GuidZP400 |
58ab3323-1618-4a41-8c4a-64ee06a110ea
|
Biuletyn |
628625-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego
|
Regon |
000308637
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mielec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
177 800 146
|
Zamawiajacy fax |
177 800 146
|
Zamawiajacy email |
w.rybinska@szpital.mielec.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.mielec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.mielec.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.mielec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznakowana napisem: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę obłożeń pola operacyjnego oraz jednorazowych fartuchów chirurgicznych do Apteki Szpitala Powiatowego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.92.17 oraz winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby można ją było zwrócić bez otwierania w przypadku otrzymania oferty przez Zamawiającego po terminie składania ofert.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 – Administracja
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa obłożeń pola operacyjnego oraz jednorazowych fartuchów chirurgicznych do Apteki Szpitala Powiatowego w Mielcu.
|
Numer referencyjny |
SzP.ZP.271.92.17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
21
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę obłożeń pola operacyjnego oraz jednorazowych fartuchów chirurgicznych do Apteki Szpitala Powiatowego w Mielcu, w tym:
GRUPA 1 –Zestaw do laparoskopii,
GRUPA 2 – Zestaw przeznaczony do zabiegów PCNL,
GRUPA 3 – Zestaw do cięcia cesarskiego,
GRUPA 4 – Zestaw do Angiografii,
GRUPA 5 – Obłożenie stolika Mayo,
GRUPA 6 – Worek do zbiórki płynów,
GRUPA 7 – Serwety,
GRUPA 8 – Osłona na sprzęt medyczny, pokrowiec na panel sterowania,
GRUPA 9 – Obłożenie do zabiegów na kręgosłupie, obłożenie do zabiegów czaszkowo-mózgowych,
GRUPA 10 – Akcesoria jałowe,
GRUPA 11 - Jałowy zestaw do mycia pola operacyjnego,
GRUPA 12 –Pokrowiec na podłokietniki,
GRUPA 13 – Osłona z folii przeźroczystej na przewody,
GRUPA 14 – Zestaw do drobnych zabiegów chirurgicznych w pozycji litotomijnej,
GRUPA 15 – Jałowy fartuch do krótkich zabiegów chirurgicznych,
GRUPA 16 – Jałowy fartuch chirurgiczny pełno barierowy,
GRUPA 17 – Fartuch chirurgiczny pełno barierowy,
GRUPA 18 - Zestaw uniwersalny standardowy, zestaw uniwersalny wzmocniony,
GRUPA 19 – Zestaw do zabiegów TUR,
GRUPA 20 – Zestaw do operacji stawu biodrowego, zestaw do operacji kolana, zestaw do artroskopii kolana, zestaw do artroskopii barku,
GRUPA 21 – Zestaw do USG
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a)oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 5 do SIWZ)
b)kopie stron z katalogu opisujące oferowany asortyment. Na stronie z katalogu należy czytelnie i jednoznacznie zaznaczyć każdą oferowaną pozycję asortymentową i opisać np. Grupa 1 poz.3.
c)karty danych technicznych oferowanych wyrobów lub inny dokument, z którego wynikać będzie spełnianie wymagań przez Zamawiającego oraz skład oferowanego zestawu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a.Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b.zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
•zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
•zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
•wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
c.zostały spełnione łącznie następujące warunki:
•konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
•wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
d.Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
•na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a)
•w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
•w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców
e.zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP
f.łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
a)zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,
b)zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
c)zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
d)zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
e)w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;
f)w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 1 - Zestaw do laparoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do laparoskopii - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 2 – Zestaw przeznaczony do zabiegów PCNL.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw przeznaczony do zabiegów PCNL - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 3 – Zestaw do cięcia cesarskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do cięcia cesarskiego - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 4 – Zestaw do Angiografii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do Angiografii - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 5 – Obłożenie stolika Mayo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie stolika Mayo - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 6 – Worek do zbiórki płynów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worek do zbiórki płynów - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 7 – Serwety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serwety - 10 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 8 – Osłona na sprzęt medyczny, pokrowiec na panel sterowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osłona na sprzęt medyczny, pokrowiec na panel sterowania - 3 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 9 – Obłożenie do zabiegów na kręgosłupie, obłożenie do zabiegów czaszkowo-mózgowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie do zabiegów na kręgosłupie, obłożenie do zabiegów czaszkowo-mózgowych - 2 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 10 – Akcesoria jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria jałowe - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 12 –Pokrowiec na podłokietniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pokrowiec na podłokietniki - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 13 – Osłona z folii przeźroczystej na przewody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osłona z folii przeźroczystej na przewody - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 14 – Zestaw do drobnych zabiegów chirurgicznych w pozycji litotomijnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do drobnych zabiegów chirurgicznych w pozycji litotomijnej - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 15 – Jałowy fartuch do krótkich zabiegów chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jałowy fartuch do krótkich zabiegów chirurgicznych - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 16 – Jałowy fartuch chirurgiczny pełno barierowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jałowy fartuch chirurgiczny pełno barierowy - 4 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 17 – Fartuch chirurgiczny pełno barierowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch chirurgiczny pełno barierowy - 2 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 18 - Zestaw uniwersalny standardowy, zestaw uniwersalny wzmocniony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw uniwersalny standardowy, zestaw uniwersalny wzmocniony - 2 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 19 – Zestaw do zabiegów TUR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do zabiegów TUR - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 20 – Zestaw do operacji stawu biodrowego, zestaw do operacji kolana, zestaw do artroskopii kolana, zestaw do artroskopii barku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do operacji stawu biodrowego, zestaw do operacji kolana, zestaw do artroskopii kolana, zestaw do artroskopii barku - 4 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 21 – Zestaw do USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do USG - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 11 - Jałowy zestaw do mycia pola operacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jałowy zestaw do mycia pola operacyjnego - 1 pozycja asortymentowa.
|
| |