Usługa administracji systemami teleinformatycznymi w Polskiej Agencji Kosmicznej

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Kosmiczna
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627659-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa administracji systemami teleinformatycznymi w Polskiej Agencji Kosmicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zakres obowiązków wykonawcy został szczegółowo określony w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad92fa55-e443-4056-8980-b82b22f290f2
Biuletyn 627659-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Kosmiczna
Regon 360992221
Zamawiajacy adres ulica Trzy Lipy
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-172
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 22 182 25 24,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@polsa.gov.pl,
Adres strony url https://polsa.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://pak.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pak.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Kosmiczna Oddział Terenowy w Warszawie, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, pok. 204, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Usługa administracji systemami teleinformatycznymi w Polskiej Agencji Kosmicznej
Numer referencyjny BO/9/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa administracji systemami teleinformatycznymi w Polskiej Agencji Kosmicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zakres obowiązków wykonawcy został szczegółowo określony w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72220000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (tj. usługi doradcze w zakresie systemów teleinformatycznych i doradztwo techniczne w tym przedmiocie) na sumę gwarancyjną min. 100 000 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) w zakresie doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczył lub świadczy przez okres minimum 12 miesięcy co najmniej 3 usługi, w tym co najmniej 2 na rzecz jednostek administracji publicznej, z których każda polegała lub polega na wsparciu IT minimum 100 użytkowników sieci komputerowej, a wartość każdej z usług była nie mniejsza niż 120 000 zł brutto w skali roku. 2) w zakresie potencjału osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającymi następujące wymagania: 1. Koordynator zespołu IT – 1 osoba - Osoba delegowana na to stanowisko powinna: a) posiadać wykształcenie wyższe informatyczne, b) posiadać co najmniej pięcioletnie, doświadczenie w zakresie wsparcia IT, c) posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem IT, który świadczył usługi wsparcia IT, d) posiadać certyfikat ISACA (CGEIT) lub równoważny e) posiadać certyfikat ITIL Expert Certificate lub równoważny f) mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie ITIL, g) mieć wiedzę na temat systemów Windows XP-10 oraz mieć wiedzę na temat konfiguracji sieci komputerowej, h) mieć wiedzę na temat komputerów PC i aplikacji Microsoft Office, i) mieć wiedze na temat zagadnień dotyczących sieci LAN i WAN. 2. Administrator sieci – 1 osoba - Osoba delegowana na to stanowisko powinna: a) posiadać co najmniej roczne, doświadczenie w zakresie administracji siecią informatyczną, b) posiadać umiejętności w zakresie administracji routerami Fortigate, HPE, c) posiadać umiejętności w zakresie administracji przełącznikami HPE, d) mieć wiedzę na temat technologii routingu – EIGRP, BGP, IS-IS, OSPF, HSRP, VRRP, MPLS, e) mieć wiedzę na temat technologii przełączania – Ethernet, STP, RSTP, NAC, f) posiadać bardzo dobra znajomości technologii WiFi – 802.11 b/g/n/ac, g) posiadać bardzo dobrą znajomość technologii VPN – IPSEC, SSL, h) mieć wiedzę na temat systemów Windows XP-10 oraz znajomość konfiguracji sieci komputerowej, i) mieć wiedzę na temat komputerów PC i aplikacji Microsoft Office, j) posiadać bardzo dobrą znajomość zagadnień dotyczących sieci LAN i WAN, k) posiadać certyfikat w zakresie administracji urządzeniami brzegowymi (FortiGate lub równoważny). 3. Administrator systemów operacyjnych – 1 osoba - Osoba delegowana na to stanowisko powinna: a) posiadać co najmniej roczne doświadczenie w zakresie administracji systemami operacyjnymi, b) posiadać znajomość technologii VMware vSphere: Install, Configure, Manage, c) posiadać certyfikat Microsoft Certified Solutions Expert - Cloud Platform and Infrastructure d) posiadać certyfikat Microsoft Certified Solutions Associate- Windows Server 2012 e) mieć wiedzę na temat systemów Windows XP-10 oraz znajomość konfiguracji sieci komputerowej. f) mieć wiedzę na temat komputerów PC i aplikacji Microsoft Office, g) mieć wiedzę na temat zagadnień dotyczących sieci LAN i WAN, h) posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej. 4. Stanowisko Helpdesk – 1 osoba - Osoba delegowana na to stanowisko powinna: a) posiadać co najmniej roczne, doświadczenie w zakresie wsparcia IT, b) mieć wiedzę na temat systemów Windows XP-10 oraz znajomość konfiguracji sieci komputerowej. c) mieć wiedzę na temat komputerów PC i aplikacji Microsoft Office, d) mieć wiedzę na temat zagadnień dotyczących sieci LAN i WAN, 5. Konsultant ds. informacji niejawnych w zakresie systemów IT. – 1 osoba - Osoba delegowana na to stanowisko powinna: a) posiadać co najmniej roczne, doświadczenie w zakresie wsparcia IT dla jednostek administracji publicznej, b) posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”, c) posiadać uprawnienia Audytora Wewnętrznego w zakresie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji według wymagań normy ISO/IEC 27001:2013. Uwaga Zamawiający przez wsparcie IT będzie rozumieć wszelkie usługi doradcze w zakresie systemów teleinformatycznych i doradztwo techniczne w tym przedmiocie. Zamawiający przez instytucje administracji publicznej będzie rozumieć podmioty, organy i instytucje działających na rzecz realizacji interesu publicznego na podstawie ustawy i w określonych prawem formach. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Konsultanta ds. informacji niejawnych w zakresie systemów IT z innym stanowiskiem. W pozostałym zakresie Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie przepisu art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 6 do SIWZ; 4) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (według załącznika nr 9 do SIWZ) 3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. usługi doradcze w zakresie systemów teleinformatycznych i doradztwo techniczne w tym przedmiocie, na sumę gwarancyjną w wysokości min. 100.000 PLN;
Inne dokumenty niewymienione Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie lub innych dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do przepisu art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 5) W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego w Rozdziale XI ust. 13 SIWZ, 6) Wypełniony Wykaz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności 1) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej 10% kwoty całkowitego wynagrodzenia brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami Ustawy Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu zamówienia innego rodzaju przedmiotem; 2) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; 3) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy, wymuszone takimi zmianami prawa.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena całkowita oferty brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Czas realizacja usług związanych z usunięciem awarii w przypadku systemów newralgicznych (priorytet wysoki)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena za godzinę usług dodatkowych netto
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas realizacja usług związanych z usunięciem awarii w przypadku pozostałych systemów (priorytet normalny)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)