Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie - urządzenie wielofunkcyjne laserowe i laptop

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627906-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie (urządzenie wielofunkcyjne laserowe i laptop). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SIWZ, w tym Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i Wzór umowy. 3. Wymagany okres gwarancji to 36 miesięcy na dostarczony Sprzęt, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 4. W przypadku, gdy przedmiotem umowy jest sprzęt komputerowy, w odniesieniu do którego mają zastosowanie przepisy określone w art. 17 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług, odnoszące się do stosowania odwrotnego obciążenia, rozliczenia odbywać się będą zgodnie z ww. artykułem ustawy o podatku od towarów i usług.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9652992e-3316-4a23-8240-604608fa5744
Biuletyn 627906-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
Regon 367252869
Zamawiajacy adres ulica Wielopole
Zamawiajacy adres numer domu 17A
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-072
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 616 8414, 12 616 8299
Zamawiajacy email sekretariat@zim.krakow.pl, sekretariat@zim.krakow.pl
Adres strony url www.zim.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zim.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zim.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności wyłacznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Wielopole 17A, 31-072 Kraków, Sekretariat pokój 400 - IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie - urządzenie wielofunkcyjne laserowe i laptop
Numer referencyjny ZIM.ZP.271.2.20.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie (urządzenie wielofunkcyjne laserowe i laptop). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SIWZ, w tym Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i Wzór umowy. 3. Wymagany okres gwarancji to 36 miesięcy na dostarczony Sprzęt, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 4. W przypadku, gdy przedmiotem umowy jest sprzęt komputerowy, w odniesieniu do którego mają zastosowanie przepisy określone w art. 17 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług, odnoszące się do stosowania odwrotnego obciążenia, rozliczenia odbywać się będą zgodnie z ww. artykułem ustawy o podatku od towarów i usług.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera dokument samodzielnie z tej bazy danych. PODMIOTY ZAGRANICZNE b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. Wypełnioną i podpisaną Charakterystykę oferowanego sprzętu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z Charakterystyką oferowanego sprzętu wydruki oraz certyfikaty wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla Laptopa; 1.3. Oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta – dla Laptopa; 1.4. Wypełnioną i podpisaną Kalkulację ceny, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 1.5. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 1.6. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokumenty te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zamawiającego pok. 400, IV piętro, ul. Wielopole 17a, Kraków). Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.12.2017 roku o godz. 09:30 w pok. nr 415 na IV piętrze budynku, gdzie mieści się siedziba Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Wielopole 17a. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Pozostałe informacje dotyczące zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.zim.krakow.pl.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas naprawy sprzętu
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)