Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (II)

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623236-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następujących urządzeń:
1. monitor 24” – 6 sztuk
2. jednostka centralna komputera stacjonarnego – 6 sztuk
3. komputer przenośny – 6 sztuk
4. zasilacz awaryjny (1600 VA) – 2 sztuki
5. zasilacz awaryjny (650 VA) – 4 sztuki
zgodnie ze szczegółowym opisem stanowiącym załącznik do SIWZ.
CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja 4 urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem stanowiącym załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3be90629-9ff8-478e-b503-25ab3ab2bc2c
Biuletyn 623236-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Regon 27789400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotrkowska
Zamawiajacy adres numer domu 282
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 6843355
Zamawiajacy fax 426 843 355
Zamawiajacy email ctmustex@muzeumwlokiennictwa.muz.pl
Adres strony url www.cmwl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cmwl.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wyłącznie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (II)
Numer referencyjny DAG.2301.5.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następujących urządzeń: 1. monitor 24” – 6 sztuk 2. jednostka centralna komputera stacjonarnego – 6 sztuk 3. komputer przenośny – 6 sztuk 4. zasilacz awaryjny (1600 VA) – 2 sztuki 5. zasilacz awaryjny (650 VA) – 4 sztuki zgodnie ze szczegółowym opisem stanowiącym załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja 4 urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem stanowiącym załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie wg wzoru do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, pełnomocnictwo, oświadczenie wg wzoru załączonego do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a. zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; b. zmiana terminu realizacji umowy, w szczególności jeżeli nastąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c. zmiana zakresu zamówienia, w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie, co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia; d. prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; e. innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:10
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych i zasilaczy awaryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następujących urządzeń: 1. monitor 24” – 6 sztuk 2. jednostka centralna komputera stacjonarnego – 6 sztuk 3. komputer przenośny – 6 sztuk 4. zasilacz awaryjny (1600 VA) – 2 sztuki 5. zasilacz awaryjny (650 VA) – 4 sztuki zgodnie ze szczegółowym opisem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja 4 urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem stanowiącym załącznik do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Efektywny czas naprawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)