DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Radziejów
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623828-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.
2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 36 części (Pakiety nr 1-36 , z tym że pakiet nr 36 jest rozpatrywany na pozycje asortymentowe ) zgodnie z opisem w formularzu asortymentowo – cenowym wg Załącznika nr 2 do SIWZ.
4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć*:
1)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby zostały dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ich przeznaczeniem i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.), dla których wystawiono odpowiednie wymagane przepisami dokumenty tj. Certyfikat CE i/lub Deklarację Zgodności (wzór oświadczenia według Załącznika nr 4 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 acad0f02-2be8-4164-9db0-925a1123c1a1
Biuletyn 623828-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 910333036
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Radziejów
Zamawiajacy kod pocztowy 88-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48542856200
Zamawiajacy fax +48542853701
Zamawiajacy email poczta@szpitalradziejow.pl
Adres strony url www.szpitalradziejow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalradziejow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalradziejow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szptalna 3, 88-200 Radziejów (sekretariat pokój nr 2-100)
Komunikacja elektroniczna wymaga Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szptalna 3, 88-200 Radziejów (sekretariat pokój nr 2-100)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny PN-16/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 36 części (Pakiety nr 1-36 , z tym że pakiet nr 36 jest rozpatrywany na pozycje asortymentowe ) zgodnie z opisem w formularzu asortymentowo – cenowym wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć*: 1)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby zostały dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ich przeznaczeniem i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.), dla których wystawiono odpowiednie wymagane przepisami dokumenty tj. Certyfikat CE i/lub Deklarację Zgodności (wzór oświadczenia według Załącznika nr 4 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający żąda dokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów: Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiającyżąda następujących dokumentów: Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wzór druku wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - wzór druku oświadczeń, o których mowa w ppkt 5) i 6) stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 7) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany objętego umową asortymentu o określonej nazwie handlowej/ numerze katalogowym na odpowiedni równoważny asortyment o innej nazwie handlowej/ numerze katalogowym, przy zachowaniu ich parametrów techniczno-jakościowych (co najmniej jak dotychczas dostarczane) w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę wstrzymania lub zakończenia produkcji asortymentu objętego umową, wprowadzenia modyfikacji w dostarczanych produktach skutkujących polepszeniem ich jakości/ funkcjonalności, przy czym Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego zarówno o terminie wstrzymania lub zakończenia produkcji jak również o terminie wznowienia produkcji zakontraktowanego asortymentu. Dostawy produktów zamiennych, wprowadzonych do umowy na podstawie pkt 1) realizowane są przez Dostawcę w ramach niniejszej umowy z zachowaniem wszystkich jej warunków, w tym cen na poziomie nie większym niż ceny dotychczasowe. 2)zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta przy czym zmiana cen jednostkowych produktów odbywa się z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 3) zmiany ceny, która może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanych ilości zakontraktowanego asortymentu w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, na wniosek Zamawiającego lub za jego zgodą. 5) zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w taki sposób, że cena netto pozostaje bez zmian, 6) Za wyjątkiem zmian dokonywanych na podstawie §9 ust. 1 pkt 5), wszelkie pozostałe zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp
IV 6 1 srodki ochrony Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz.1503 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i być opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty
IV 4 4 data 2017-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena`
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 3) Termin realizacji dostaw
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)