Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623097-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302110001, 488000006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają:
- dla Części I – Dostawa 117 szt. Komputerów typu AIO
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I
Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I
- dla Części II – Dostawa 2 szt. wysokowydajnych komputerów typu TOWER
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II
Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II
- dla Części III – Dostawa 41 szt. serwerów
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III
Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III
- dla Części IV – Dostawa 1 szt. drukarki laserowej kolorowej
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV
Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV


Dodatkowe informacje

GuidZP400 53b24060-4e26-4c3a-b975-160b1490a015
Biuletyn 623097-N-2017
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Regon 102123400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Damrota
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2076000
Zamawiajacy fax 32 2076010
Zamawiajacy email is@sl.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.slaskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.slaskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice,budynek A, pok. nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
Numer referencyjny ZKP-48/2017, UNP:2401-17-167873
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: - dla Części I – Dostawa 117 szt. Komputerów typu AIO Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - dla Części II – Dostawa 2 szt. wysokowydajnych komputerów typu TOWER Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II - dla Części III – Dostawa 41 szt. serwerów Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III - dla Części IV – Dostawa 1 szt. drukarki laserowej kolorowej Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-22T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunek tj. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa w ofercie oświadczenie potwierdzające, że posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla części I – 150.000,00 zł dla części II – 5.000,00 zł dla części III – 80.000,00 zł dla części IV – 500,00 zł Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z części, na które składa ofertę. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania w pkt. XIV formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adresu strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 art. ustawy Pzp).
Zakresie warunkow udzialu 1. Dla części III: oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że na oferowany sprzęt udziela gwarancji i rękojmi określonej w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty - punkt I oraz że będzie wywiązywał się z postanowień gwarancyjnych wobec Zamawiającego bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego w tym okresie. Powyższe oświadczenie musi być złożone w oryginale. 2. Dla części I, II i IV: kopii karty gwarancyjnej lub wydruk ze strony producenta potwierdzający długość gwarancji z podaniem adresu strony i daty wydruku lub oświadczenie producenta albo autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce potwierdzające, że oferowany sprzęt objęty jest w całości gwarancją producenta i w razie niemożliwości wywiązania się Wykonawcy z postanowień gwarancyjnych wobec Zamawiającego przejmie na siebie ich realizację bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego - powyższe oświadczenie musi być złożone w oryginale i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Nie dopuszcza się kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę, chyba że jest producentem lub przedstawicielem producenta oferowanego sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane dla części I - dostawa 117 szt. komputerów typu AIO: - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/I do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/I do SIWZ) wraz z wydrukiem ze strony dotyczącym wydajności komputera oraz kopię certyfikatu Microsoft hardware certification dla produktu All in One lub wydruk ze strony https://sysdev.microsoft.com potwierdzający posiadanie tego certyfikatu.   Dokumenty wymagane dla części II - dostawa 2 szt. komputerów typu TOWER: - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/II do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/II do SIWZ) wraz z wydrukiem ze strony dotyczącym wydajności komputera oraz kopię certyfikatu Microsoft hardware certification dla produktu typu desktop lub wydruk ze strony https://sysdev.microsoft.com potwierdzający posiadanie tego certyfikatu. Dokumenty wymagane dla części III - dostawa 41 szt. serwerów: - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/III do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/III do SIWZ). Dokumenty wymagane dla części IV - dostawa 1 szt. drukarki laserowej: - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/IV do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/IV do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi: dla części I: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla części II: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla tej części dla części III: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla części IV: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla tej części Wykonawca składający ofertę na 2 części (I i IV) zamówienia winien wnieść wadium w wysokości równej sumie odpowiednich kwot dla poszczególnych części czyli 7.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ . W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”. W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 16 SIWZ) z dopiskiem WADIUM. 8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści niniejszej umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym i art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza, za swoją zgodą, korzystne dla Zamawiającego zmiany w treści umowy. Zmiana taka jest możliwa jedynie w zakresie zmiany oferowanego sprzętu na inny o identycznych lub lepszych parametrach lub zaoferowania lepszych warunków gwarancji i rękojmi przy niepodwyższonej cenie ofertowej.
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 117 szt. Komputerów typu AIO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 2 szt. wysokowydajnych komputerów typu TOWER
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa 41 szt. serwerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa 1 szt. drukarki laserowej kolorowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)