Wyposażenie świetlic wiejskich z terenu gminy Karlino

Data publikacji 2012-12-14
Data zakończenia 2012-12-21 10:00:00
Instytucja Gmina Karlino
Miejscowość Karlino
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble szkolne,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512998 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 391600001, 392211008, 302130005, 323200002, 397113617, 397113624, 397111103, 397131004, 395154102, 351113008, 444232003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż wyposażenia świetlic wiejskich zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. Dostawy sprzętu i wyposażenia winny być realizowane do poszczególnych świetlic (zestawienie wyposażenie wg. lokalizacji świetlic stanowi załącznik nr 6), po uzgodnieniu terminu dostawy i montażu
2.Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części:
3. Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 kompletnych zestawów komputerowych obejmujących (szczegółowy opis w załączniku 5.1.):
1) jednostkę centralną (komputer) z dyskiem twardym min. 500 GB,
2) obudowę typu tower (mini lub microtower),
3) Monitor LCD co najmniej 19cali,
4) klawiaturę, mysz optyczną,
5) zasilacz,
6) listwę zasilającą.

4.Część 2. Dostawa wraz z montażem sprzętu RTV, AGD i nagłaśniająco-oświetleniowego.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu:
1) Telewizor 46 cali - szt. 1
2) zestaw kina domowego - szt. 1
3) antena RTV - szt. 1
4) chłodziarko-zamrażarki - szt. 6
5) kuchenki mikrofalowe - szt. 7
6) kuchnia elektryczna z płytą ceramiczną - szt. 3
7) kuchnia gazowa - szt. 1
8) zmywarka - szt. 1
9) okap kuchenny - szt. 2
10) czajnik elektryczny - szt. 16
11) odkurzacz - szt. 1
12) zestaw czyszczący - szt. 1
13) zestaw do sprzątania - szt. 1
14) zestaw nagłaśniający - kpl. 1
15) oświetlenie dyskotekowe - kpl. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zawarte zostały w załączniku nr 5.2.

5. Część 3 Dostawa wraz z montażem mebli i pozostałego wyposażenia.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 5.3.):

1) szafy szkolne - szt. 12
2) regały meblowe - szt. 21
3) biurko pod komputer - szt. 8
4) zestaw mebli kuchennych - kpl. 4
5) stolik szkolny 80 x 80 cm - szt. 10
6) krzesło szkolne - szt. 50
7) szafa pojedyncza - szt. 3
8) półka - szt. 5
9) krzesło obrotowe - szt. 2
10) stół kuchenny - szt. 1
11) taboret - szt. 6
12) wieszak stojący - szt. 4
13) wieszak ścienny 1,5m - szt. 2
14) wieszak ścienny 3m - szt. 2
15) tablica korkowa 2,0 x 1,3 m - szt. 1
16) tablica korkowa 2,0 x 1,5 m - szt. 1
17) tablica korkowa 1,0 x 1,0 m - szt. 6
18) tablica korkowa 1,7 x 1,0 m - szt. 3
19) rolety - kpl. 7
20) zestaw wyposażenia kuchennego 1 - kpl. 20
21) zestaw wyposażenia kuchennego 2 - kpl. 4
22) zestaw garnków 1 - kpl. 4
23) Zestaw garnków 2 - kpl. 4
24) szklanki - szt. 200
25) zestaw sztućców 1 - kpl. 20
26) zestaw sztućców 2 - kpl. 4
27) termos konferencyjny - szt. 34
28) drabina aluminiowa - szt. 7
29) gaśnica proszkowa 6kg - szt. 7
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zostały określonye w załącznikach nr 5.1 - 5.3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, nazwy producentów lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ, szczegółowo opisane w załącznikach 5.1.-5.3. w kolumnie Opis produktu, parametry techniczne, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsca proponuje oraz wskazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji.
7. Dodatkowe uwagi:
1) Wykonawca dostarczony towar zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie kolorystyki mebli oraz rolet przez Zamawiającego.
3) Wskazane jest aby Wykonawcy, w celu prawidłowego zwymiarowania rolet odbyli wizję lokalną.
Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 18.12.2012 godz. 10.00 miejsce spotkania świetlica w Daszewie.
4) Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 36 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Karlino
Ulica Plac Jana Pawła II 6
Nr domu 6
Miejscowość Karlino
Kod Pocztowy 78-230
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 3117273
Fax 94 3117410
Internet www.karlino.pl
Regon 00052539800000
E-mail k.fusiek@karlino.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 1.100 zł Część 2 - 1.200 zł Część 3 - 2.500 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Wiedza Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: Część 1 (1) jedną dostawę sprzętu komputerowego obejmującego dostawę monitorów komputerowych, jednostki centralnej (komputer) oraz urządzeń peryferyjnych (klawiatura, mysz komputerowa) o wartości co najmniej 25.000 zł brutto Część 2 (1) jedną dostawę obejmującą dostawę wraz z montażem sprzętów AGD, RTV i wyposażenia kuchni (m. in. kuchni elektrycznej, kuchni mikrofalowej, lodówki, okapu kuchennego, telewizorów itp.) o wartości co najmniej 25.000 zł brutto. Część 3 (1) jedną dostawę obejmującą dostawę wraz z montażem mebli kuchennych na wymiar oraz wyposażenia kuchni (m. in. zestawy naczyń, garnki, termosy), gaśnice i drabiny o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto. Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony: - w przypadku składania oferty na część 1 i 2, gdy wykonawca wykaże się: jedną dostawą obejmującą dostawę wraz z montażem zestawów komputerowych oraz sprzętów AGD i RTV (m. in. kuchni elektrycznej, kuchni mikrofalowej, lodówki, okapu kuchennego, telewizorów itp.) o wartości co najmniej 50.000 zł brutto; - w przypadku składania oferty na część 1 i 3 lub 2 i 3 lub części 1, 2 i 3, gdy wykonawca wykaże się: jedną dostawą obejmującą dostawę wraz z montażem zestawów komputerowych, mebli kuchennych oraz sprzętów AGD i RTV (m. in. kuchni elektrycznej, kuchni mikrofalowej, lodówki, okapu kuchennego, telewizorów itp.) o wartości co najmniej 90.000 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia: Dla części 1 lub części 2: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); Dla części 3: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych); Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż: - na część 1 i 2 - 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych); - na część 1 i 3 lub 2 i 3 lub 1, 2 i 3 - 90.000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić umowę o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy możliwość wprowadzenia takich zmian została przewidziana przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i określone zostały w niej warunki takiej zmiany. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz bip.karlino.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 15 oraz bip.karlino.pl
Data składania wniosków 21/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 3 (Biuro Podawcze)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt dofinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)