1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy wykaz asortymentu i liczby materiałów eksploatacyjnych znajduje się w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. Miejscem użytkowania drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych jest siedziba Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz siedziby jednostek krajowej administracji skarbowej województwa dolnośląskiego.
2. Przez wykonanie dostawy materiałów eksploatacyjnych wskazanych w ust. 1 rozumie się:
a) dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do magazynu Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, 52-453 Wrocław na koszt i ryzyko Wykonawcy,
b) dokonanie odbioru dostawy przez Zamawiającego.
3. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne lub równoważne.
Za oryginalne materiały eksploatacyjne należy uznawać takie materiały eksploatacyjne, które: są zalecane przez producenta urządzenia, w którym mają być stosowane, są wyprodukowane przez producenta urządzenia, do którego są dedykowane i opatrzone jego znakiem towarowym, nie są naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
Równoważne materiały eksploatacyjne, to takie, które spełniają następujące warunki: są kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały eksploatacyjne są zamawiane, posiadają parametry (pojemność tonera, wydajność, jakość wydruku) takie same lub lepsze w stosunku do oryginału (wzorca) produkowanego przez producenta, są fabrycznie nowe, przy ich produkcji musi być wykorzystywane 100% nowych części, a żadna z części, tj. bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Dopuszcza się zastosowanie pełnowartościowej kasety (obudowy), będącej częścią niezużywalną, nienoszącej znamion użytkowania, o ile jej zastosowanie nie będzie prowadzić do uszkodzenia urządzenia, w którym zostanie zastosowane, są nieregenerowane, nie mają śladów poprzedniego użytkowania, pochodzące z bieżącej produkcji, nie ograniczają pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzenia drukującego monitorującym stan zasobników z tonerem/tuszem, w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych, ani innej własności intelektualnej, nie mogą powodować uszkodzeń oraz zaburzeń w pracy urządzeń, do których są zamawiane (przeznaczone).
Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. Wykonawca musi wziąć na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanego produktu.
W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonego produktu innego, niż pochodzący od producenta sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku konieczności, także do zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
4. Materiały eksploatacyjne muszą spełniać normy: ISO/IEC 19752 dla wkładów do drukarek monochromatycznych i urządzeń wielofunkcyjnych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, bębnów i urządzeń wielofunkcyjnych, ISO/IEC 24711 dla wkładów do drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte gwarancją jakości na okres co najmniej 12 miesięcy. Termin gwarancji liczony jest od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu odbioru dostawy.
|
GuidZP400 |
504942b0-248e-48ca-b318-fe1018f066d7
|
Biuletyn |
627388-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
|
Regon |
001020861
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Śląskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24,26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-333
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 36 52 403
|
Zamawiajacy fax |
71 36 52 781
|
Zamawiajacy email |
is2@ds.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 24,26; 53-333 Wrocław, kancelaria (parter pokój nr 5)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
0201-ILZ.260.68.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy wykaz asortymentu i liczby materiałów eksploatacyjnych znajduje się w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. Miejscem użytkowania drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych jest siedziba Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz siedziby jednostek krajowej administracji skarbowej województwa dolnośląskiego.
2. Przez wykonanie dostawy materiałów eksploatacyjnych wskazanych w ust. 1 rozumie się:
a) dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do magazynu Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, 52-453 Wrocław na koszt i ryzyko Wykonawcy,
b) dokonanie odbioru dostawy przez Zamawiającego.
3. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne lub równoważne.
Za oryginalne materiały eksploatacyjne należy uznawać takie materiały eksploatacyjne, które: są zalecane przez producenta urządzenia, w którym mają być stosowane, są wyprodukowane przez producenta urządzenia, do którego są dedykowane i opatrzone jego znakiem towarowym, nie są naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
Równoważne materiały eksploatacyjne, to takie, które spełniają następujące warunki: są kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały eksploatacyjne są zamawiane, posiadają parametry (pojemność tonera, wydajność, jakość wydruku) takie same lub lepsze w stosunku do oryginału (wzorca) produkowanego przez producenta, są fabrycznie nowe, przy ich produkcji musi być wykorzystywane 100% nowych części, a żadna z części, tj. bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Dopuszcza się zastosowanie pełnowartościowej kasety (obudowy), będącej częścią niezużywalną, nienoszącej znamion użytkowania, o ile jej zastosowanie nie będzie prowadzić do uszkodzenia urządzenia, w którym zostanie zastosowane, są nieregenerowane, nie mają śladów poprzedniego użytkowania, pochodzące z bieżącej produkcji, nie ograniczają pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzenia drukującego monitorującym stan zasobników z tonerem/tuszem, w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych, ani innej własności intelektualnej, nie mogą powodować uszkodzeń oraz zaburzeń w pracy urządzeń, do których są zamawiane (przeznaczone).
Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. Wykonawca musi wziąć na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanego produktu.
W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonego produktu innego, niż pochodzący od producenta sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku konieczności, także do zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
4. Materiały eksploatacyjne muszą spełniać normy: ISO/IEC 19752 dla wkładów do drukarek monochromatycznych i urządzeń wielofunkcyjnych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, bębnów i urządzeń wielofunkcyjnych, ISO/IEC 24711 dla wkładów do drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte gwarancją jakości na okres co najmniej 12 miesięcy. Termin gwarancji liczony jest od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu odbioru dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
92674,80
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotyczące czasu ważności dokumentów stosuje się.
Dokument wymieniony w pkt.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaś wymieniony w pkt. 2) - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy, w przypadku gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem umowy. Warunki dostaw i gwarancji pozostają bez zmian, a wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|