Dostawy art. spożywczych

Data publikacji 2017-12-04
Data zakończenia 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Gniewino
Województwo pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623592-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 156100007, 31425003, 153311709, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku w 2018 roku, których zakres obejmuje dostawy :
a) artykułów spożywczych różnych: mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, soki owocowe i warzywne, warzywa przetworzone, dżemy, marmolady, oleje roślinne, margaryny, cukier, miód, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkoholowe,
b) jaj kurzych,
c) mrożonek: warzywa mrożone, owoce mrożone, ryby mrożone, pierogi mrożone,
d) mięsa, drobiu i wędlin,
e) mleka i przetworów mlecznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c7e1170-6df5-4550-8a52-97c025717c3a
Biuletyn 623592-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 00107756500000
Zamawiajacy adres ulica Strzebielinek
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Gniewino
Zamawiajacy kod pocztowy 84-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 6767690
Zamawiajacy fax 0-58 6767570
Zamawiajacy email strzebielinek@post.pl
Adres strony url www.strzebielinek-dps.cba.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.strzebielinek-dps.cba.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.strzebielinek-dps.cba.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, Strzebielinek 84-250 Gniewino, pokój 001
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy art. spożywczych
Numer referencyjny ZP 1/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 1, 2, 3, 4 i 5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku w 2018 roku, których zakres obejmuje dostawy : a) artykułów spożywczych różnych: mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, soki owocowe i warzywne, warzywa przetworzone, dżemy, marmolady, oleje roślinne, margaryny, cukier, miód, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkoholowe, b) jaj kurzych, c) mrożonek: warzywa mrożone, owoce mrożone, ryby mrożone, pierogi mrożone, d) mięsa, drobiu i wędlin, e) mleka i przetworów mlecznych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę na realizację I, II i IV części zamówienia w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wykazał, że że wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (dwie dostawy, dwie umowy): - na dostawy artykułów spożywczych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 1 o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda, - na dostawy mięsa drobiu i wędlin zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 4 o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda, - na dostawy mleka i przetworów mlecznych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 5 o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, Dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 i 3 – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy); b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy były lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – składają tylko Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację części I, IV i V zamówienia, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT, b) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny – w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych w przypadku zmiany dostarczanego produktu na inny lub ich stosownemu przeliczeniu w przypadku zmiany gramatury opakowania, c) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawy artykułów spożywczych różnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych m.in. mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, soki owocowe i warzywne, warzywa przetworzone, dżemy, marmolady, oleje roślinne, margaryny, cukier, miód, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkoholowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa jaj kurzych średnich rozmiar M klasa A
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek, tj. warzyw, owoców, pierogów i ryb mrożonych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy mięsa, drobiu i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego i podrobów oraz wędlina
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy mleka i przetworów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka, serów, jogurtów, śmietany itp.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)