Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla 20 szkół podstawowych w ramach projektu „Dotknij nauki”

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Miasto Zabrze
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626827-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu komputerowego
i audiowizualnego dla 20 szkół podstawowych w ramach projektu „Dotknij nauki” dofinansowanego
ze środków Unii Europejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa: XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałanie 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
Lp. Nazwa szkoły Dane teleadresowe
1. Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Zabrzu tel. 32 271 18 23
ul. F. Płaskowickiej 2,41-800 Zabrze
2. Szkoła Podstawowa nr 1 w Zabrzu tel. 32 271 37 69
ul. Sportowa 5, 41-800 Zabrze
3. Szkoła Podstawowa nr 2
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 16 w Zabrzu tel. 32 271-28-66
ul. Cmentarna 7, 41-800 Zabrze;
4. Szkoła Podstawowa nr 5 im. Króla Jana III Sobieskiego w Zabrzu tel. 32 271 29 81
ul. Królewska 4, 41-800 Zabrze
5. Szkoła Podstawowa nr 7 w Zabrzu tel. 32 271-19-74
ul. Pokoju 41, 41-800 Zabrze
6. Szkoła Podstawowa nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Zabrzu tel. 32 271 43 96
ul. ks. J. Wajdy 7, 41-800 Zabrze
7. Szkoła Podstawowa nr 11 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Zabrzu tel. 32 271-43-54
ul. Daleka 2, 41-800 Zabrze
8. Szkoła Podstawowa nr 14 z Oddziałem Integracyjnym im. Adama Mickiewicza w Zabrzu tel. 32 271 61 80
ul. Gdańska 10, 41-800 Zabrze
9. Szkoła Podstawowa nr 16 im. Wincentego Pstrowskiego w Zabrzu tel. 32 271-27-69
ul. Lompy 78, 41-800 Zabrze
10. Szkoła Podstawowa nr 18 im. Powstańców Śląskich w Zabrzu tel. 32 271-27-83
ul. Karczewskiego 10, 41-800 Zabrze
11. Szkoła Podstawowa nr 21 im. Jurija Gagrina w Zabrzu tel. 32 271 46 14 ,tel. 32 274 67 38
ul. Bytomska 26, 41-803 Zabrze
12. Szkoła Podstawowa nr 22 w Zabrzu tel. 32 271 43 02
ul. Bytomska 94, 41-803 Zabrze
13. Szkoła Podstawowa nr 24 im. Norberta Kroczka w Zabrzu tel. 32 271 16 35
ul. Tarnopolska 85-87, 41-807 Zabrze
14. Szkoła Podstawowa nr 26 im. Rodła w Zabrzu, 32 271 50 53
ul. S. Ogórka 9, 41-807 Zabrze
15. Szkoła Podstawowa nr 28 im. Miłośników Rokitnicy w Zabrzu tel. 32 272 24 65
ul. Kosmowskiej 43, 41-808 Zabrze
16. Szkoła Podstawowa nr 30 w Zabrzu tel. 32 272-29-94
ul. Wawrzyńskiej 11, 41-813 Zabrze
17. Szkoła Podstawowa nr 32 im. Roberta Bednorza w Zespole Szkolno-Przedszkolny Nr 8 w Zabrzu tel. 32 273 80 32
ul. Badestinusa 30, 41-814 Zabrze;
18. Szkoła Podstawowa nr 34 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 w Zabrzu tel. 32 275 14 87
ul. Gen. W. Sikorskiego 74, 41-809 Zabrze
19. Szkoła Podstawowa nr 36 im. Juliana Tuwima w Zabrzu tel. 32 271 59 89
Plac Warszawski 6, 41-800 Zabrze
20 Szkoła Podstawowa nr 43 im. Leona Kruczkowskiego w Zabrzu tel. 32 271 36 64
ul. Buchenwaldczyków 25, 41-800 Zabrze

Do każdej ze szkół dostarczony będzie zestaw składający się z :
1 Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem 1 szt.
