Sukcesywan dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Rudkach ul. szkolna 2 na rok 2018.

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Rudkach
Miejscowość Nowa Słupia
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627360-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Rudkach, ul. Szkolna 2 w następujących częściach: artykuły ogólnospożywcze, pieczywo, mięso i wędliny.
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie/, wykonywanych z jednodniowym wyprzedzeniem, składanych codziennie do godziny 15:00. Każde zamówienie cząstkowe będzie określało rodzaje zamawianych artykułów oraz ich ilości.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia cząstkowego w następujących dniach i godzinach:
- pieczywo – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 9:00,
- mięso i wędliny – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:000 do 9:00;
- artykuły ogólnospożywcze - codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 12:00;
w dniu następnym po złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego.
3. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie na adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Rudkach, ul. Szkolna 2, 26-006 Nowa Słupia.
4. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
5. Ceny jednostkowe produktów wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy, bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.
6. Należność za dostawy realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie faktury wystawionej przy każdej dostawie w terminie do 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury.
7. Dostawa zamówionych produktów ma być wykonywana środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 poz. 149, udokumentowane decyzją/opinią wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną dla danej grupy produktów, które wykonawca zobowiązany jest okazać przy dostawie na każde żądanie zamawiającego. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz posiadać czystą odzież ochronną.
8. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczące produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 poz. 149), wraz z przepisami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2016, poz. 1604 z późn. zm.). Każdy produkt powiniwien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest posiadać stosowny dokument stwierdzający wdrożenie oraz stosowanie zasad systemu HACCP, jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
9. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Materiał opakowaniowy powinien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 33 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. 2015 poz. 29), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy. Na etykietach produktów zawierających substancje powodujące alergie lub reakcje nietolerancji pokarmowej (w tym gluten), nazwa alergenu musi być podkreślona za pomocą pisma wyraźnie odróżniającego go od pozostałych składników wyrobu gotowego. W odniesieniu do żywności sprzedawanej bez opakowań lub pakowanej dopiero w momencie sprzedaży, przekazanie informacji o obecności alergenów jest obowiązkowe. Informacje te muszą być łatwo dostępne, tak aby konsumenci, również w przypadku żywności nieopakowanej mieli świadomość obecności substancji alergennych. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych oraz mięsa i wędlin zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 poz. 242). Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu. Dostawca na każde żądanie zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa.
10. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo – wyprodukowane będzie w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Mięso powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencję elastyczną, jędrną. Wędliny powinny być świeże, czyste, gładkie, zapach powinien być charakterystyczny dla asortymentu. Warzywa i owoce powinny być świeże, w pierwszym gatunku, bez oznak zaparzenia, zamarznięcia, zepsucia i pleśni, bez oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, nieuszkodzone przez choroby lub szkodniki, bez silnych uszkodzeń mechanicznych oraz pozbawione obcych smaków i zapachów, a także pozostałości środków ochrony roślin.
11. Ryż paraboliczny w czasie wydawania posiłków musi zachować swoje właściwości, tzn. nie może się sklejać, musi być sypki. Makarony w czasie wydawania posiłków muszą zachować swoje właściwości: kształt, sprężystość i konsystencję, nie mogą się rozklejać i rozpływać. Przyprawy muszą mieć intensywny, charakterystyczny zapach i aromat, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych, fizycznych, chemicznych i biologicznych.
12. Owoce wydawane jako dodatek do posiłku (np. jabłka, gruszki, banany) mogą być zamawiane na sztuki, natomiast rozliczenie nastąpi w kilogramach, wg ceny zaoferowanej w formularzu cenowym.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nieukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów. W przypadku dostarczenia artykułów nienadających się do spożycia, zostaną one zwrócone wykonawcy na jego koszt w terminie zaoferowanym w ofercie cenowej – załącznik nr 1 do Siwz.
14. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z zamawiającym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67850be0-a4ce-4980-a900-d329159ea0b3
Biuletyn 627360-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół w Rudkach
Regon 26047861600000
Zamawiajacy adres ulica Rudki, ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Słupia
Zamawiajacy kod pocztowy 26006
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 31 77 179
Zamawiajacy fax 41 31 77 179
Zamawiajacy email alina.ca@wp.pl
Adres strony url https://zsrudki.edupage.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowaslupia.bip.jur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Rudkach ul. Szkolna 2, 26-006 Nowa Słupia
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywan dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Rudkach ul. szkolna 2 na rok 2018.
