GuidZP400 |
de531609-0691-4aa0-a79a-a05560841159
|
Biuletyn |
627689-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
970774733
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl,
|
Adres strony url |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/odzaj/wzp/zwr/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/odzaj/wzp/zwr/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/odzaj/wzp/zwr/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 aparatów do wspomagania oddychania dla noworodków i wcześniaków dla potrzeb Oddziału Noworodków i Wcześniaków WS SP ZOZ w Nowej Soli”.
|
Numer referencyjny |
DZP 280-117/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 aparatów do wspomagania oddychania dla noworodków i wcześniaków dla potrzeb Oddziału Noworodków i Wcześniaków WS SP ZOZ w Nowej Soli.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa ta została wykonana wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres dostaw niż wymaga Zamawiający w ppkt.1.
W przypadku, gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażone będą w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku
nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonaną - jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawa ta została wykonana wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1 Certyfikat dopuszczający wprowadzenie do obrotu i stosowanie przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej.
2. Foldery, katalogi, ulotki w języku polskim, dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w treści załącznika nr 1 pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie zaznaczyć, strony w danym katalogu (ulotce, prospekcie), której pozycji przedmiot zamówienia dotyczy.
3 Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”( podlega ocenie kryteriów).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy zostały określone w załączniku nr 6 do treści SIWZ w paragrafie 9
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie niniejszego postępowania , w przypadku nieotrzymania dofinansowania z Ministerstwa Zdrowia.
|