GuidZP400 |
3c6480d6-cb5b-4ef3-881b-83b81228b305
|
Biuletyn |
628610-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Płośnica
|
Regon |
54089000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płośnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
13206
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
236 968 008
|
Zamawiajacy fax |
236 968 005
|
Zamawiajacy email |
budowa@plosnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.plosnica.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty wykonawcy składają w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Płośnica, ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica z podaniem znaku sprawy ZP.271.3.2.15.2017
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DWÓCH ŚWIETLIC CYFROWYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA POPRZEZ ROZBUDOWĘ INFRASTRUKTURY SOCJALNEJ
|
Numer referencyjny |
ZP.271.3.2.15.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oprogramowania oraz mebli w ramach realizacji u przez Beneficjenta - Gminę Płośnica projektu pn. „Przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu na terenie Gminy Płośnica poprzez rozbudowę infrastruktury socjalnej” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na l. 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego :
W zakres zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania :
1) do świetlicy w miejscowości Mały Łęck;
2) do Centrum Aktywności Lokalnej w Zalesiu.
Całość zamówienia obejmuje dostawę następującego rodzaju urządzeń i oprogramowania:
1. Sprzęt komputerowy w zakresie:
1) przenośne zestawy komputerowe wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym i pakietem biurowym w ilości 32 sztuk
2) router i switch wraz z wykonaniem sieci komputerowej w ilości 2 szt.;
2. Pakiety oprogramowania w zakresie:
2) pakiety oprogramowania językowego w ilości 32 szt. (licencje).;
3. Sprzęt multimedialny w zakresie:
1) tablice interaktywne w ilości 2 szt. ;
5) projektor w ilości 2 szt.
4. Meble komputerowe w zakresie:
1) stoliki w ilości 16 szt.
2) krzesła w ilości 16 szt.;
Zamówienie dotyczy dostawy oraz uruchomienia zakupionego sprzętu. Zamawiający w ramach dostawy wymaga przeszkolenia osób: pedagogów i urzędników wskazanych przez Zamawiającego mających obsługiwać zakupiony sprzęt.
Dostawa będąca przedmiotem zamówienia dotyczy wyłącznie sprzętu fabrycznie nowego, opakowanego w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem, uszkodzeniem. Oprogramowanie dostarczane w ramach zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego Zamawiający wymaga systemu preinstalowanego na dostarczonym sprzęcie. Aktywacji dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w trakcie procedury odbiorowej.
Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności ze wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
z opisywanymi. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych przez które rozumie się produkty o parametrach nie gorszych od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty dołączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.
W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy to również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Brak wykazania równoważności oferty w tym zakresie skutkował będzie odrzuceniem oferty.
Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ustawy PZP) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamówienia w ogłoszeniu o zamówieniu. Zgodnie z art. 22 ust. 1b PZP warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej. Na potrzeby niniejszego zamówienia Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;
2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZi.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu złożone Zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach:
1) Część 1 – w wysokości 800,00 zł;
2) Część 2 – w wysokości 800,00 zł;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający określa następujący zakres przewidywanych zmian umowy: 1) zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, - zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć; b) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3) zmiany są nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej w niniejszej umowie
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA ŚWIETLICY CYFROWEJ W MAŁYM ŁĘCKU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Sprzęt komputerowy w zakresie:
1) przenośne zestawy komputerowe wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym i pakietem biurowym w ilości 16 sztuk
2) router i switch wraz z wykonaniem sieci komputerowej w ilości 1szt.;
2. Pakiety oprogramowania w zakresie:
1) pakiety oprogramowania językowego w ilości 16 szt. (licencje).;
3. Sprzęt multimedialny w zakresie:
1) tablice interaktywne w ilości 1 szt. ;
2) projektor w ilości 1 szt.
4. Meble komputerowe w zakresie:
1) stoliki w ilości 16 szt.
2) krzesła w ilości 16 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA ŚWIETLICY CYFROWEJ W CENTRUM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ W ZALESIU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Sprzęt komputerowy w zakresie:
1) przenośne zestawy komputerowe wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym i pakietem biurowym w ilości 16 sztuk
2) router i switch wraz z wykonaniem sieci komputerowej w ilości 1szt.;
2. Pakiety oprogramowania w zakresie:
1) pakiety oprogramowania językowego w ilości 16 szt. (licencje).;
3. Sprzęt multimedialny w zakresie:
1) tablice interaktywne w ilości 1 szt. ;
2) projektor w ilości 1 szt.
4. Meble komputerowe w zakresie:
1) stoliki w ilości 16 szt.
2) krzesła w ilości 16 szt.;
|
| |