GuidZP400 |
53b24060-4e26-4c3a-b975-160b1490a015
|
Biuletyn |
623097-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
|
Regon |
102123400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Damrota
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2076000
|
Zamawiajacy fax |
32 2076010
|
Zamawiajacy email |
is@sl.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.slaskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.slaskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice,budynek A, pok. nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
|
Numer referencyjny |
ZKP-48/2017, UNP:2401-17-167873
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają:
- dla Części I – Dostawa 117 szt. Komputerów typu AIO
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I
Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I
- dla Części II – Dostawa 2 szt. wysokowydajnych komputerów typu TOWER
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II
Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II
- dla Części III – Dostawa 41 szt. serwerów
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III
Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III
- dla Części IV – Dostawa 1 szt. drukarki laserowej kolorowej
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV
Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunek tj. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa w ofercie oświadczenie potwierdzające, że posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
dla części I – 150.000,00 zł
dla części II – 5.000,00 zł
dla części III – 80.000,00 zł
dla części IV – 500,00 zł
Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z części, na które składa ofertę.
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania w pkt. XIV formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adresu strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 art. ustawy Pzp).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dla części III: oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że na oferowany sprzęt udziela gwarancji i rękojmi określonej w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty - punkt I oraz że będzie wywiązywał się z postanowień gwarancyjnych wobec Zamawiającego bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego w tym okresie. Powyższe oświadczenie musi być złożone w oryginale.
2. Dla części I, II i IV: kopii karty gwarancyjnej lub wydruk ze strony producenta potwierdzający długość gwarancji z podaniem adresu strony i daty wydruku lub oświadczenie producenta albo autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce potwierdzające, że oferowany sprzęt objęty jest w całości gwarancją producenta i w razie niemożliwości wywiązania się Wykonawcy z postanowień gwarancyjnych wobec Zamawiającego przejmie na siebie ich realizację bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego - powyższe oświadczenie musi być złożone w oryginale i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Nie dopuszcza się kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę, chyba że jest producentem lub przedstawicielem producenta oferowanego sprzętu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane dla części I - dostawa 117 szt. komputerów typu AIO:
- Formularz cenowy (Załącznik nr 4/I do SIWZ),
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/I do SIWZ) wraz z wydrukiem ze strony dotyczącym wydajności komputera oraz kopię certyfikatu Microsoft hardware certification dla produktu All in One lub wydruk ze strony https://sysdev.microsoft.com potwierdzający posiadanie tego certyfikatu.
Dokumenty wymagane dla części II - dostawa 2 szt. komputerów typu TOWER:
- Formularz cenowy (Załącznik nr 4/II do SIWZ),
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/II do SIWZ) wraz z wydrukiem ze strony dotyczącym wydajności komputera oraz kopię certyfikatu Microsoft hardware certification dla produktu typu desktop lub wydruk ze strony https://sysdev.microsoft.com potwierdzający posiadanie tego certyfikatu.
Dokumenty wymagane dla części III - dostawa 41 szt. serwerów:
- Formularz cenowy (Załącznik nr 4/III do SIWZ),
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/III do SIWZ).
Dokumenty wymagane dla części IV - dostawa 1 szt. drukarki laserowej:
- Formularz cenowy (Załącznik nr 4/IV do SIWZ),
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/IV do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi:
dla części I: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
dla części II: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla tej części
dla części III: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
dla części IV: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla tej części
Wykonawca składający ofertę na 2 części (I i IV) zamówienia winien wnieść wadium w wysokości równej sumie odpowiednich kwot dla poszczególnych części czyli 7.000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego
Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000
Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ . W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą.
5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert.
6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”.
W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 16 SIWZ) z dopiskiem WADIUM.
8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści niniejszej umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym
i art. 144 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza, za swoją zgodą, korzystne dla Zamawiającego zmiany w treści umowy. Zmiana taka jest możliwa jedynie w zakresie zmiany oferowanego sprzętu na inny o identycznych lub lepszych parametrach lub zaoferowania lepszych warunków gwarancji i rękojmi przy niepodwyższonej cenie ofertowej.
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 117 szt. Komputerów typu AIO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają:
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I
Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 2 szt. wysokowydajnych komputerów typu TOWER
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają:
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II
Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 41 szt. serwerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają:
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla części III
Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 1 szt. drukarki laserowej kolorowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają:
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla części IV
Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV
|
| |