GuidZP400 |
dc3d616c-1395-41e5-9063-04cf19823ce4
|
Biuletyn |
627487-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
|
Regon |
3008739000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radzyń Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
83 352-61-01
|
Zamawiajacy fax |
83 352-61-01
|
Zamawiajacy email |
puk_radzyn@wodkan.pl
|
Adres strony url |
www.pukradzyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie pod rygorem nieważność, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedsięborstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Radzyniu Podlaskim, ul Lubelska 5 , 21 - 300 Radzyń Podlaski, sekreariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim” – 2 części
|
Numer referencyjny |
PN 4/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim z podziałem na dwie odrębne części:
1.1.1. Część 1 zamówienia: Dostawa trumien.
1.1.2. Część 2 zamówienia: Dostawa sarkofagów i trumien.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 1a do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a i 7b do SIWZ.
1.3. Podana w załączniku nr 1 do SIWZ łączna ilość trumien i sarkofagów może zostać zwiększona w poszczególnych pozycjach (prawo opcji). Maksymalny zakres prawa opcji wynosi dodatkowe:
− 70 sztuk dla części pierwszej zamówienia,
− 30 sztuk dla części drugiej zamówienia,
które Zamawiający może wykorzystywać na dowolnie wybrane rodzaje trumien
i sarkofagów (w zależności od potrzeb). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia w danym rodzaju trumien lub sarkofagów. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie trumien lub sarkofagów w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli. Trumny o niestandardowych wymiarach Wykonawca będzie dostarczał w cenie zaoferowanej dla danego wzoru trumny o standardowych wymiarach.
1.4. Miejsce realizacji zamówień: Dom Przedpogrzebowy Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111A, 21 – 300 Radzyń Podlaski.
1.5. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu trumien i sarkofagów do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy do momentu jego odbioru przez zamawiającego.
1.6. Dostawy trumien będą odbywać się na każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować dostawę objętą zgłoszeniem Zamawiającego w terminie do 24 godzin (zgodnie z ofertą) od dnia otrzymania zgłoszenia);
1.7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg podziału podanego pkt. 2.1 SIWZ.
1.8. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
1.9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
39296100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał dwie dostawy trumien i/lub sarkofagów o wartości: dla części pierwszej: minimum 100 000,00 zł brutto każda, dla części drugiej: minimum 20 000,00 zł brutto każda
UWAGA!
1) Każda z dwóch dostaw powinna być realizowana na podstawie odrębnego kontraktu (umowy). Jeżeli umowa jest realizowana (niezakończona) w dniu, kiedy upływa termin składania ofert – wymagana wartość trumien i/lub sarkofagów musi być dostarczona do upływu terminu składania ofert.
2) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca może wykazać jedną dostawę, jeżeli spełnia warunek wystarczający dla każdej z części, na którą składa ofertę.
3) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony powyżej stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ;
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
− referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
− oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami przewidzianymi w treści niniejszej umowy.
2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody Zamawiającego i dokonane będą w formie pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności.
3. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o ewentualnej potrzebie dokonania zmiany.
4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek dotyczący proponowanych zmian.
5. Zamawiający przedstawi Wykonawcy pisemną odpowiedź odnośnie proponowanej zmiany w terminie do 7 dni licząc od dnia otrzymania pisma.
6. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|