Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP dedykowanego Przedsiębiorstwu Usługowo-Handlowo-Produkcyjnemu „LECH” Spółka z o.o. w Białymstoku

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627915-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP dedykowanego Przedsiębiorstwu Usługowo-Handlowo-Produkcyjnemu „LECH” Spółka z o.o. w Białymstoku, który będzie wykorzystywany do zarządzania i administrowania pracą całego przedsiębiorstwa.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę licencji i oprogramowania oraz komponentów stanowiących jego integralną część tj. bazę danych;
2) instalację oprogramowania w środowisku Zamawiającego, na wyznaczonych zasobach;
3) wdrożenie systemu informatycznego;
4) wykonanie integracji systemu z systemami informatycznymi określonymi przez Zamawiającego w OPZ (Tom III SIWZ);
5) szkolenie administratorów i użytkowników;
6) opracowanie i dostarczenie dokumentacji wdrożonego rozwiązania;
7) świadczenie usług wsparcia technicznego w pierwszym roku użytkowania systemu informatycznego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia – (OPZ) - Tom III SIWZ i Wzór umowy - Tom II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e034d022-b3eb-4f3a-8c1f-25177c95624a
Biuletyn 627915-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
Regon 5000147200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kombatantów
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 539 800
Zamawiajacy fax 856 539 800
Zamawiajacy email biuro@lech.net.pl
Adres strony url www.lech.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lech.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak, w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PUHP "LECH" Spółka z o.o., Kamienna 17, 15-021 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP dedykowanego Przedsiębiorstwu Usługowo-Handlowo-Produkcyjnemu „LECH” Spółka z o.o. w Białymstoku
Numer referencyjny NDZ.231.20.2017.DM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP dedykowanego Przedsiębiorstwu Usługowo-Handlowo-Produkcyjnemu „LECH” Spółka z o.o. w Białymstoku, który będzie wykorzystywany do zarządzania i administrowania pracą całego przedsiębiorstwa. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę licencji i oprogramowania oraz komponentów stanowiących jego integralną część tj. bazę danych; 2) instalację oprogramowania w środowisku Zamawiającego, na wyznaczonych zasobach; 3) wdrożenie systemu informatycznego; 4) wykonanie integracji systemu z systemami informatycznymi określonymi przez Zamawiającego w OPZ (Tom III SIWZ); 5) szkolenie administratorów i użytkowników; 6) opracowanie i dostarczenie dokumentacji wdrożonego rozwiązania; 7) świadczenie usług wsparcia technicznego w pierwszym roku użytkowania systemu informatycznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia – (OPZ) - Tom III SIWZ i Wzór umowy - Tom II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany maksymalny termin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2018 r. na dostawę i wdrożenie systemu informatycznego, 12 miesięcy na świadczenie usług asysty technicznej i rozwoju systemu informatycznego od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe 1. W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW. Następnie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności sytuacji ekonomicznej lub finansowej, podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemu informatycznego w zakresie obejmującym co najmniej jednoczesne wdrożenie obszaru: Biuro Obsługi Klienta, Infrastruktura, Finanse i Księgowość, JPK, Kasa i Bank, Raportowanie i Analizy, Środki Trwałe, Sprzedaż i Fakturowanie, Magazyn, Windykacja, Gospodarka Odpadów i Wagowa, Kadry i Płace o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każe zamówienie, w tym: a.a.i. co najmniej jedno zamówienie dotyczy dostawy i wdrożenia systemu informatycznego dla minimum 55 użytkowników, a.a.ii. co najmniej jedno zamówienie dotyczy dostawy i wdrożenia systemu informatycznego w zakresie obejmującym wdrożenie aplikacji mobilnych: Mobilny BOK, Mobilna Inwentaryzacja Środków Trwałych, Mobilny Kalendarz, Mobilna Rejestracja Prac, Mobilny Pracownik, a.a.iii. co najmniej jedno zamówienie dotyczy dostawy i wdrożenia systemu informatycznego w zakresie obejmującym wdrożenie obszarów: Obsługa umów, Zaopatrzenie, Zlecenia i Gospodarka Remontowa, Przetargi, Transport i Flota, Kalendarium, Obieg Dokumentów, Korespondencja seryjna. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, tj.: a.a.i. kierownik projektu – minimum 1 (jedna) osoba. Osoba ta musi posiadać wykształcenie wyższe, minimum 5 (pięć) lat doświadczenia zawodowego oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu (tj. pełnieniu funkcji kierownika) co najmniej 2 (dwóch) zamówień (projektów), których przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemu informatycznego o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każe zamówienie. a.a.ii. konsultant ds. wdrożenia systemu informatycznego – minimum 5 (pięć) osób. Każda osoba musi posiadać wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne, z czego co najmniej 3 (trzy) osoby muszą posiadać minimum 5 (pięć) lat doświadczenia zawodowego oraz doświadczenie zawodowe w pracy w co najmniej 2 (dwóch) zamówieniach (projektach), których przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemu informatycznego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każde zamówienie, a.a.iii. konsultant ds. baz danych – minimum 1 (jedna) osoba. Osoba ta musi posiadać wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 5 (pięć) lat doświadczenia zawodowego w zakresie oferowanej bazy danych, a.a.iv. programista – minimum 5 (pięć) osób. Każda osoba musi posiadać wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 3 (trzy) lata doświadczenia zawodowego w zakresie projektowania i rozwoju systemu informatycznego Wykonawcy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1.W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW. Następnie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp: • Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór: załącznik nr 5 do IDW). • Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór: załącznik nr 6 do IDW). 2. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Na wezwanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Uwaga: W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych baz danych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 pkt. 1–3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w 1 pkt. 1–2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w 1 pkt. 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 1. Zapisy pkt 2. stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu 1. Na wezwanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór: załącznik nr 5 do IDW), b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór: załącznik nr 6 do IDW).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Na wezwanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczany (oferowany) zintegrowany system informatyczny jest zgodny z wymogami Ustawy o Rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1047, 2255, z 2017r. poz. 61, 245, 791, 1089).
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), każdy Wykonawca, bez odrębnego wezwania, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli Oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do IDW.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest z wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian Umowy dopuszczanych w granicach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu wykonania Umowy, w tym terminów realizacji poszczególnych prac, dostaw i usług w ramach przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą Stron niniejszej Umowy, które wystąpiło po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; 2) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 3) działania organów administracji, w szczególności przekroczenia określonych przepisami terminów dla uzyskania wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń; 4) aktualizacji Dokumentu Analizy z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie Dostaw i Usług, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności; 5) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac w ramach przedmiotu Umowy, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania prac przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę); 6) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, tj. zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa Zamawiającego, przy czym fakt ten musi być potwierdzony przez Zamawiającego. 3. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z okoliczności wymienionych w ust. 2, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 4. Dopuszcza się zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy – zmiany techniczne i technologiczne, nie wpływające na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji konieczności zrealizowania prac, dostaw lub usług przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w uzgodnionej dokumentacji Zamówienia, a zgodnych z SIWZ, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia; w sytuacji, gdy: 1) Wykonawcę zastąpi nowy Wykonawca, który powstał w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 6. Dopuszcza się zamianę pozostałych postanowień Umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej Umowy; 2) gdy zostaną spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; 3) wystąpienia Siły Wyżej siły wyższej uniemożliwiającej dalsze wykonanie przedmiotu Umowy w pierwotnym założeniu; „siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; 4) wprowadzenie przez Wykonawcę, za zgodą Zamawiającego, podwykonawcy pomimo deklaracji w Ofercie Wykonawcy wykonania Zamówienia siłami własnymi; 5) zmian, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art.144 ust. 1e ustawy Pzp; 6) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. 7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, które nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie złożyć zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie wraz z podatkiem od towarów i usług. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy. 2. Wykonawca złoży wraz z ofertą w pełni funkcjonalną wersję testową Systemu Informatycznego ERP, która będzie przedmiotem prezentacji w zakresie spełniania funkcjonalności obligatoryjnych i fakultatywnych wskazanych w OPZ (Tom III SIWZ). W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty komputer/ laptop z przygotowaną wersją testową oferowanego Systemu Informatycznego ERP. Do wersji testowej Systemu Informatycznego ERP będzie dołączona dokumentacja dla użytkowników i administratorów Systemu Informatycznego ERP oraz Scenariusz oferowanego Systemu Informatycznego ERP zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW). Niedołączenie do oferty komputera/ laptopa z wersją testową Systemu Informatycznego ERP, dokumentacji dla użytkowników i administratorów Systemu Informatycznego ERP, Scenariusza oferowanego Systemu Informatycznego ERP zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza Oferty jak również brak funkcjonalności obligatoryjnych w wersji testowej Systemu Informatycznego ERP będą skutkowały odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Criterion

Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Funkcjonalność
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)