Usługa hostingu stron internetowych Zamawiającego

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-08 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Sprawiedliwości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi hostingowe dla stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623352-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724150002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest hosting istniejących stron internetowych Zamawiającego:
A. opartych na CMS posiadanym przez Zamawiającego, język .NET, baza danych MSQL:
1) https://ms.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 17.02.2018
2) https://bip.ms.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 17.02.2018
3) https://isws.ms.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 17.02.2018
4) https://darmowapomocprawna.ms.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 17.02.2018
B. opartych na CMS posiadanym przez Zamawiającego, język PHP, baza danych MySQL:
5) http://edukacjaprawna.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 22.12.2017
6) http://mediacja.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 22.12.2017

oraz nie więcej niż 5 nowych stron internetowych powstałych na rzecz Zamawiającego
w ramach odrębnego zamówienia/zamówień publicznych.

Zadaniem Wykonawcy będzie przeniesienie i konfiguracja przed rozpoczęciem świadczenia usług hostingu oraz uruchomienie z chwilą rozpoczęcia świadczenia usług hostingowych stron internetowych Zamawiającego na serwerach, na których będzie świadczył usługi hostingu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45a6a475-4d24-496f-a237-2ad0959bd52a
Biuletyn 623352-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Sprawiedliwości
Regon 31915000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Ujazdowskie
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5212773, 5212888, 5212214
Zamawiajacy fax 22 6289785, 5212697
Zamawiajacy email judyta.kowalska@ms.gov.pl
Adres strony url https://www.ms.gov.pl/
Adres strony internetowej https://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w tym Punkt Podawczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-567 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa hostingu stron internetowych Zamawiającego
Numer referencyjny BA-F-II-3710-57/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest hosting istniejących stron internetowych Zamawiającego: A. opartych na CMS posiadanym przez Zamawiającego, język .NET, baza danych MSQL: 1) https://ms.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 17.02.2018 2) https://bip.ms.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 17.02.2018 3) https://isws.ms.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 17.02.2018 4) https://darmowapomocprawna.ms.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 17.02.2018 B. opartych na CMS posiadanym przez Zamawiającego, język PHP, baza danych MySQL: 5) http://edukacjaprawna.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 22.12.2017 6) http://mediacja.gov.pl – nie wcześniej niż od dnia 22.12.2017 oraz nie więcej niż 5 nowych stron internetowych powstałych na rzecz Zamawiającego w ramach odrębnego zamówienia/zamówień publicznych. Zadaniem Wykonawcy będzie przeniesienie i konfiguracja przed rozpoczęciem świadczenia usług hostingu oraz uruchomienie z chwilą rozpoczęcia świadczenia usług hostingowych stron internetowych Zamawiającego na serwerach, na których będzie świadczył usługi hostingu.
Cpv glowny przedmiot 72415000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 48
Informacje na temat katalogow Umowa zostanie zawarta na okres 48 miesięcy, liczony od dnia rozpoczęcia świadczenia usług hostingu dla stron edukacjaprawna.gov.pl i mediacja.gov.pl. Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć świadczenie usług hostingu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 22 grudnia 2017r. dla stron: 1) https://www.edukacjaprawna.gov.pl 2) http://www. mediacja.gov.pl oraz nie wcześniej niż od dnia 17 lutego 2018r. dla stron: 1) https://ms.gov.pl 2) https://bip.ms.gov.pl 3) https://isws.ms.gov.pl 4) https://darmowapomocprawna.ms.gov.pl.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej: 1.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, tj. zrealizował, zakończył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również aktualnie wykonuje (świadczy, realizuje) w sposób ciągły co najmniej 3 usługi hostingu stron internetowych każda o wartości co najmniej 50 000 zł brutto (z podatkiem VAT) (z wyłączeniem wartości dostarczanego sprzętu lub licencji na oprogramowanie gotowe), świadczone przez okres co najmniej 12 miesięcy, w tym co najmniej 1 usługę hostingu stron internetowych w technologii .NET oraz co najmniej 1 usługę hostingu stron internetowych w technologii PHP.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 2. stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem odpowiednio informacji dot. przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana treści Umowy może nastąpić w wyniku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których wejście w życie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację Umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień Umowy; powyższa zmiana dotyczy także zmiany postanowień Umowy w związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności w zakresie obowiązku spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych przez Zamawiającego, poddania się kontroli oraz odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego w związku z nieprzestrzeganiem przez Wykonawcę obowiązków związanych z ochroną danych osobowych lub poddaniu się kontroli. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany Umowy, Zamawiający każdorazowo niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie. 3. Strony postanawiają, że w przypadku zmian: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 847), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub 4) wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wprowadzą do Umowy zmianę dotyczącą wysokości wynagrodzenia, odpowiednio do kwoty, o jaką wskutek tych zmian zmieni się koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W celu wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 na koszt wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed zmiany i po zmianie, oraz wskaże kwotę, o jaką wynagrodzenie powinno ulec zmianie. 5. Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do kalkulacji, o których mowa w ust. 3 i zaakceptuje wskazane przez Wykonawcę kwoty lub zgłosi do nich zastrzeżenia i zażąda wyjaśnień do poszczególnych elementów kalkulacji.
IV 4 4 data 2017-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 7% łącznej ceny podanej w ofercie w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ustawy Pzp.

Criterion

Kryteria c) Czas naprawy błędów krytycznych (K)
Znaczenie 15,00
  
Kryteria a) Łączna cena oferty brutto (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) Czas usunięcia awarii (A)
Znaczenie 15,00
  
Kryteria d) Czas naprawy pozostałych błędów (Z)
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)