1.1 Pakiet oprogramowania biurowego 1 szt.
2 Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
3 Tablica interaktywna z nagłośnieniem 1 szt.
4 Projektor krótkoogniskowy z uchwytem ściennym 1 szt.
5 Kamera cyfrowa HD 1 szt.
6 Aparat cyfrowy 1 szt.

Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SIWZ tj. o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ (dotyczy dostawy sprzętu).
Oferowany system operacyjny zainstalowany na zaproponowanych zestawach komputerowych oraz komputerach przenośnych musi posiadać graficzny okienkowy „interface” użytkownika oferujący udogodnienia osobom niepełnosprawnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2aabd886-c200-4671-b356-0217a1d62bf8
Biuletyn 626827-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Zabrze
Regon 276255520
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 5-7
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323733537
Zamawiajacy fax 323733516
Zamawiajacy email sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Adres strony url www.zabrze.magistrat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach projektu „Dotknij nauki” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa: XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałanie 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zabrze.magistrat.pl ( po lewej stronie : Urząd Miejski, następnie: zamówienia publiczne )
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zabrze.magistrat.pl ( po lewej stronie : Urząd Miejski, następnie: zamówienia publiczne )
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Zabrzu, ul.Powstańców Śląskich 5-7,41-800 Zabrze, pok.219 II Piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla 20 szkół podstawowych w ramach projektu „Dotknij nauki”
Numer referencyjny BZP.271.78.2017.AZ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla 20 szkół podstawowych w ramach projektu „Dotknij nauki” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa: XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałanie 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do: Lp. Nazwa szkoły Dane teleadresowe 1. Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Zabrzu tel. 32 271 18 23 ul. F. Płaskowickiej 2,41-800 Zabrze 2. Szkoła Podstawowa nr 1 w Zabrzu tel. 32 271 37 69 ul. Sportowa 5, 41-800 Zabrze 3. Szkoła Podstawowa nr 2 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 16 w Zabrzu tel. 32 271-28-66 ul. Cmentarna 7, 41-800 Zabrze; 4. Szkoła Podstawowa nr 5 im. Króla Jana III Sobieskiego w Zabrzu tel. 32 271 29 81 ul. Królewska 4, 41-800 Zabrze 5. Szkoła Podstawowa nr 7 w Zabrzu tel. 32 271-19-74 ul. Pokoju 41, 41-800 Zabrze 6. Szkoła Podstawowa nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Zabrzu tel. 32 271 43 96 ul. ks. J. Wajdy 7, 41-800 Zabrze 7. Szkoła Podstawowa nr 11 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Zabrzu tel. 32 271-43-54 ul. Daleka 2, 41-800 Zabrze 8. Szkoła Podstawowa nr 14 z Oddziałem Integracyjnym im. Adama Mickiewicza w Zabrzu tel. 32 271 61 80 ul. Gdańska 10, 41-800 Zabrze 9. Szkoła Podstawowa nr 16 im. Wincentego Pstrowskiego w Zabrzu tel. 32 271-27-69 ul. Lompy 78, 41-800 Zabrze 10. Szkoła Podstawowa nr 18 im. Powstańców Śląskich w Zabrzu tel. 32 271-27-83 ul. Karczewskiego 10, 41-800 Zabrze 11. Szkoła Podstawowa nr 21 im. Jurija Gagrina w Zabrzu tel. 32 271 46 14 ,tel. 32 274 67 38 ul. Bytomska 26, 41-803 Zabrze 12. Szkoła Podstawowa nr 22 w Zabrzu tel. 32 271 43 02 ul. Bytomska 94, 41-803 Zabrze 13. Szkoła Podstawowa nr 24 im. Norberta Kroczka w Zabrzu tel. 32 271 16 35 ul. Tarnopolska 85-87, 41-807 Zabrze 14. Szkoła Podstawowa nr 26 im. Rodła w Zabrzu, 32 271 50 53 ul. S. Ogórka 9, 41-807 Zabrze 15. Szkoła Podstawowa nr 28 im. Miłośników Rokitnicy w Zabrzu tel. 32 272 24 65 ul. Kosmowskiej 43, 41-808 Zabrze 16. Szkoła Podstawowa nr 30 w Zabrzu tel. 32 272-29-94 ul. Wawrzyńskiej 11, 41-813 Zabrze 17. Szkoła Podstawowa nr 32 im. Roberta Bednorza w Zespole Szkolno-Przedszkolny Nr 8 w Zabrzu tel. 32 273 80 32 ul. Badestinusa 30, 41-814 Zabrze; 18. Szkoła Podstawowa nr 34 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 w Zabrzu tel. 32 275 14 87 ul. Gen. W. Sikorskiego 74, 41-809 Zabrze 19. Szkoła Podstawowa nr 36 im. Juliana Tuwima w Zabrzu tel. 32 271 59 89 Plac Warszawski 6, 41-800 Zabrze 20 Szkoła Podstawowa nr 43 im. Leona Kruczkowskiego w Zabrzu tel. 32 271 36 64 ul. Buchenwaldczyków 25, 41-800 Zabrze Do każdej ze szkół dostarczony będzie zestaw składający się z : 1 Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem 1 szt. 1.1 Pakiet oprogramowania biurowego 1 szt. 2 Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. 