GuidZP400 |
c524846f-0678-4748-a0e7-5d6408975b6b
|
Biuletyn |
628754-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Stadion Śląski Sp. z o.o.
|
Regon |
243373827
|
Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24/203
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(32)3482790,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@stadionslaski.pl,
|
Adres strony url |
http://www.stadionslaski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip-slaskie.pl/stadionslaski/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip-slaskie.pl/stadionslaski/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Stadion Śląski Sp. z o.o., ul. Katowicka 10,41-500 Chorzów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i akcesoriami
|
Numer referencyjny |
ZP/14/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, akcesoriów komputerowych wraz z wyposażeniem oraz licencji do oprogramowania na potrzeby Stadionu Śląskiego Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane będzie od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego do dnia 31.12.2017 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli udowodni że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonania obejmuje, co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na: dostawie ogólnie rozumianego sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
• wykazu wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym,
b) wystąpienia siły wyższej, tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się
z umowy w jej obecnym brzmieniu,
c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
d) dokonania zmian korzystnych dla Zamawiającego,
e) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na:
• dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw
i rozporządzeń,
• okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy.
2. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić istnienie przesłanki tej zmiany.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą stron wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|