Usługa wsparcia technicznego

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623779-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie systemów łączności i systemów powiadamiania zespołów ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7011de64-36d8-44dd-a693-badf3bd50487
Biuletyn 623779-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Regon 5062257600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poleska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15874
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 6526709, 6525108
Zamawiajacy fax 856 526 708
Zamawiajacy email dor@wspr.bialystok.pl
Adres strony url www.pogotowie.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.bialystok.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.bialystok.pl, bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą polską, kurierem na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poleska 89 15-874 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia technicznego
Numer referencyjny EOP.332.19.17
Rodzaj zamowienia 2
Zastrzega prawo grup czesci Liczba części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę - nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie systemów łączności i systemów powiadamiania zespołów ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 50 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz na podstawie wykaz osób, przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 7 do SIWZ] oraz wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę rodzajem i wartością odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia uważa się świadczenie usług wsparcia technicznego systemów i programów wymienionych w zał. nr 1 („Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”) o wartości 120.000 zł brutto, Poprzez usługę wsparcia technicznego Zamawiający ma na myśli ogół czynności składających się na tą usługę w tym koszty dojazdu jak też zakup materiałów niezbędnych do realizacji usługi.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy muszą wykazać, że dysponuje min. 2 zatrudnionymi na umowę o pracę c) Zamawiający wymaga, by minimum 2 osoby miały co najmniej 2-letnie doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia technicznego w zakresie aplikacji SWD PRM d) Zamawiający wymaga, by minimum 2 osoby miały co najmniej 2-letnie doświadczenie w serwisowaniu Podlaskiego Systemu Informacyjnego e-Zdrowie (PSIeZ) po stronie podmiotu medycznego. e) Zamawiający wymaga, by minimum 2 osoby miały co najmniej 1,5-roczne doświadczenie we wdrażaniu i serwisowaniu urządzeń radiokomunikacyjnych w standardzie DMR. f) Zamawiający wymaga, by minimum 2 osoby miały co najmniej 2-letnie doświadczenie w serwisowaniu urządzeń komputerowych. g) Zamawiający wymaga, by minimum 1 osoba miała co najmniej 5-letnie doświadczenie w serwisowaniu urządzeń telefonii przewodowej. h) Zamawiający wymaga, by minimum 1 osoba miała co najmniej 5-letnie doświadczenie w budowie i serwisowaniu sieci komputerowych, w tym sieci światłowodowych oraz rozległych sieci WAN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 Pzp, tj. do złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną); e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 14 Pzp); f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców będących podmiotem zbiorowym); 1.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1. lit. a) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1. lit. d), e), f) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; Dokumenty o których mowa w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3 i 1.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.6. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Jeżeli Zamawiający jest w posiadaniu wymaganych oświadczeń lub dokumentów Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym się one znajdują. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 i 2 Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość badania braku podstaw wykluczenia oraz faktu spełniania warunków udziału w postępowaniu jedynie względem tego wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Jeżeli wykonawca, o którym mowa powyżej będzie uchylał się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 Pzp, tj. do złożenia: a) wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te są wykonywane lub zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 8 do SIWZ]; UWAGA: Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia uważa się świadczenie usług wsparcia technicznego systemów i programów wymienionych w zał. nr 2 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia o wartości 120.000 zł. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; W przypadku jeżeli usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia były świadczone na rzecz Zamawiającego, Wykonawca jest zwolniony z obowiązku załączania dokumentów potwierdzających, że dostawy te są wykonywane lub zostały wykonane w sposób należyty. b) wykaz osób, przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 7 do SIWZ].) c) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 50 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokumenty wymienione powyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: 1.1 Formularz – opis przedmiotu zamówienia [wg Załącznika nr 1 do SIWZ]; 1.2 Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ]; 1.3 Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 4 do SIWZ]; 1.4 dowód wniesienia wadium 1.5 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1b Pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz art. 24 ust. 5 p. 1 Pzp [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.5.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych podmiotach. Ponadto, w takim przypadku wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 2 pkt 2.2. niniejszej SIWZ. 1.5.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie powinno potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zgodnie z art. 24 ust 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp, jest obowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 Pzp [wg. Załącznika nr 6 do SIWZ]. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3000,00 zł, 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016, poz. 359 ze zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy SP ZOZ WSPR w Białymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok: A/s rachunku bankowego: BZ WBK S. A.: 03 1500 1344 1213 4006 0375 0000. Na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium winna być umieszczona informacja: „Wadium - przetarg na wykonanie usługi wsparcia technicznego". Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Kwota wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 5. Na dokumencie będącym formą wadium dołączonym do oferty musi być wyraźnie określony przedmiot, którego wadium dotyczy „Wadium - przetarg na wykonanie usługi wsparcia technicznego". 6. Zwrot wadium: 6.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego; 6.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę; 6.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu uprzednio zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium: 7.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „krytyczny”
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „pilny”
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena ryczałtowa brutto za cały okres opieki serwisowej
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)