Dostawa pomocy dydaktycznych do projektu ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2017-12-04
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Publicznych w Golczewie
Miejscowość Golczewo
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626285-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Publicznych w Golczewie
2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) podręczników i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli – 51 zestawów,
2) podręczników dla uczniów do programów wraz z materiałami dodatkowymi – 415 zestawów,
3) materiałów dla grup do prowadzenia zajęć – 40 zestawów.
4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 3 został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
5. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne.
6. Pod pojęciem ,,materiały równoważne" Zamawiający rozumie materiały zawierające minimum programowe określone w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ).
7. Wykonawca, który składa ofertę na podręczniki i/lub materiały obejmujące programy równoważne, zobowiązany jest:
1) przedstawić pisemnie opis, potwierdzający jednolity program nauczania każdego z nich, realizowany w oparciu o oferowane podręczniki i materiały dydaktyczne;
2) dołączyć szczegółowy opis zawartości materiałów i podręczników, tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność ich z realizowanym w szkole, w ramach projektu, programem nauczania i zakładanymi wskaźnikami.
8. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
9. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Dostarczone pomoce muszą być:
a. fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń oraz nieobciążone prawami osób trzecich;
b. dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta;
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ.
11. Kod CPV 39162100-6.
12. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne elementy przedmiotu opisane powyżej w punkcie 3.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych.
19. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych, będą one dokonywane w polskich złotych (PLN).
20. Ilekroć w dalszej części mowa jest o ,,Wykonawcy”, należy przez to rozumieć każdego z oferentów, którzy ofertę składają.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d89ec08-a6cc-4750-8f27-c8a3b309de84
Biuletyn 626285-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Publicznych w Golczewie
Regon 32055774600000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Golczewo
Zamawiajacy kod pocztowy 72-410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 321 69 96,
Zamawiajacy fax 91 321 69 80
Zamawiajacy email adm@szkola.golczewo.pl,
Adres strony url www.szkola.golczewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa pomocy dydaktycznych do projektu ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.szkola.golczewo.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szkola.golczewo.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny, pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznie nieścieralnym atramentem, oferty można złożyć za pomocą operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szkolna 2 72-410 Golczewo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych do projektu ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny ZSP.III.DU.330/EFS/8.2/1/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Publicznych w Golczewie 2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) podręczników i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli – 51 zestawów, 2) podręczników dla uczniów do programów wraz z materiałami dodatkowymi – 415 zestawów, 3) materiałów dla grup do prowadzenia zajęć – 40 zestawów. 4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 3 został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne. 6. Pod pojęciem ,,materiały równoważne" Zamawiający rozumie materiały zawierające minimum programowe określone w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ). 7. Wykonawca, który składa ofertę na podręczniki i/lub materiały obejmujące programy równoważne, zobowiązany jest: 1) przedstawić pisemnie opis, potwierdzający jednolity program nauczania każdego z nich, realizowany w oparciu o oferowane podręczniki i materiały dydaktyczne; 2) dołączyć szczegółowy opis zawartości materiałów i podręczników, tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność ich z realizowanym w szkole, w ramach projektu, programem nauczania i zakładanymi wskaźnikami. 8. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 9. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Dostarczone pomoce muszą być: a. fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń oraz nieobciążone prawami osób trzecich; b. dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta; 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ. 11. Kod CPV 39162100-6. 12. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne elementy przedmiotu opisane powyżej w punkcie 3. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych. 19. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych, będą one dokonywane w polskich złotych (PLN). 20. Ilekroć w dalszej części mowa jest o ,,Wykonawcy”, należy przez to rozumieć każdego z oferentów, którzy ofertę składają.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca powinien załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 7. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie – na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ – części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, odrębny dla każdej części zamówienia – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp – wzór załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1, ustawy Pzp – wzór załącznik nr 2 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów – wzór załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 6) oświadczenia, czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – wzór załącznik nr 1 do SIWZ. 7) Szczegółowy opis zawartości materiałów i podręczników – według własnego wzoru. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, 2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym okres, na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty,
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dodatkowe elementy podnoszące wartość merytoryczną programu
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)