GuidZP400 |
f262963e-c101-4b61-8d5c-3d9b79ee590b
|
Biuletyn |
627164-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
Regon |
00344928400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3886740, 032 3886700
|
Zamawiajacy fax |
032 2818093
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mopr.bytom.pl; dz@mopr.bytom.pl
|
Adres strony url |
www.mopr.bytom.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.mopr.bytom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopr.bytom.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopr.bytom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba MOPR w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych dla MOPR w Bytomiu
|
Numer referencyjny |
FA.2812.39.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na własny koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego bonów towarowych w wersji papierowej dla klientów MOPR w Bytomiu, którzy otrzymują pomoc w tej formie.
Prognozowany zakres zamówienia *:
Wartość nominalna bonu: 5,00 zł - ilość sztuk 24.000; wartość nominalna bonu: 10,00 zł - ilość sztuk 18.000; wartość nominalna bonu: 20,00 zł - ilość sztuk 15.000
Razem: 57.000 sztuk; łączna wartość nominalna bonów: 600.000,00 PLN.
* Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przysługującego wynagrodzenia, prawo zmiany ilości zamawianych bonów (przesunięcia ilościowe pomiędzy nominałami, zamówienie bonów
o łącznej wartości nominalnej mniejszej niż prognozowana) w zależności od liczby osób uprawnionych do otrzymania bonów. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje dokonanie zamówień na poziomie 60 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, w szczególności z tytułu praw do zapłaty lub odszkodowania
Pod pojęciem bonów towarowych, Zamawiający rozumie emitowane i oferowane przez Wykonawcę papierowe znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie
na towary lub usługi, zabezpieczone przed podrobieniem poprzez umieszczenie na nich stosownego hologramu. Bony towarowe, jako środek płatniczy, będą uprawniały
do bezgotówkowego zakupu, co najmniej takich towarów i usług jak artykuły spożywcze
w pełnym asortymencie (z wyłączeniem wyrobów tytoniowych oraz alkoholu) oraz artykuły przemysłowe.
2. Dostawa bonów będzie realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb, w ilości i nominałach według zamówienia złożonego przez pracownika Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiający przewiduje składanie zamówienia
na dostawy, co najmniej 1 raz w miesiącu.
3. Zamawiający wymaga, aby bony towarowe w okresie ich ważności, były realizowane w placówkach handlowych ** w granicach administracyjnych gminy Bytom (tj.: co najmniej
w 20 placówkach) oraz w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego.
** przez placówkę handlową Zamawiający rozumie miejsce, w którym można zrealizować zakupy branży spożywczo-przemysłowej, w tym sklepy wielkopowierzchniowe (Uwaga!:
z wyłączeniem miejsc oferujących, jako podstawowy towar prasę)
4. Na każdym egzemplarzu bonu winna być wyraźnie widoczna data jego ważności. Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji) bonów – nie krótszy niż 6 miesięcy
od daty dostawy.
5. Każdy egzemplarz bonu winien być opatrzony napisem, z którego treści wynikać będzie, że na jego podstawie nie można dokonać zakupu wyrobów tytoniowych oraz alkoholu.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie realizacji zamówienia:
1) dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe w granicach administracyjnych gminy Bytom, tj., co najmniej w 20 placówkach w zakresie,
o którym mowa w ust. 3;
2) dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe zlokalizowanych
na terenie województwa śląskiego w zakresie, o którym mowa w ust. 3.
7. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu dostawy bonów odbywać się będzie za rzeczywistą ilość zamówionych bonów, na podstawie faktur/rachunków/not obciążeniowo-księgowych wystawianych przez Wykonawcę każdorazowo po zrealizowaniu dostawy
z terminem płatności wynagrodzenia wynoszącym 30 dni.
8. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
9. Miejsce dostawy bonów towarowych: siedziba Zamawiającego: 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16.
10. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA: Zamawiający przewiduje składanie zamówienia, co najmniej 1 raz w miesiącu, z terminem dostawy do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych
na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
oraz (jeżeli dotyczy)
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcja, spółki cywilne) dokument, o którym mowa w lit. a) składa każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).
UWAGA:
˗ jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. a) składa dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
˗ jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych jw.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji;
2) informacja (stanowiąca integralną część oferty) o ilości placówek handlowych realizujących bony towarowe, zgodnie z wykazem stanowiącym odpowiednio:
a) w przypadku placówek w granicach administracyjnych gminy Bytom: załącznik nr 2/Bytom,
b) w przypadku pozostałych placówek z terenu województwa śląskiego (tj. z wyłączeniem gminy Bytom): załącznik nr 2/Pozostałe;
oraz – jeżeli dotyczy:
3) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
przez notariusza;
4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona
za zgodność z oryginałem przez notariusza;
5) informacja o tym, czy wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa
lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz ze wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XIII ust. 2 specyfikacji. Wystarczające będzie poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ww. obowiązku w ramach formularza oferty;
6) ponadto Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego
wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
UWAGA:
a) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu,
b) w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przekłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności. Strony przewidują możliwość:
1) zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego
z odrębnych przepisów;
2) zmiany Wykonawcy:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga
to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań względem jego podwykonawców;
3) dokonywania zmian w wykazie placówek handlowych (odpowiednio: załącznik nr 1a oraz 1b
do umowy), pod warunkiem zachowania liczby placówek na poziomie co najmniej takim
jak wskazano w ofercie;
4) dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu podwykonawstwa, wprowadzenie nowego podwykonawcy, zrezygnowanie z podwykonawcy bądź wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, (o których mowa w § 3 ust. 1 umowy);
5) zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT;
6) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych
lub administracyjnych;
7) wprowadzenia do umowy zmian dotyczących realizacji dodatkowych dostaw
od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych niniejszą umową, o ile stały się niezbędne
i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych
lub technicznych, w szczególności dotyczących zmienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach niniejszej umowy,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości umowy określonej pierwotnie
w § 2 ust. 11 niniejszej umowy;
8) dokonania zmiany postanowień umownych, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych warunków:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 2 ust. 11 niniejszej umowy;
9) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
10) wprowadzenia zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza
od 10 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 2 ust. 11 niniejszej umowy.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej
w formie aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium, odstępuje od żądania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|