GuidZP400 |
6018ae2b-8a39-4a05-aed2-5f80a5af5ebf
|
Biuletyn |
626632-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Ogrodnictwa
|
Regon |
101023342
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skierniewice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48468332021
|
Zamawiajacy fax |
+48468333228
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@inhort.pl
|
Adres strony url |
www.inhort.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Pełnomocnik zamawiającego: adw. Jerzy Pieróg, PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pierog.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pierog.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Prawna Jerzy Pieróg & Partnerzy, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy środków czystości
|
Numer referencyjny |
42/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa (z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia) środków czystości. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, oryginalny i oryginalnie opakowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości, pochodzący z bieżącej produkcji oraz posiadający minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia liczony od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem prawa opcji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy środków czystości o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, oraz załączy dowody, iż dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem:
1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku promocyjnego obniżenia cen jednostkowych przez producenta lub Wykonawcę,
2) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
3) możliwości zmiany zaoferowanych materiałów w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z obrotu asortymentu objętego ofertą, pod warunkiem, że zamiennik będzie posiadał parametry nie gorsze od zaoferowanych oraz cena nie będzie wyższa niż cena zaoferowanych materiałów (okoliczność wykazania braku dostępności na rynku obciąża Wykonawcę),
4) możliwości zmiany terminu dostawy zamówienia szczegółowego w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk lub inne.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13 grudnia 2017 r. o godzinie 10:30 w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych środków czystości wyszczególnionych w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ, jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy.
|