DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK DLA NADLEŚNICTWA MILICZ

Data publikacji 2012-12-13
Data zakończenia 2012-12-21 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Milicz
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 509948 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Milicz
Ulica ul. Trzebnicka 18
Nr domu 18
Miejscowość Milicz
Kod Pocztowy 56-300
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3809301, 302, 303
Fax 071 3840344
Internet www.wroclaw.lasy.gov.pl/milicz
Regon 93102402000000
E-mail biuro.milicz@wroclaw.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: państwowa jednostka organizacyjna
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4 ustawy) w wysokości : I część : 500 zł słownie: pięćset złotych II część : 2000 zł słownie : dwa tysiące złotych Całość zamówienia: 2500 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych
Zaliczka Nie
Wiedza Wykaz wykonanej lub nadal wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 1 dostawy o podobnym charakterze i o wartości nie mniejszej: dla I części niż 30 000 zł brutto; dla II części niż 100 000 zł brutto; dla całości zamówienia o wartości nie mniejszej niż 130 000 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ze względu na nieprzewidywalny charakter zamówienia, strony dopuszczają zmianę zakresu dostawy w przypadkach wystąpienia okoliczności uzasadniających częściowy brak realizacji dostawy lub zmianę rozmiaru poszczególnych asortymentów. W takim przypadku wynagrodzenie Dostawcy ulega zmniejszeniu o wynagrodzenie ustalone dla dostawy, która nie została zrealizowana lub której zakres został zmieniony, przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym Dostawcy. Zmiana może być spowodowana nierównomiernym zużyciem lub odmiennym zapotrzebowaniem na materiały biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. Zmiana może dotyczyć ilości i rodzaju materiałów w obrębie asortymentów wymienionych w formularzu cenowym. W takim przypadku wynagrodzenie Dostawcy zostanie obliczone przy uwzględnieniu cen jednostkowych, obejmujących pozycje zamienione, wymienionych w ofercie Dostawcy. Przyjęcie zamówienia uwzględniającego zmiany traktowane jest jak wyrażenie zgody na ich dokonanie i nie wymaga dodatkowej formy pisemnej.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wroclaw.lasy.gov.pl/milicz
Adres uzyskania siwz PGL LP Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz.
Data składania wniosków 21/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce PGL LP Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz, pok. nr 100
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)