3 Tablica interaktywna z nagłośnieniem 1 szt. 4 Projektor krótkoogniskowy z uchwytem ściennym 1 szt. 5 Kamera cyfrowa HD 1 szt. 6 Aparat cyfrowy 1 szt. Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SIWZ tj. o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ (dotyczy dostawy sprzętu). Oferowany system operacyjny zainstalowany na zaproponowanych zestawach komputerowych oraz komputerach przenośnych musi posiadać graficzny okienkowy „interface” użytkownika oferujący udogodnienia osobom niepełnosprawnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 31
Informacje na temat katalogow Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 31 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub Zawodowej Wykonawca jest zobowiązany: wykazać się nie mniej niż 2 wykonanymi dostawami, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości co najmniej 260 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda polegała na dostawie sprzętu audiowizualnego i komputerowego wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji powyżej 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi następujące dokumenty: A) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p. Zgodnie z art. 26 ust 6 p.z.p Zamawiający samodzielnie pobierze odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p., za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności ustawy z dnia 17 lutego 2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U 2014 poz. 1114, 2016 poz 352); B) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi dokumenty: A) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie wskazać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż 2 wykonanymi dostawami, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości co najmniej 260 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda polegała na dostawie sprzętu audiowizualnego i komputerowego wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji powyżej 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi: A) Wykaz parametrów oraz charakterystyki podzespołów zaproponowanego sprzętu oraz oprogramowania potwierdzających pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych, fizycznych i funkcjonalnych z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1,2,4,5,6,7,8 P.z.p. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: A) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.5.2 Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 5.5.2 w SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 11 ust. 8 P.z.p Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. : 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie : a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – jako Załącznik nr 1.2 b) w przypadku wykonawców, którzy ubiegają się samodzielnie o udzielenie zamówienia – jako Załącznik nr 1.3 Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 Prawa zamówień Publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: a) wystąpienie „siły wyższej” oznaczającej wszelkie nadzwyczajne okoliczności, o charakterze zewnętrznym, powstałe po zawarciu Umowy i niemożliwe do przewidzenia, takie jak: katastrofy, klęski żywiołowe, pożary, powodzie, wybuchy, epidemie, działania wojenne, akty władzy państwowej, które w całości lub części uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy w jej obecnym brzmieniu. Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło. 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) wprowadzenie, zmiana lub rezygnacje Podwykonawców pod warunkiem, że spełnienia przez nowego Podwykonawcę wymagań określonych w SIWZ, b) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. c) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia, d) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia, jednakże poprawa ta nie może powodować zmian w wynagrodzeniu, e) zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, f) zmiana adresu siedziby stron – z przyczyn zewnętrznych. g) istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż producent zaprzestał produkcji oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt w cenie nie wyższej niż podanej w ofercie, o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie. h) W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany w terminie 5 dni. i) Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy. j) Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)