Dostawa higienicznych artykułów papierowych

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626490-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy higienicznych artykułów papierowych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 do SIWZ - Cennik , w którym podano maksymalną ilość produktów.
2.Zamawiający wymaga aby:
1)Realizacja dostaw towaru - max w ciągu 3 dni roboczych (zgodnie ze złożoną ofertą) od złożenia zamówienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b7c41ae-1ccf-4f11-bcf4-91b888f2bb1a
Biuletyn 626490-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 000288857
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej . Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowewgo
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ORTOPEDYCZNO – REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań,Kancelarii Szpitala (pok. 35) przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147 w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa higienicznych artykułów papierowych
Numer referencyjny DZPS/DL/43/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy higienicznych artykułów papierowych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 do SIWZ - Cennik , w którym podano maksymalną ilość produktów. 2.Zamawiający wymaga aby: 1)Realizacja dostaw towaru - max w ciągu 3 dni roboczych (zgodnie ze złożoną ofertą) od złożenia zamówienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)bezpłatnych próbek - po jednej sztuce produktu ( rolka banderola) jako próbkę oferowanych produktów w celu zweryfikowania jakości dostaw . Próbki muszą być odpowiednio opisane w taki sposób , aby można jednoznacznie odczytać , której pozycji cennika dotyczą. b)karty charakterystyki produktu dla każdej pozycji z cennika – PAKIET nr 1 c )deklaracje zgodności dla każdej pozycji z cennika – PAKIET nr 2
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian został określony w SIWZ
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET nr 1 - PAPIEROWE ŚRODKI HIGIENICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy higienicznych artykułów papierowych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 do SIWZ - Cennik , w którym podano maksymalną ilość produktów. 2.Zamawiający wymaga aby: 1)Realizacja dostaw towaru - max w ciągu 3 dni roboczych (zgodnie ze złożoną ofertą) od złożenia zamówienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET nr 2 - PAPIEROWE ŚRODKI HIGIENICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy higienicznych artykułów papierowych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 do SIWZ - Cennik , w którym podano maksymalną ilość produktów. 2.Zamawiający wymaga aby: 1)Realizacja dostaw towaru - max w ciągu 3 dni roboczych (zgodnie ze złożoną ofertą) od złożenia zamówienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)