Sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627446-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni odpowiadających warunkom określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038), w maksymalnych nie większych ilościach niż:
- tablice samochodowe jednorzędowe, w tym wtórniki – 16.100 szt.
- tablice samochodowe dwurzędowe, w tym wtórniki – 200 szt.
- tablice motocyklowe, w tym wtórniki – 1.000 szt.
- tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 400 szt.
- tablice zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym wtórniki – 30 szt.
- tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe, dwurzędowe i motocyklowe, w tym wtórniki – 30 szt.
- tablice tymczasowe – 50 szt.
- tablice badawcze – 50 szt.
Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. W przypadku, w którym faktycznie wykonana ilość nie osiągnie podanych wielkości orientacyjnych, wykonawca nie ma prawa żądania odszkodowania lub wypłaty wynagrodzenia stanowiącego różnicę między wynagrodzeniem określonym a wynagrodzeniem za faktycznie wykonany przedmiot umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych do 20% zamówienia – w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej nominalnej zobowiązania i w konsekwencji zamówienia liczby tablic o łącznej wartości niższej niż maksymalna nominalna wartość zobowiązania.
2. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne i wyszukiwanie wycofanych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni również bezpłatne przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c15c8e33-2667-4edc-8ff4-ab97c44443ef
Biuletyn 627446-N-2017
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 63126570000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fryderyka Chopina
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 6402051, 6404457
Zamawiajacy fax 616 402 051
Zamawiajacy email starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Adres strony url www.wrzesnia.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wrzesnia.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrzesnia.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pomocą operatora pocztowego, osobiście luz przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62 - 300 Września
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni
Numer referencyjny NI.272.37.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni odpowiadających warunkom określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038), w maksymalnych nie większych ilościach niż: - tablice samochodowe jednorzędowe, w tym wtórniki – 16.100 szt. - tablice samochodowe dwurzędowe, w tym wtórniki – 200 szt. - tablice motocyklowe, w tym wtórniki – 1.000 szt. - tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 400 szt. - tablice zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym wtórniki – 30 szt. - tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe, dwurzędowe i motocyklowe, w tym wtórniki – 30 szt. - tablice tymczasowe – 50 szt. - tablice badawcze – 50 szt. Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. W przypadku, w którym faktycznie wykonana ilość nie osiągnie podanych wielkości orientacyjnych, wykonawca nie ma prawa żądania odszkodowania lub wypłaty wynagrodzenia stanowiącego różnicę między wynagrodzeniem określonym a wynagrodzeniem za faktycznie wykonany przedmiot umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych do 20% zamówienia – w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej nominalnej zobowiązania i w konsekwencji zamówienia liczby tablic o łącznej wartości niższej niż maksymalna nominalna wartość zobowiązania. 2. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne i wyszukiwanie wycofanych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni również bezpłatne przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: od 28.12.2017 roku do 30.11.2018 roku.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada: - Aktualny (niecofnięty) i ważny Certyfikat zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych potwierdzone przez jednostkę certyfikującą; - Aktualne i ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne oraz ich wtórniki tj. rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym; - Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie tablic rejestracyjnych, o wartości brutto 100.000,00 zł., wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dołączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie; Według załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. -odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy podwykonawcy jeżeli wykonawca wskaże jego udział w części zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu a) Aktualny (niecofnięty) i ważny Certyfikat zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych potwierdzone przez jednostkę certyfikującą; b) Aktualne i ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne oraz ich wtórniki tj. rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym; c) Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie). d) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - wzór gotowej tablicy rejestracyjnej samochodowej jednorzędowej. - program umożliwiający elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne w wersji elektronicznej testowej na nośniku pamięci np. CD-ROM wraz z opisem oprogramowania zawierającym dane techniczne wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania, spełniający wymagania określone w załączniku nr 4 - opis przedmiotu zamówienia, który zostanie przetestowany w trakcie oceny oferty.
Inne dokumenty niewymienione a) do ofert należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; b) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1, c) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. d) w przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów składa oświadczenie w oryginale innych podmiotów. e) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.12.2017 r. o godz. 09:30 w pokoju nr 106, w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62 - 300 Września

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy wtórników
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja jakości
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)