1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Publicznych w Golczewie
2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) podręczników i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli – 51 zestawów,
2) podręczników dla uczniów do programów wraz z materiałami dodatkowymi – 415 zestawów,
3) materiałów dla grup do prowadzenia zajęć – 40 zestawów.
4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 3 został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
5. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne.
6. Pod pojęciem ,,materiały równoważne" Zamawiający rozumie materiały zawierające minimum programowe określone w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ).
7. Wykonawca, który składa ofertę na podręczniki i/lub materiały obejmujące programy równoważne, zobowiązany jest:
1) przedstawić pisemnie opis, potwierdzający jednolity program nauczania każdego z nich, realizowany w oparciu o oferowane podręczniki i materiały dydaktyczne;
2) dołączyć szczegółowy opis zawartości materiałów i podręczników, tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność ich z realizowanym w szkole, w ramach projektu, programem nauczania i zakładanymi wskaźnikami.
8. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
9. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Dostarczone pomoce muszą być:
a. fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń oraz nieobciążone prawami osób trzecich;
b. dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta;
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ.
11. Kod CPV 39162100-6.
12. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne elementy przedmiotu opisane powyżej w punkcie 3.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych.
19. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych, będą one dokonywane w polskich złotych (PLN).
20. Ilekroć w dalszej części mowa jest o ,,Wykonawcy”, należy przez to rozumieć każdego z oferentów, którzy ofertę składają.
|
GuidZP400 |
0d89ec08-a6cc-4750-8f27-c8a3b309de84
|
Biuletyn |
626285-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Publicznych w Golczewie
|
Regon |
32055774600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Golczewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 321 69 96,
|
Zamawiajacy fax |
91 321 69 80
|
Zamawiajacy email |
adm@szkola.golczewo.pl,
|
Adres strony url |
www.szkola.golczewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa pomocy dydaktycznych do projektu ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.szkola.golczewo.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.szkola.golczewo.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny, pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznie nieścieralnym atramentem, oferty można złożyć za pomocą operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szkolna 2 72-410 Golczewo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych do projektu ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZSP.III.DU.330/EFS/8.2/1/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Publicznych w Golczewie
2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) podręczników i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli – 51 zestawów,
2) podręczników dla uczniów do programów wraz z materiałami dodatkowymi – 415 zestawów,
3) materiałów dla grup do prowadzenia zajęć – 40 zestawów.
4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 3 został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
5. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne.
6. Pod pojęciem ,,materiały równoważne" Zamawiający rozumie materiały zawierające minimum programowe określone w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ).
7. Wykonawca, który składa ofertę na podręczniki i/lub materiały obejmujące programy równoważne, zobowiązany jest:
1) przedstawić pisemnie opis, potwierdzający jednolity program nauczania każdego z nich, realizowany w oparciu o oferowane podręczniki i materiały dydaktyczne;
2) dołączyć szczegółowy opis zawartości materiałów i podręczników, tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność ich z realizowanym w szkole, w ramach projektu, programem nauczania i zakładanymi wskaźnikami.
8. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
9. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Dostarczone pomoce muszą być:
a. fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń oraz nieobciążone prawami osób trzecich;
b. dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta;
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ.
11. Kod CPV 39162100-6.
12. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne elementy przedmiotu opisane powyżej w punkcie 3.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych.
19. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych, będą one dokonywane w polskich złotych (PLN).
20. Ilekroć w dalszej części mowa jest o ,,Wykonawcy”, należy przez to rozumieć każdego z oferentów, którzy ofertę składają.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
2) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
3) zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca powinien załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ.
7. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie – na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ – części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
8. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, odrębny dla każdej części zamówienia – wzór załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp – wzór załącznik nr 3 do SIWZ,
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1, ustawy Pzp – wzór załącznik nr 2 do SIWZ,
4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów – wzór załącznik nr 4 do SIWZ,
5) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
6) oświadczenia, czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – wzór załącznik nr 1 do SIWZ.
7) Szczegółowy opis zawartości materiałów i podręczników – według własnego wzoru.
2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,
2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym okres, na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia,
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty,
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|