Dostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ZKP-5/2017

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Krajowa Informacja Skarbowa w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623632-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I: dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC – 10 sztuk i dostawa monitorów – 9 sztuk. Część II: dostawa komputerów typu All-in-One – 9 sztuk. Część III: dostawa komputerów przenośnych – 30 sztuk. Część IV: dostawa przełączników sieciowych – 12 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: dla Części I – dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC i monitorów. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I. Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I. - dla Części II – dostawa komputerów typu All-in-One. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II. Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II. - dla Części III – dostawa komputerów przenośnych. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III. Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III. - dla Części IV – dostawa przełączników sieciowych. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV. Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 066e3a6f-64b0-4713-8120-c7172879cbae
Biuletyn 623632-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krajowa Informacja Skarbowa w Bielsku-Białej
Regon 366063511
Zamawiajacy adres ulica T. Sixta
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 334853483, 327832438
Zamawiajacy fax 334853401
Zamawiajacy email marek.pekala@sl.mofnet.gov.pl, mariusz.kipka-pawlowski@sl.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.kis.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kis.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowa Informacja Skarbowa w Bielsku-Białej, ul. Teodora Sixta 17, 43-300 Bielsko-Biała
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ZKP-5/2017
Numer referencyjny 0110-KLL2.260.17.2017.1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I: dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC – 10 sztuk i dostawa monitorów – 9 sztuk. Część II: dostawa komputerów typu All-in-One – 9 sztuk. Część III: dostawa komputerów przenośnych – 30 sztuk. Część IV: dostawa przełączników sieciowych – 12 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: dla Części I – dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC i monitorów. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I. Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I. - dla Części II – dostawa komputerów typu All-in-One. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II. Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II. - dla Części III – dostawa komputerów przenośnych. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III. Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III. - dla Części IV – dostawa przełączników sieciowych. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV. Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości co najmniej: części I – dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC i monitorów – 60.000,00 zł części II – dostawa komputerów typu AiO – 30.000,00 zł części III – dostawa komputerów przenośnych – 100.000,00 zł części IV – dostawa przełączników sieciowych – 150.000,00 zł Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jednej część winien posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z części, na które składa ofertę. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ może polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca wraz z ofertą przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego, powstałą w skutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli sytuacja ekonomiczna i finansowa podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu nie potwierdza spełniania warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą podstawy wykluczenia tego podwykonawcy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia ten warunek w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub wskazania w pkt. XIV formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adresu strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 ustawy Pzp). 2. Dokument wymieniony w pkt 11.1 SIWZ może być złożony w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oddzielnie składa dokumenty wymienione w pkt 11.1. SIWZ. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11.4.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający zwraca się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: Dokumenty wymagane dla części I - dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC i monitorów: - Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/I do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/I do SIWZ). Dokumenty wymagane dla części II - dostawa komputerów typu All-in-One: - Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/II do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/II do SIWZ). Dokumenty wymagane dla części III - dostawa komputerów przenośnych: - Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/III do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/III do SIWZ). Dokumenty wymagane dla części IV - dostawa przełącznika sieciowego: - Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/IV do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/IV do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednej części, do oferty dołącza jeden egzemplarz załącznika nr 1, 2 i 3 do SIWZ (wspólnie do wszystkich części). Dokumenty wymienione w pkt 9.1. są dostępne w wersji edytowalnej na stronie internetowej Zamawiającego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia stanowiące załącznik nr 1, 4 i 5 do SIWZ muszą być podpisane przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. muszą być podpisane przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone – podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. ZGODNIE Z ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, na stronie Zamawiającego przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności bądź też braku przynależności do grupy kapitałowej należy złożyć w oryginale. Aby dotrzymać terminu Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie drogą elektroniczną na adres kis@sl.mofnet.gov.pl. Złożenie ww. dokumentu drogą elektroniczną nie zwalnia Wykonawcy z dostarczenia oryginału do siedziby Zamawiającego bez zbędnego opóźnienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi: dla części I: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) dla części II: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych) dla części III: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla części IV: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego: Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 14 1010 1212 0064 6413 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ . W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii głównej KIS, parter, pokój nr 1-5. 8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym i art. 144 Pzp.
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC i monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla Części I – dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC i monitorów: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I. Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I.
Zalacznik krotki opis - dostawa komputerów stacjonarnych klasy PC – 10 sztuk - dostawa monitorów – 9 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów typu All-in-One
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla Części II – dostawa komputerów typu All-in-One: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II. Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II.
Zalacznik krotki opis - dostawa komputerów typu All-in-One – 9 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla Części III – dostawa komputerów przenośnych: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III. Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III.
Zalacznik krotki opis - dostawa komputerów przenośnych – 30 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa przełączników sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla Części IV – dostawa przełączników sieciowych. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV. Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV.
Zalacznik krotki opis - dostawa przełączników sieciowych – 12 sztuk
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)