Dostawa urządzeń do druku cyfrowego, skanowania i obróbki cyfrowej oraz innych urządzeń poligraficznych

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628068-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: " Dostawa urządzeń do druku cyfrowego, skanowania i obróbki cyfrowej oraz innych urządzeń poligraficznych" z podziałem na następujące zadania:
zad. 1 Dostawa wraz z serwisowaniem specjalistycznych urządzeń wielofunkcyjnych
zad. 2 Dostawa skanera biurowego
zad. 3 Dostawa półautomatycznej bigówko-perforówki
zad. 4 Dostawa innych urządzeń
zad. 5 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z jego serwisowaniem
zad. 6 Dostawa komputerów typu all in one

Dodatkowe informacje

GuidZP400 726137ec-14f6-406c-8e51-3dea4a2a944e
Biuletyn 628068-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Regon 36371711300000
Zamawiajacy adres ulica al. Krasińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11 a
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 422 70 44
Zamawiajacy fax 12 422 01 74
Zamawiajacy email malgorzata_karbownik@pwm.com.pl
Adres strony url www.pwm.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Kultury podległa Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwm.com.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy składać w formie pisemnej w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al.Krasińskiego 11 a, 31-111 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń do druku cyfrowego, skanowania i obróbki cyfrowej oraz innych urządzeń poligraficznych
Numer referencyjny ZZP.261.29.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: " Dostawa urządzeń do druku cyfrowego, skanowania i obróbki cyfrowej oraz innych urządzeń poligraficznych" z podziałem na następujące zadania: zad. 1 Dostawa wraz z serwisowaniem specjalistycznych urządzeń wielofunkcyjnych zad. 2 Dostawa skanera biurowego zad. 3 Dostawa półautomatycznej bigówko-perforówki zad. 4 Dostawa innych urządzeń zad. 5 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z jego serwisowaniem zad. 6 Dostawa komputerów typu all in one
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 29.12.2017 r. Umowa serwisowa dla zadania nr 1 i zadania nr 5 zostanie zawarta na okres 36 miesięcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert - oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia – zał. nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dotyczących braku podstaw wykluczenia: Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 10. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w ust 1 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 16. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa pkt 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 17. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, w tym przypadku: 1) ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). 2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot są zobowiązani do przedłożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. 3) Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub jego notarialnie poświadczo¬nej kopii. 4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6) Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC. 7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regu¬lującej współpracę tych Wykonawców. 8) w przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z serwisowaniem specjalistycznych urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 29.12.2017 r. Umowa serwisowa dla zadania nr 1 zostanie zawarta na okres 36 miesięcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z serwisowaniem specjalistycznych urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach wskazanych w załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa skanera biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera biurowego o parametrach określonych w załączniku nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa półautomatycznej bigówko-perforówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa półautomatycznej bigówko-perforówki o parametrach określonych w załączniku nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa innych urządzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa innych urządzeń tj. bindownicy do oprawy w spiralę wkręcaną, perforatora elektrycznego, urządzenia do opraw w spirale o parametrach określonych w załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z jego serwisowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy urządzenia: do 29.12.2017 r. Umowa na serwisowanie dostarczonego urządzenia zostanie zawarta na okres 36 miesięcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego o paramatrach określonych w załączniku nr 5.5 do SIWZ wraz z serwisowaniem tego urządzenia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów typu all in one
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów typu all in one o parametrach określonych w załączniku nr 2.6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin napraw, wymiany materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres udzielonej gwarancji na dostarczone urządzenia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria czas reakcji obsługi serwisowej na wezwanie
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)