GuidZP400 |
c15c8e33-2667-4edc-8ff4-ab97c44443ef
|
Biuletyn |
627446-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Regon |
63126570000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fryderyka Chopina
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Września
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 6402051, 6404457
|
Zamawiajacy fax |
616 402 051
|
Zamawiajacy email |
starostwo@wrzesnia.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wrzesnia.powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wrzesnia.powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pomocą operatora pocztowego, osobiście luz przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62 - 300 Września
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni
|
Numer referencyjny |
NI.272.37.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni odpowiadających warunkom określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038), w maksymalnych nie większych ilościach niż:
- tablice samochodowe jednorzędowe, w tym wtórniki – 16.100 szt.
- tablice samochodowe dwurzędowe, w tym wtórniki – 200 szt.
- tablice motocyklowe, w tym wtórniki – 1.000 szt.
- tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 400 szt.
- tablice zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym wtórniki – 30 szt.
- tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe, dwurzędowe i motocyklowe, w tym wtórniki – 30 szt.
- tablice tymczasowe – 50 szt.
- tablice badawcze – 50 szt.
Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. W przypadku, w którym faktycznie wykonana ilość nie osiągnie podanych wielkości orientacyjnych, wykonawca nie ma prawa żądania odszkodowania lub wypłaty wynagrodzenia stanowiącego różnicę między wynagrodzeniem określonym a wynagrodzeniem za faktycznie wykonany przedmiot umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych do 20% zamówienia – w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej nominalnej zobowiązania i w konsekwencji zamówienia liczby tablic o łącznej wartości niższej niż maksymalna nominalna wartość zobowiązania.
2. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne i wyszukiwanie wycofanych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni również bezpłatne przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji: od 28.12.2017 roku do 30.11.2018 roku.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada:
- Aktualny (niecofnięty) i ważny Certyfikat zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych potwierdzone przez jednostkę certyfikującą;
- Aktualne i ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne oraz ich wtórniki tj. rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym;
- Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie tablic rejestracyjnych, o wartości brutto 100.000,00 zł., wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dołączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie; Według załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
-odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca;
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy podwykonawcy jeżeli wykonawca wskaże jego udział w części zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Aktualny (niecofnięty) i ważny Certyfikat zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych potwierdzone przez jednostkę certyfikującą;
b) Aktualne i ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne oraz ich wtórniki tj. rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym;
c) Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie).
d) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- wzór gotowej tablicy rejestracyjnej samochodowej jednorzędowej.
- program umożliwiający elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne w wersji elektronicznej testowej na nośniku pamięci np. CD-ROM wraz z opisem oprogramowania zawierającym dane techniczne wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania, spełniający wymagania określone w załączniku nr 4 - opis przedmiotu zamówienia, który zostanie przetestowany w trakcie oceny oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) do ofert należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ;
b) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1,
c) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii.
d) w przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów składa oświadczenie w oryginale innych podmiotów.
e) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.12.2017 r. o godz. 09:30 w pokoju nr 106, w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62 - 300 Września
|