przez pełnomocnika Wykonawca (Wykonawcy) zobowiązany jest dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 13.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert. 14.Oświadczenia, o których mowa w SIWZ, dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące ewentualnych podwykonawców, składane są w oryginale. 15.Pełnomocnictwa, o których mowa w SIWZ, dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. Treść i forma pełnomocnictw musi być zgodne z odpowiednimi zapisami SIWZ. 16.Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia i pełnomocnictwa składane są w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” lub kopii poświadczonej notarialnie. 17.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 18.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu 1.Do oferty Wykonawca dołącza, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu. 2.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składane jest na formularzu „JEDZ”, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższy formularz jest tożsamy z Jednolitym Europejskim Dokumentem Zamówienia (JEDZ), wydanym zgodnie z zarządzeniem wykonawczym KE (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ). 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa także formularz ,,JEDZ” dotyczące tych podwykonawców (oddzielny formularz dla każdego podwykonawcy). 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, formularz ,,JEDZ” składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 5.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wraz ze złożeniem stosowanego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. Powyższy obowiązek nie będzie miał zastosowania w przypadku złożenia tylko jednej oferty w niniejszym postępowaniu. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5: 1)pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, 2)pkt 2–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o którym mowa w ust. 7 pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11.Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określoną część zamówienia, musi to wykazać na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz złożyć formularze ,,JEDZ’’ dotyczące tych podwykonawców. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza niniejszego formularza. 12.W przypadku reprezentacji przez pełnomocnika Wykonawca (Wykonawcy) zobowiązany jest dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 13.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert. 14.Oświadczenia, o których mowa w SIWZ, dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące ewentualnych podwykonawców, składane są w oryginale. 15.Pełnomocnictwa, o których mowa w SIWZ, dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. Treść i forma pełnomocnictw musi być zgodne z odpowiednimi zapisami SIWZ. 16.Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia i pełnomocnictwa składane są w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” lub kopii poświadczonej notarialnie. 17.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 18.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego), 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy, 3) zmiany parametrów sprzętu zaproponowanego w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowego sprzętu wymagają uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego. 2.W przypadku realizacji umowy przez Wykonawcę działającego przy udziale podwykonawców Zamawiający wprowadzi do umowy dodatkowe postanowienia określone w art. 143 b ust. 2 uPzp.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Oferta ma być przedstawiona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wymóg zachowania formy pisemnej oznacza konieczność złożenia na niej własnoręcznego podpisu.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.W toku postępowania o przyznanie zamówienia publicznego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w Dziale VI uPzp. 2.W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy uPzp oraz Kodeksu cywilnego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)