Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w 2013 r

Data publikacji 2012-12-11
Data zakończenia 2012-12-19 12:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504286 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976301, 301976442, 301976002, 301990000, 301993106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa: w zakresie zadania częściowego nr 1 dostawa różnych artykułów biurowych, W zakresie zadania częściowego nr 2 dostawa papieru ksero, W zakresie zadania częściowego nr 3 dostawa papieru, kartonu, kopert.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony na formularzu cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ

Opis

Dostawa różnych artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony na formularzu cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZDostawa papieru ksero. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony na formularzu cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ.Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZDostawa papieru, kartonu, kopert.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony na formularzu cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność będąca przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza W zakresie zadania częściowego nr 1 oraz 2: Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy: a) artykułów biurowych na minimalną wartość brutto każdej z dostaw nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto (dot. zadania częściowego nr 1) b) papieru ksero na minimalną wartość brutto każdej z dostaw nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto (dot. zadania częściowego nr 2) Wykaz dostaw należy przedstawić w Załączniku nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku oferowania artykułów równoważnych do oferty należy dołączyć próbki/wzory analogicznych artykułów o właściwościach (jakość, trwałość, funkcjonalność) równoważnych z zamawianymi wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Próbki produktów równoważnych w ilości po 1 szt. należy złożyć łącznie z ofertą w oddzielnym opakowaniu opatrzonym napisem: Próbki/wzory do przetargu na sukcesywną dostawę artykułów biurowych oraz papieru dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w 2013 r oraz nazwą i adresem wykonawcy
Inne dokumenty formularz oferty, formularz cenowy, zobowiazanie innych podmiotów (jesli dotyczy) pełnomocnictwo (jesli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1.Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. brak przygotowania miejsca dostawy, 2.Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w zamówieniu i ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury dostarczanych produktów po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego bez zmiany jego ceny jednostkowej. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wycofania przez producenta z produkcji produktów określonych w ofercie Wykonawcy. Zmiana produktu na inny produkt nie może zmienić tożsamości jego parametrów, właściwości i zastosowania oraz może mieć miejsce tylko w przypadku niedostępności spowodowanej zaprzestaniem produkcji przy zachowaniu ceny jednostkowej po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/pok.110
Data składania wniosków 19/12/2012
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/pok.110
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie musi być realizowane w terminie: od podpisania umowy ale nie wcześniej niż od 2013-01-01 do 2013-12-31 dla wszystkich zadań częściowych
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)