Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania użytkowego na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Biała Podlaska
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628096-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania użytkowego na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska.
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
2.1. System operacyjny – 8 sztuk,
2.2. Pakiet biurowy – 10 sztuk,
2.3. Dysk SSD – 8 sztuk,
2.4. Adapter HDD/SDD – 8 sztuk,
2.5. Torba na laptopa – 1 sztuka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt i własnym transportem.
5. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu
6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności (dotyczy również sprzętu wyższej klasy).
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
8. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia został określony
w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b2d3eb8-6743-4c3f-97bf-f131f3598c32
Biuletyn 628096-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Biała Podlaska
Regon 52404500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy telefon 833 416 177
Zamawiajacy fax 833 437 064
Zamawiajacy email zamowienia@bialapodlaska.pl
Adres strony url www.bialapodlaska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.bialapodlaska.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.bialapodlaska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Urząd Miasta Biała Podlaska ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, Kancelaria Ogólna pok. nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania użytkowego na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska
Numer referencyjny ZP.271.2.6.2017.IMO2
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania użytkowego na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 2.1. System operacyjny – 8 sztuk, 2.2. Pakiet biurowy – 10 sztuk, 2.3. Dysk SSD – 8 sztuk, 2.4. Adapter HDD/SDD – 8 sztuk, 2.5. Torba na laptopa – 1 sztuka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt i własnym transportem. 5. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności (dotyczy również sprzętu wyższej klasy). 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 8. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w jego ofercie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Jezyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oryginał pełnomocnictwa będzie załączony do oferty i zawierać będzie w szczególności wskazanie: postępowania którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców. 4. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W tym celu wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)