GuidZP400 |
1a81674c-b050-4fed-8c97-825651077730
|
Biuletyn |
626302-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie
|
Regon |
55362100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 617 88 88
|
Zamawiajacy fax |
12 410 43 90
|
Zamawiajacy email |
zampubl@zeo.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.zeo.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 w ramach projektów pod nazwą: Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej (A) w Gminie Miejskiej Kraków'
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zeo.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zeo.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków - dziennik podawczy/sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów i urządzeń poligraficznych do Zespołu Szkół Poligraficzno-Medialnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZEO/ZP/CKZ/21/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i urządzeń poligraficznych do Zespołu Szkół Poligraficzno-Medialnych w projekcie: „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej (A) w Gminie Miejskiej Kraków'', w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. 2.Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład dostawy określa Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz asortymentowo-cenowy. 3.Dostawa odbywać się będzie: 1) część 1 – sukcesywnie (dostawy częściowe) - na podstawie składanych zamówień 2) część 2 – jednorazowo, na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem oraz wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia. 4.Dostawa odbywać się będzie się w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5.Miejscem spełnienia świadczenia będzie siedziba Zespołu Szkół Poligraficzno-Medialnych w Krakowie, os. Tysiąclecia 38, 31-610 Kraków. 6.Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia materiały i urządzenia poligraficzne były nowe, nieużywane, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Uzupełnienie do II.8): 1.Okres obowiązywania umowy o zamówienie publiczne dla części 1: okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. 2.Termin wykonania dostawy częściowej dla wskazanej placówki szkolnej dla części 1 : maksymalnie 20 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy. Uwaga: Termin wykonania dostawy częściowej stanowi przedmiot kryterium oceny ofert. 3.Okres obowiązywania umowy o zamówienie publiczne dla części 2: maksymalnie 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Uwaga: Termin wykonania dostawy przedmiotu zamówienia stanowi przedmiot kryterium oceny ofert
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zestawienie asortymentowo - cenowe wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (stanowiące Załącznik od nr: 4.1, 4.2 do SIWZ) – dla każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, 4) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określono w Załączniku nr 3.1 i 3.2 do SIWZ (Wzór umowy).
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|