Numer referencyjny ZRUD.271.4.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Rudkach, ul. Szkolna 2 w następujących częściach: artykuły ogólnospożywcze, pieczywo, mięso i wędliny. 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie/, wykonywanych z jednodniowym wyprzedzeniem, składanych codziennie do godziny 15:00. Każde zamówienie cząstkowe będzie określało rodzaje zamawianych artykułów oraz ich ilości. 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia cząstkowego w następujących dniach i godzinach: - pieczywo – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 9:00, - mięso i wędliny – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:000 do 9:00; - artykuły ogólnospożywcze - codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 12:00; w dniu następnym po złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie na adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Rudkach, ul. Szkolna 2, 26-006 Nowa Słupia. 4. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Ceny jednostkowe produktów wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy, bez wymagalności zawierania aneksu do umowy. 6. Należność za dostawy realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie faktury wystawionej przy każdej dostawie w terminie do 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. 7. Dostawa zamówionych produktów ma być wykonywana środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 poz. 149, udokumentowane decyzją/opinią wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną dla danej grupy produktów, które wykonawca zobowiązany jest okazać przy dostawie na każde żądanie zamawiającego. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz posiadać czystą odzież ochronną. 8. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczące produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 poz. 149), wraz z przepisami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2016, poz. 1604 z późn. zm.). Każdy produkt powiniwien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest posiadać stosowny dokument stwierdzający wdrożenie oraz stosowanie zasad systemu HACCP, jeżeli przepisy prawa tego wymagają. 9. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Materiał opakowaniowy powinien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 33 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. 2015 poz. 29), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy. Na etykietach produktów zawierających substancje powodujące alergie lub reakcje nietolerancji pokarmowej (w tym gluten), nazwa alergenu musi być podkreślona za pomocą pisma wyraźnie odróżniającego go od pozostałych składników wyrobu gotowego. W odniesieniu do żywności sprzedawanej bez opakowań lub pakowanej dopiero w momencie sprzedaży, przekazanie informacji o obecności alergenów jest obowiązkowe. Informacje te muszą być łatwo dostępne, tak aby konsumenci, również w przypadku żywności nieopakowanej mieli świadomość obecności substancji alergennych. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych oraz mięsa i wędlin zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 poz. 242). Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu. Dostawca na każde żądanie zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 10. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo – wyprodukowane będzie w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Mięso powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencję elastyczną, jędrną. Wędliny powinny być świeże, czyste, gładkie, zapach powinien być charakterystyczny dla asortymentu. Warzywa i owoce powinny być świeże, w pierwszym gatunku, bez oznak zaparzenia, zamarznięcia, zepsucia i pleśni, bez oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, nieuszkodzone przez choroby lub szkodniki, bez silnych uszkodzeń mechanicznych oraz pozbawione obcych smaków i zapachów, a także pozostałości środków ochrony roślin. 11. Ryż paraboliczny w czasie wydawania posiłków musi zachować swoje właściwości, tzn. nie może się sklejać, musi być sypki. Makarony w czasie wydawania posiłków muszą zachować swoje właściwości: kształt, sprężystość i konsystencję, nie mogą się rozklejać i rozpływać. Przyprawy muszą mieć intensywny, charakterystyczny zapach i aromat, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych, fizycznych, chemicznych i biologicznych. 12. Owoce wydawane jako dodatek do posiłku (np. jabłka, gruszki, banany) mogą być zamawiane na sztuki, natomiast rozliczenie nastąpi w kilogramach, wg ceny zaoferowanej w formularzu cenowym. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nieukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów. W przypadku dostarczenia artykułów nienadających się do spożycia, zostaną one zwrócone wykonawcy na jego koszt w terminie zaoferowanym w ofercie cenowej – załącznik nr 1 do Siwz. 14. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z zamawiającym.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada Certyfikat HACCP lub zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz. U. 2017 poz. 149) – jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum 1 samochodem przeznaczonym do transportu żywności spełniającym wymogi sanitarne dla danej grupy produktów, na który ma wydaną aktualna pozytywna decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Zamawiający żąda: 1. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców). 2.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień złożenia: 1) Certyfikat HACCP lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz. U. 2017 poz. 149) – jeżeli przepisy prawa tego wymagają. 2) Wykaz samochodów, które będą wykorzystywane w realizacji przedmiotu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Ofertę cenową wraz z formularzem cenowym zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa; W sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 niniejszej SIWZ). 3) Oświadczenie stanowiące część załącznika nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) i podania firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, którą można powierzyć podwykonawcom; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszystkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załacznik 1a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria czas wymiany wadliwego towaru
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)