Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Biura Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów na rok 2018 w terminie: 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r.

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627839-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia:

◾ tablice zwyczajne samochodowe 39 840 kpl.


◾ tablice zwyczajne na przyczepy 1800 szt.


◾tablice zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1400 szt.


◾ tablice zwyczajne motorowerowe 300 szt.


◾ tablice tymczasowe samochodowe 800 kpl.


◾tablice tymczasowe motocyklowe i ciągnikowe 55 szt.


◾ tablice tymczasowe motorowerowe 50 szt.


◾ tablice tymczasowe na przyczepy 50 szt.


◾ tablice zamawiane indywidualnie w zamian za zniszczone 2600 szt.


◾ tablice indywidualne samochodowe 150 kpl.


◾tablice indywidualne motocyklowe, ciągnikowe 15 szt.


◾ tablice zabytkowe samochodowe 60 kpl.


◾tablice zabytkowe motocyklowe, ciągnikowe 10 szt.


◾ tablice badawcze 10 kpl.


Ilości wykazane powyżej, jak również w załączniku nr 1A do SIWZ, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych powyżej i tabeli (zał. nr 1A).

Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym.

Wymagania dotyczące tablic rejestracyjnych :

1) Wymagania techniczne (konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe), wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych, oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne, określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2016 poz. 1038-t.j.).

2) Szczegóły dot. dostaw i kasacji tablic:

- dostawy odbywać się będą partiami zgodnie ze składanymi zamówieniami,

- koszt dostawy i kasacji tablic pokrywał będzie wykonawca tablic;

- wykonawca otrzyma każdorazowo łącznie z zamówieniem wykaz podanych wyróżników literowo – cyfrowych zamawianych tablic;

- tablice jednostkowe wykonane w zamian za zniszczone zgodnie ze złożonym zamówieniem, dostarczane będą 2 razy w tygodniu, a w wyjątkowych przypadkach dostarczane będą w terminie jednodniowym;

- kasacja tablic rejestracyjnych powinna odbywać się zgodnie z normą PN-S-73200, a ich odbiór od zamawiającego powinien odbywać się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, w terminie wzajemnie ustalonym.

3) Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (zał. nr 5 do SIWZ).

4) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 116e9a93-3d2f-489a-805d-bbe09e190859
Biuletyn 627839-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Katowice
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40098
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48 32 2593302
Zamawiajacy fax 48 327 054 949
Zamawiajacy email bzp@um.katowice.pl
Adres strony url http://www.katowice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.katowice.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.katowice.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą lub osobiście na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Katowice Biuro Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów, 40-028 Katowice ul. Francuska 70, pok. 03
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Biura Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów na rok 2018 w terminie: 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r.
Numer referencyjny BZP.271.1.135.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: ◾ tablice zwyczajne samochodowe 39 840 kpl. ◾ tablice zwyczajne na przyczepy 1800 szt. ◾tablice zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1400 szt. ◾ tablice zwyczajne motorowerowe 300 szt. ◾ tablice tymczasowe samochodowe 800 kpl. ◾tablice tymczasowe motocyklowe i ciągnikowe 55 szt. ◾ tablice tymczasowe motorowerowe 50 szt. ◾ tablice tymczasowe na przyczepy 50 szt. ◾ tablice zamawiane indywidualnie w zamian za zniszczone 2600 szt. ◾ tablice indywidualne samochodowe 150 kpl. ◾tablice indywidualne motocyklowe, ciągnikowe 15 szt. ◾ tablice zabytkowe samochodowe 60 kpl. ◾tablice zabytkowe motocyklowe, ciągnikowe 10 szt. ◾ tablice badawcze 10 kpl. Ilości wykazane powyżej, jak również w załączniku nr 1A do SIWZ, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych powyżej i tabeli (zał. nr 1A). Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. Wymagania dotyczące tablic rejestracyjnych : 1) Wymagania techniczne (konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe), wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych, oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne, określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2016 poz. 1038-t.j.). 2) Szczegóły dot. dostaw i kasacji tablic: - dostawy odbywać się będą partiami zgodnie ze składanymi zamówieniami, - koszt dostawy i kasacji tablic pokrywał będzie wykonawca tablic; - wykonawca otrzyma każdorazowo łącznie z zamówieniem wykaz podanych wyróżników literowo – cyfrowych zamawianych tablic; - tablice jednostkowe wykonane w zamian za zniszczone zgodnie ze złożonym zamówieniem, dostarczane będą 2 razy w tygodniu, a w wyjątkowych przypadkach dostarczane będą w terminie jednodniowym; - kasacja tablic rejestracyjnych powinna odbywać się zgodnie z normą PN-S-73200, a ich odbiór od zamawiającego powinien odbywać się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, w terminie wzajemnie ustalonym. 3) Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 4) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w okresie: od podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01.01.2018r.) do dnia 31.12.2018r. Tablice należy dostarczać do Biura Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów w Katowicach przy ul. Francuskiej 70. Realizacja każdorazowego zamówienia, za wyjątkiem tablic zamawianych indywidualnie, nie może być dłuższa niż siedem dni, licząc od dnia przyjęcia zamówienia, a w sytuacjach wyjątkowych dostawy będą realizowane w terminie jednodniowym.
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadał zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1260).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiajacy wymaga, aby wykonawca wykazał się wysokością posiadanych środków finansowych lub zdolnośią kredytową kształtującą się na poziomie 100.000,00 zł
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy : Uwaga! Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski (tabela A), z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił minimalne warunki j.n.: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują dostawy w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych (tj. wykażą, że wykonali co najmniej 1 dostawę o wartości min. 400.000 zł).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 1 ustawy. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) W przypadku gdy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, w celu oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga od wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6) Jeśli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów a podmiot udostepniający swoje zdolności nabył je przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia która odpowiada udostępnianym zdolnościom.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego ofera została najwyżej oceniona winieni przedłożyć następujące dokumenty: -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu ​W celu spełnianiania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działaności zawodowej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: - koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania; - wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt 40 SIWZ: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 i 1A. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 SIWZ 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6. Certyfikat zgodności wydany przez jednostkę oceniającą zgodność tj. Instytut Transportu Samochodowego, jako środek dowodowy potwierdzający zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 17.2 SIWZ 1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 17.2 niniejszej SIWZ wykonawca składa zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ jako załączniki nr 2 i 3. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów.
Czy wadium 1
Wadium ​Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 20.000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) Wykonawcy przysługuje zmiana wynagrodzenia z tytułu zmiany obowiązującej stawki podatku VAT z dniem wejścia w życie nowych przepisów. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio skorygowane (+/-) o wartość jaką ulegnie zmiana stawka podatku od towarów i usług Vat. b) Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp; c) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy zmiana dotyczyć będzie podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, Strony dokonają zmian po zabezpieczeniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych w budżecie miasta; d. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia przesłanek opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp lub odpowiednio w § 11 niniejszej umowy. Wniosek o zmianę umowy musi być wyrażony na piśmie z podaniem podstawy prawnej dokonania zmian, o której mowa w zdaniu poprzednim (Pzp I/lub/umowa). 2. Zmiana postanowień umownych nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy i nie może zostać wprowadzona w celu uniknięcia przepisów ustawy Pzp. 3. Zmiany będące następstwem siły wyższej- rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć ani jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zmniejszeniu ilości dostaw w zależności od potrzeb Zamawiającego , maksymalnie o 20% w stosunku do całego zamówienia .

Criterion

Kryteria Najniższa cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)