Dostawa sprzętu informatycznego dla sądów okręgu kaliskiego

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628949-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz funkcjonalnych Sądów Rejonowych okręgu kaliskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:

Część 1 – dostawa stacji roboczych:

Stacje robocze – 12 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu
Stacje robocze – 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie
Stacje robocze – 4 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie
Stacje robocze – 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie


Część 2 – dostawa komputerów przenośnych:

Komputer przenośny – 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie
Komputer przenośny – 6 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dc66216d-0885-4177-81ea-0accf56de7b8
Biuletyn 628949-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy
Regon 57062500000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 657 700
Zamawiajacy fax 627 657 714
Zamawiajacy email gospodarczy@kalisz.so.gov.pl
Adres strony url www.kalisz.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kalisz.so.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kalisz.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy Al. Wolności 13 62-800 Kalisz, biuro podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego dla sądów okręgu kaliskiego
Numer referencyjny 10/ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz funkcjonalnych Sądów Rejonowych okręgu kaliskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1 – dostawa stacji roboczych: Stacje robocze – 12 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu Stacje robocze – 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie Stacje robocze – 4 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie Stacje robocze – 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie Część 2 – dostawa komputerów przenośnych: Komputer przenośny – 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie Komputer przenośny – 6 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w ust. 2. pkt 1. lit. a) rozdziału V SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) lit. b) rozdziału V SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN brutto dla części 1, 50.000,00 PLN brutto dla części 2.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. lit. c) rozdziału V SIWZ, jeżeli wykaże, że: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, bądź w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje, minimum: w zakresie części 1 – dwie dostawy sprzętu informatycznego (stacji roboczych lub/i monitorów lub/i serwerów lub/i sprzęt sieciowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto każda lub jedną dostawę sprzętu informatycznego (stacji roboczych lub/i monitorów lub/i serwerów lub/i sprzęt sieciowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie części 2 – dwie dostawy sprzętu informatycznego (stacji roboczych lub/i monitorów lub/i serwerów lub/i sprzęt sieciowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto każda lub jedną dostawę sprzętu informatycznego (stacji roboczych lub/i monitorów lub/i serwerów lub/i sprzęt sieciowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) nie podlega sumowaniu, oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych dostaw. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający żąda od wykonawcy: 1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów. 4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza oferty (załącznik nr 3), 2) wypełniony i podpisany formularz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza (załącznik nr 1) w przypadku złożenia oferty dla cz. 1. 3) wypełniony i podpisany formularz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza (załącznik nr 2) w przypadku złożenia oferty dla cz. 2. 4) dokumenty, których wykaz zamawiający zamieścił w rozdziale VI SIWZ. 5) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, 6) na potwierdzenie umocowania osób do podpisywania oświadczenia woli lub należytej reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych oraz w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną lub wspólników spółki cywilnej. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1 – 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych 00/100) Część 2 – 500,00 zł. (pięćset złotych 00/100) W przypadku składania ofert w dwóch lub więcej częściach zamówienia kwoty wadium podlegają sumowaniu. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2014, poz. 1804 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy zamawiającego BGK O/Poznań 40 1130 1017 0021 1001 7190 0004. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 3 pkt. b) – e) SIWZ wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie zamawiającego na biurze Podawczym. 6. Beneficjentem wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. b) – e) SIWZ musi być Sąd Okręgowy w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz. 7. Z treści wadium składanego w formie gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego z warunków zatrzymania wadium wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania z ofertą. Gwarancja lub poręczenie nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta lub poręczyciela dotyczącego pisemnego żądania zapłaty. 8. Gwarancja lub poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać sposób reprezentacji gwaranta lub poręczyciela. Do gwarancji lub poręczenia należy dołączyć stosowne dokumenty, z których wynika upoważnienie do podpisania przez daną osobę gwarancji lub poręczenia. Dokumenty te mogą być załączone w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta lub poręczyciela.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W związku z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) zmiana wartości brutto umowy w trakcie obowiązywania Umowy może nastąpić w sytuacji, gdy stawka podatku VAT zostanie zmieniona w drodze ustawy lub rozporządzenia podczas realizacji umowy. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 5) jeżeli wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 7) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego; c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że:  wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;  Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn. 8) inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego; 9) wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa stacji roboczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa komputerów przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)