GuidZP400 |
d0b71f6b-65e0-4f86-b81d-692e568e8e4f
|
Biuletyn |
624155-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
|
Regon |
12080353600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Na Stawach
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30107
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 619 81 20, 619 81 21
|
Zamawiajacy fax |
12 619 81 22
|
Zamawiajacy email |
izabela.znamirowska@rdos.krakow.pl
|
Adres strony url |
http://krakow.rdos.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9/6 10-275 Olsztyn
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://krakow.rdos.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://krakow.rdos.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie Plac na Stawach 3, 30-107 Kraków, pokój 218 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów biurowych na potrzeby Zamawiającego
|
Numer referencyjny |
WO.230.20.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych materiałów biurowych na potrzeby Zamawiającego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Materiały piśmiennicze,
Materiały eksploatacyjne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
W przedmiotowym postępowaniu: a) termin realizacji jest jednym z kryterium oceny ofert w Częściach 1 – 2. W SIWZ podano terminy maksymalne oraz w pkt. XIII opisano sposób przyznawania pkt za oferowanie krótszych terminów dostawy dla danej części.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają parametry i wymagania
określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, na wezwanie przez Zamawiającego,
Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: □
foldery/broszury producenta/dystrybutora, □ informacje o produkcie ze strony
internetowej producenta/dystrybutora, □ kartę charakterystyki produktu
przygotowaną przez producenta/dystrybutora, □ opis wykonawcy – tabelaryczne
przedstawienie produktów z opisem oraz z podaniem producenta/nazwy, □ opis
wykonawcy – tabelaryczne przedstawienie produktów z „odsyłaczem” do strony
internetowej producent lub sprzedawcy, zawierającej opis danego produktu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5
uPzp, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenia wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Na ofertę składają się:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto (ceny jednostkowe – jeżeli dotyczy), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności (oraz inne informacje wskazane w tabeli kryterium oceny ofert – jeżeli dotyczy), oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz wskazanie określonych osób do realizacji zamówienia.;
Uwaga!
Podpis pod ofertą musi być własnoręczny, czytelny lub zawierać imienną pieczęć wraz z podpisem/parafką.
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
c) Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|